Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1 v ja etenkin vanhemmat koko ajan kipeinä?

28.03.2007 |

Onko muita, joilla lapsi on ollut terve tuohon yhden vuoden ikään asti ja siitä eteenpäin on sairastettu koko perhe? Meidän taapero on edelleen kotihoidossa, joten edes tarhapöpöistä ei voi olla kyse.

Ymmärrän, että lapset voi sairastaa tuossa iässä vastustuskykyä kerätessään, mutta eikö meillä vanhemmilla jo pitäisi olla se? Vai onko tartuntariski vaan niin paljon suurempi, kun kanniskelee pientä pärskivää nuhanenää lähietäisyydellä pitkin päivää?

Alkaa kypsyttää tämä jatkuva sängyn pohjalta käsin tapahtuva lapsen viihdyttäminen...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllähän ne tarhapöpöt kotihoidettavallekin kiertävät esim. tuttujen kautta, hiekkalaatikolla, kaupassa (vaikka vaan koskemalla toisen käyttämiä ostoskärryjä), busseissa tai muissa kulkuvälineissä, ostoskeskuksissa jne..

Nojoo. Ollaan siis oltu koko perhe ja kummit ja isovanhemmatkin välillä jo monta kuukautta tautikierteessä puolitoistavuotiaan pöpöpakkauksemme ansiosta. Ja kyllä ne hämmästyttävän hyvin tarttuu vanhempiinkin ne taudit, vastustuskykyä eli ei. Mulla ei ole ollut vatsatautia kuin ala-asteella viimeksi ja nyt sitten yhtäkkiä kaksi kahden kuukauden sisällä.. Ja minä kun kuvittelin olevani rautamaha.. Viimeksi kaksi viikkoa sitten oltiin koko perhe 39 asteen kuumeessa yhtä aikaa, se on herkkua se. Lapsi huutaa, minä oksennan ja vaimo ei pysy tolpillaan.

Ei tässä kai muu auta kuin yrittää selvitä, käsienpesua ja perushygieniaa lisäämällä jotkut yrittävät näitä torjua, mutta ainakaan päiväkotilapsen kanssa siitäkään ei ole ollut apua.

Videot ovat meillä pelastaneet paljon. Tosin nyt kun ollaan vähän terveempiä niin ylenmääräisestä telkkarinkatsomisesta vierottaminen on tooosi hankalaa.. Kaikella on puolensa ja puolensa, me ollaan yritetty priorisoida hengissäselviäminen.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla