Eli tärkeintä on olla laiha?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika normi näky on vähän pullea mamma, jolla pienet lapset pyörii helmoissa. Kukahan niitäkin pullukoita puksauttelee paksuksi. Hmm
Ei kaikki pullukat ole rumia, toisekseen, ylijäämämiehille kelpaa kun ei muutakaan saa.
Ihan komeahkoja miehiä oli noilla, kun tein tätä Prisma testiä.
Miehen tasokkuuttahan ei mitata yhtä vahvasti pelkässä ulkonäössä. Todistamasi voivat olla esim. arkoja, epäitsevarmoja, mt-ongelmaisia, masentuneita, heikkolahjaisia, heikkotahtoisia, pienimunaisia; ei löydy supliikkia jne jne vaikka sitä ulkonäköpotentiaalia löytyisikin.
Ei ole mitään tasoja vaan rakkautta ja rakkaudesta tehtyjä lapsia.
Aivan, anteeksi, unohdin aivan.
Vierailija kirjoitti:
Just eilen mietin asiaa, koska olen lihonut. Laihana/hoikkana ei ole samoja ongelmia kun nyt. Mulla siis tullut n. 10kg painoa lisää mikä näkyy mahassa ja reisissä. Mietin vaan miltä oikeasti pahasti lihavilta tuntuu. Jos minä siis kärsin, enkä siis puhu ulkonäöstä vaan miltä minusta tuntuu ja miten vaikka nukun yöni.
Haluan pysyä laihana ja hoikkana, koska nämä asiat vaan ahdistavat: reidet hikoilevat kiinni toisiinsa, mahamakkaroiden väli ahdistaa ja hikoilee.
Kyse ei ole ulkonäöstä vaan omasta olosta. Minua ahdistaa, etten mm. pysty taipumaan eteenpäin töissä kuten ennen. Olen mieluummin laiha ihan itseni takia.
Juuri tämä! Tiputin vähän aikaa sitten painoa normaalipainon ylärajoilta alarajoille. Olen aina aiemmin ollut hoikka, mutta parin viime vuoden aikana painoa kertyi erinäisistä syistä. Ruumiinrakenne on sellainen, etten näyttänyt erityisen pullealta, mutta olo isommassa painossa oli huono, liikkuminen vaikeampaa jne. Nyt tuntuu taas paljon mukavammalta tehdä oikeastaan mitä vain ja jaksaa ihan toisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on olla onnellinen omana itsenä muista välittämättä.
Moni sairastuu anoreksiaan yms.tämän sairaan laihuuden ihanteen vuoksi.
En tarkoita ,että valtava ylipainokaan olisi kellekään hyväksi.
Kultainen keskitie lienee tässäkin paras. Sairaalloinen laihuus on totta kai huono juttu ja terveysriski, mutta jos katsoo katukuvaa niin kyllä ongelma on väestötasolla ihan päinvastainen. Ja ihan omakohtaisesta kokemuksesta tiedän, että ennen hoikkana pidettyä ihmistä saatetaan nykyään nimitellä anorektikoksi, vaikka ihan normaalipainossa olisikin. Silmä on monella vain niin tottunut pieneen ylipainoon, että se koetaan normina.
Tärkeintä on olla onnellinen omana itsenä muista välittämättä.
Moni sairastuu anoreksiaan yms.tämän sairaan laihuuden ihanteen vuoksi.
En tarkoita ,että valtava ylipainokaan olisi kellekään hyväksi.