Mieheni oli yökylässä kaverinsa luona
Siellä oli ollut muitakin miehiä paikalla ja mieheni oli juotettu väkisin humalaan. Otin yhteyttä muiden miesten vaimoihin, mutta he kieltävät asian tai painavat sen villaisella, pojat ovat poikia mentaliteetilla.Yksi kehtasi epäillä, että tiedänkö muutenkaan mitä mieheni tekee iltaisin ulkona. Kuvitelkaa! Kyllä minä tiedän mitä mieheni tekee. Minä luotan mieheni sanaan. Naapurin Pera on se joka on jatkuvasti ongelmissa ja jolle tulee paljon töistä valituksia.
Kahdella miehellä oli vastuuntuntoiset vaimot jotka olivat pahoillaan, kun mies oli tuoksunut alkoholilta tullessaan kotiin. Olivat saaneet arestia ja viettävät nyt seuraavat kaksi viikonloppua kotona.
Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? Rankaisisitteko miestänne siitä, että hänet oli ilmeisesti väkisin juotettu humalaan?
Kommentit (30)
Söivätkö Mari-Anne -rahkaa siellä?
Ihan vapaaehtoisesti se miehesi on kallistanut kuppia.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti, yrittäkää nyt vähen edes. Näin huonoja provoja on tuskallista lukea.
0/5
Miksi luet?
On kuin olisivat lapsia. Arestiin vain.
Arestia aikuiselle miehelle? Just joo. Minä antaisin siinä tilanteessa vaimokkeelle kaksi mustaa silmää ja lähtisin kavereiden luokse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joojoo kysyppä miten telakoituminen meni!
Hän sanoi, että ei ollut sellaista. He ovat kavereita eivätkä homoja.
Kavereitahan ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Arestia aikuiselle miehelle? Just joo. Minä antaisin siinä tilanteessa vaimokkeelle kaksi mustaa silmää ja lähtisin kavereiden luokse.
Olet väkivaltainen sika narsisti pettäjä ja kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Ei pleikkaria kahteen viikkoon
Tämä on hyvä. Pleikkarikielto ja nukkumaan jo klo.20.00.
Oikeesti, yrittäkää nyt vähen edes. Näin huonoja provoja on tuskallista lukea.
0/5