Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ENSKATTARET KESKIVIIKKOON***

28.03.2007 |

Huomenta.. Taasko mä oon eka surffailemassa.. ;)

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9929233&p=1&tmode=1&smode…

Mammis

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kuulit???? Kiitos onnitteluista. :) Tämä on kyllä vielä niin alussa, että mitä tahansa voi sattua. Huomenna mennään alkuraskauden ultraan ja pidetään peukut ja varpaat pystyssä, että kaikki on niin kuin pitää. On tää kyllä ihana ihme jos vielä toinenkin lapsi saadaan!

Hitsit, kun en ole uskaltanut edes tuonne l-puolen kavereille mennä kertomaan uutisia... Tuntuu niin pahalta heidän puolestaan, että en tiedä mitä sanoisin. :( Mutta jos moolillekin asti oli uutiset miniquusta kantautunut, niin kai sitä pitäis jo rohkaista mielensä. En vaan haluaisi aiheuttaa pahaa mieltä kenellekään. Kurjaa!

Raskausarvista vielä: mäkin luulin, että olisin säästynyt niiltä, mutta kappas! Pari päivää ennen kuin quu syntyi niin johan repesi. Koko alavatsa on täynnä kaameita viiruja, ja pahimmat tuli sinä aamuna, kun lähdin synnyttämään. Siis maha vaan oikeasti putosi alas, ei sitä olisi voinut edes uskoa, mutta niin vaan kävi!

-Q- ja -q- 7,5kk ja miniquu 6+6?

Vierailija
22/25 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Q!!!! Onneksi olkoon!!!! Aivan mahtavaa!!!! Meitä on tuolla plussanneissa Hoidokeissa monta marrasvauvaa odottavaa, joten sinne vaan myös käymään!!

Ihan mielettömästi onnea!!!!

Moolille vilkutuksia ja hyvää loppuraskausaikaa! Minun ystävälläni on bugikset ja on tykännyt kovasti!

-Tuittu 8+0-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=hotpink]

Kiitoksia kovasti kaikille sympatioista!

Kyllähän se päivä parani kummasti, kun tein pitkän kävelyn auringonpaisteessa ja treffasin äsken kaveria keskustassa. Ei edes Han ja Q onnistunut mua masentamaan ;-) Mä vaan totesin, että jos kerran arpia tulee niin tulkoon. Kyllä ne siitä sitten vaalenee. Ja tänä kesänä taitaa muutenkin jäädä biksut kaappiin, kun ei kai tuo nahkakaan heti kiristy ennalleen. Sitäpaitsi, mähän olen sitten äiti. Ja kyllä äitiydestä saa joku (PIENI!!) jälki kroppaan jäädäkin.

[b]Hug-a-bubista[/b] oli ollut juttua: sellaisen mäkin haluan! Kiva kuulla, että on toimivaksi havaittu. Vähän aikaa sitten jostain luin, että se on kantoliinojen Ferrari, eikä mikään " hippiliina" , sellainenhan on siis pakko saada. Tosin se 85e on kyllä jopa mun mielestä aika paljon yhdestä kankaanpätkästä. Huuto.netistä katselin, jengihän maksaa niistä käytettynäkin 70e, joten ainakin sillä arvo näyttää säilyvän.

[b]Leenis[/b], huomenna näkyy Mutterilla 14.30!

[b]Hanille ja Q:lle[/b] vilkutuksia, kiva kun käytte moikkailemassa. Ja Q kuules, kyllä sä voit olla rauhassa onnellinen mini-q:sta ja " toitottaa" uutista. Mä ainakin olen iloinen sun puolesta! Tsemppiä ultraan, mä olen ihan varma että siellä pikku pavulla sydän jyskyttää reippaasti!

Nyt meen miehen kainaloon kehräämään, kun tuli aamulla niin sille äksyiltyä. Ja oikeastaan ihan suotta. Eihän se miehen vika ole, että mulla on aikas lämpöinen patteri tossa masun kohdalla...

Mukavaa illanjatkoa kaikille!

Kesis, 38+5

Vierailija
24/25 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]COLTSFOOT ¿ huomasin saman ilmiön kun laitoin ripsiväriä ennen kuin lähdin neuvolaan, kummasti piristi! Sähän olit tehokas ollut kun saunan jynssäsit puhtaaksi! Ehkä mäkin sitten huomenna kun on viimeiset reiät porattu kylppäriin.. (as if..) Mä pakkasin vauvan vaatteet myös sairaalakassiin, kun toiveissa ois tosiaan se perhehuone, että mies on siellä kans koko ajan niin ei tarvi sit niitä varten lähteä kotiin.. Muutenhan ne voi laittaa valmiiksi kotona ja kertoa mistä mies sitten nappaa mukaan.

LEENIS ¿ mun mummo nyt on vähän hassu. ;) Tai siis en tiedä mistä se sen nyt päähänsä on saanut, mutta toivottavasti sai kirjeen ja uskoi mua ettei siis ole syytä huoleen. Se nyt muutenkin aina musta huolehtii, hoitihan se mua pienenä monta monta vuotta, joten oon vähän niin kuin oma lapsi hälle.. Sullahan on hyvä tilanne jos vauva on jo kiinnittynyt! Oisko akupunktiosta ollut siis apua.. ;) Paljosta vetoa niin sä oot tositoimissa ennen mua!

MERIHEPPA oli joutunut käymään äippäpolilla, ONNEKSI ei ollut mitään vaan kaikki ok! Ottakaahan nyt vauvan kanssa sitten iisisti!

HERMIONE ¿ noista jumppa-asioistahan on aina tsiljoona eri mielipidettä, kannattaa vaan valkata sellanen ajattelutapa mikä itselle parhaiten sopii.. Niin mä oon tehnyt. Toisethan tosiaan pukertaa niitä vatsalihaksia melkein loppuun asti. Mä oon sitä mieltä että ehtiihän sitä taas synnytyksen jälkeenkin. :) Ja siitä tukkoisuudesta, moni on sanonut että on ollut ¿flunssainen¿ koko raskauden ajan, eli voi olla flunssaa, allergiaa tai sitten vaan raskauden takia..

IIDA-LINNEA sissinä kävi siellä hulluilla päivillä! ;) Toivottavasti saat verikokeen tulokset pian eikä tarvitsisi murehtia.. Tsempityksiä sinne!

HAN kävi ilahduttamassa meitä kantoliinailulinkillä, kiitos siitä!!! :)

ONNEA NINCAlle tentin läpimenosta!!! Loistavaa!

Ai niin, neuvolakuulumisia piti kertoa:

-painoa viime käyntikerrasta +300 g/vko... mutta en panikoi...

-turvotus +

-RR 132/82

-pissa puhdas

-kohdunpohjan korkeus 35

-vauvan tarjonta rt

-syke vahva ja liikkeet +

(lääkärissähän jo 2 vkoa sitten todettiin että kohdunsuu oli pehmeä, pituutta 1cm)

Että semmosta tänään.. Onneksi Tiitiäinen on sitten neuvolan jälkeen pitänyt elämää masussa kun olin jo vähän huolissani parin vaisumman päivän jälkeen! :) Äiti & isä kävivät iltapäivällä tosiaan kylässä ja molemmat sanoivat että Tiitiäisen pitää tulla joko ennen tai jälkeen pääsiäisen. He kun ovat ajamassa mökille mummon luo (n. 6h ajomatka) niin saavat rauhassa siellä lomailla.. ;) hihi!

No joo, hauva vinkuu kuin viimeistä päivää vaikka vasta 2h sitten tultiin pitkältä lenkiltä. Eli tämä mamma lähtee taas lyllertään pihalle.. Mukavaa illanjatkoa ja huomisiin!

Mammis[/color]

Vierailija
25/25 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesis, hyvä, ettei onnistuttu masentamaan sua. :) Mä oon kanssa ajatellut, että mähän oon äiti ja mulla saa olla just niin monta arpea mahassa, kun sattuu tulemaan. Onhan ne vähän rumia, mutta täytynee kulkea rannalla aina tiiviisti quun rinnalla, niin kaikki näkee, että raidoille on oikein hyvä syy. ;)

Kiitos myös kauniista sanoista Kesis!

Moi Tuittu! Sinäkin täällä? :) Oon kyllä käynyt teitä vakoilemassa koko ajan sekä ylä- että alakerrassa. Meillä onkin tosi lähekkäin LA:t, hauskaa! Täytynee tulla kirjoittelemaan teidän pinoon, kunhan rohkenen. Kiva, kun kirjoittelit!

Meilläkin on muuten toi huggabubbi, ja se on ollut ihan ykkönen! Aluksi quu aina nukahti siihen, joten käytettiin sitä sallittuna dopingina aina siinä vaiheessa, kun korvat jo soi huudosta ja mekastuksesta. Nykyään en ole sitä kyllä enää juurikaan käyttänyt, mutta vähän aika sitten kokeilin laittaa pojan siihen istumaan jalat sammakkoasennossa, ja hyvin se tuntui vieläkin liinassa viihtyvän. Meillä on myös rintareppu, ja sitä useimmiten käytin ulkona liikkuessa. Liina oli helpompi laittaa sisällä, kun ne liinan päät ainakin mulla aina huiteli pitkin maata, ennen kuin sain sidonnan valmiiksi. Nythän quu istuskelee jo tomerasti vaunuissa ja viihtyy niissä hyvin, kun saa katsella maisemia. Ehkä meillekin tulee kovasti taas käyttöä noille kantovälineille marraskuussa, kun sitten karavaanissa on mukana quu 1v3kk ja vastasyntynyt nyytti. :)

-Q- ja katras