Olkaa tarkkoja huuto.netissä
Nytkin näyttää olevan Maxi-Cosin kaukalo myynnissä mitä väitetään CabrioFixiksi. Kuitenkin mukana kuva jossa näkyy pohja. Eikä pohjassa ole tietoakaan raudoista jolla tuoli oikeasti kiinnitetään telakkaan. Ilmeisesti kyseessä on Cabrio 2006 kaukalo johon on ostettu CabrioFixin uudet pehmusteet. Maxi-cosi ei ole valmistanut Cabriota enää vuoden 2006 jälkeen vaan kaikki Cabrio istuimet on CabrioFixejä. Toivottavasti on kyseessä tietämätön myyjä eikä iin että huijaa tahallaan.
Kommentit (3)
Mulla ei ole sinne tunnuksia vaikka siellä käynkin tavaraan katselemassa. Muuten olisin laittanutkin palautetta. Mun kaveri lupasi omilla tunnuksilla laittaa kysymyksen, mutta varmaan unohti. Mutta hyvä että sä suoritit kansalaisvelvollisuuden ;)
Oli näköjään poistanut tuotteen myynnistä. Hyvä niin!
Mäkin olen vahingossa myynyt esim kalevala koruja väärällä nimellä tai sitten jotain maljakoita väärällä nimellä. On tosi kiva että muut laittaa kun huomaavat virheen ja sitten on niin helppo vaan lopettaa huuto kesken ja laittaaa sitten oikeilla tiedoilla uudestaan myyntiin.
Harvoin tollasta kukaan tahalleen tekee.
Kävin laittamassa myyjälle viestiä kysymys-kenttään aiheesta.
Kannattaa aina tämmöisissä tapauksissa laittaa viestiä myyjälle, niin että huutajatkin sen näkevät!