Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnelma rivariyhtiössä muuttui uuden naapurin muuttaessa sisään

Vierailija
30.06.2025 |

Ennen niin rauhallinen ja stressitön tunnelma muuttui ahdistacaksija kireäksi naapuriin muuttaneen pariskunnan myötä. 

Eivät ole häiriöksi, mutta jokin energioissa muuttui. 

Uskotko ihmisten vaikuttavan toisiinsa tällä tavoin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sulle kireät energiat näytän

Vierailija
2/8 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näytäpäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne sitten tekevät tai jättävät tekemättä? Eivät tervehdi? Osallistu talkoisiin? Tee ilmaisia palveluksia?

T. Entinen rivitaloasuja

Vierailija
4/8 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ole uskonasia, vaan ihan käyttäytymistieteen fakta. 

Vierailija
5/8 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tyytyväinen kun naapuri muutti pois. Oli olevinaan kiva mutta lopulta oli tosi juoruinen ja piiloilkeä. Nyt paikalla asuu naapurit jouta vain moikkaan ohimennen. Molemminpuolinen hyvä juttu. Naapureiden kanssa ei kannata alkaa lähempään tuttavuuteen.

Vierailija
6/8 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein energiat! Kyllä sinä voisit nimetä asian täsmällisemminkin. Olet kateellinen, ennakkoluuloinen tms. Pariskunta tuo tuulahduksen elämää pystyyn kuolleeseen taloyhtiöönne. Heidän vireä seuraelämänsä saa rivarinne jokavuotiset pihajuhlat sulkapallokisoineen näyttämään säälittäviltä.

Vierailija
7/8 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakaa te kauemmin asuneet entisellä linjalla, ei pidä antaa valtaa huonolle energialle.

8/8 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne huonot energiat ilmenevät? Jos kyse on heidän käyttäytymisestään, eleistään, ilmeistään, tavoista tervehtiä tai olla tervehtimättä, niin eihän siihen selitykseksi mitään energiajuttuja tarvita. He vain ovat erilaisia eikä sen kummempaa. Ehkä ajan mittaan totutte heihin?

Kannattaa vaan olla tyytyväinen jos ovat hiljaisia ja siistejä eläjiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi