Onko teillä kahdet ulkoilupuvut (välikausi) ???
Kommentit (11)
Mä kyllä tykkään että on varahaalari. Meillä on aika monta haalaria ja takki/housut yhdistelmää. Joka vuosi olen ostanut ja sitten paljon olen ystäviltäni saanut.
Tällä hetkellä käytössä on kahdet vedenkestävät ulkovaatteet, kahdet verkkari-fleecetakki-yhdistelmät ja vielä yksi varahaalari jos kaikki muut sattuu olemaan märkänä.
Mutta kai sillä yhdelläkin haalarilla pärjää, jos ehtii sitä välillä kuivattelemaan.
Lapset ovat paljon pihalla, joten välillä vain vaihdetaan kuivaa päälle. Lisäksi vielä siistimpi takki kyläilyjä yms. varten. Me emme vähemmällä pärjää, mutta eiköhän se ole ulkoilutottumuksista kiinni millä määrällä tulee toimeen.
pukua tai sitten siitä takki ja housuiksi farkut.
Haalareita on kaksi sen takia että poika saa sen haalarin aika nopeasti likaiseksi, ja aina en iltaisin kerkeä/jaksa ruveta pyykkäämään. Joten toinen on aina puhtaana ja valmiina päälle laitettavaksi. Takkia tykkään käyttää lapsella kun mennään vaikka ostoksille kauppakeskukseen, takin saa sitten niin nopeasti/vaivattomasti pois päältä jos tulee kuuma.
On aina käytössä myös kolmet talvikamppeet, lämpimämpi haalari, reimatekki ja kaksiosainen puku siistimpiin menoihin.
Meidän pojalla on välikausihaalari ulkoiluun ja erillinen välikausitakki sitten kauppa- ja ostosreissuja varten.
Vai mitä tarkoitat?
keväthaalari, eikä ole kyllä tarkoitusta toista ostaa. Tällä yhdellä aiotaan pärjätä.
Ainoastaan kurikset vielä ostetaan lisäksi.
Näin on pärjätty aina, enempää on turha hankkia.