Miksi monet naiset eivät osaa siivota ja hoitaa kotia?
Kommentit (14)
Niin? Naiset sitä ja tätä -yleistäjän naisitkut osa 837567596066787.
Se ei ole naisille myötäsyntyinen asia, kuten ei ole miehillekään. Se pitää ihan erikseen opetella.
Minua ei hallituksen tekemän ansiosidonnais leikkauksen takia kiinnosta vuokra kodin siivous enää yhtään.
Tulkoot Petteri siivoamaan.
Mitä väliä kun se miehiltä ilmeisesti sujuu ihan ohimennen?
Ei miehetkään osaa.
Sen olen huomannut, että nykyään ihmisillä ei ole rutiineja kuten ennen. Ei siivota säännöllisesti. Itselläni on vuosittaiset rutiinit, joihin kuuluu ikkunoiden ja seinien pesu kesän alussa. Kaappeja siivoilen pitkin vuotta. Viikottaiset rutiinit on viikkosiivous ja pyykkipäivä sekä päivittäinen rutiini on keittiön ja wc ylläpitosiivous. Siivoan yleensäkin siten että ei edes ehdi tulla sotkua. Näin Itselläni on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehetkään osaa.
Sen olen huomannut, että nykyään ihmisillä ei ole rutiineja kuten ennen. Ei siivota säännöllisesti. Itselläni on vuosittaiset rutiinit, joihin kuuluu ikkunoiden ja seinien pesu kesän alussa. Kaappeja siivoilen pitkin vuotta. Viikottaiset rutiinit on viikkosiivous ja pyykkipäivä sekä päivittäinen rutiini on keittiön ja wc ylläpitosiivous. Siivoan yleensäkin siten että ei edes ehdi tulla sotkua. Näin Itselläni on hyvä olla.
Jos olisi omistusasunto siivous voisi enemmän kiinnostaa. Nyt ei yhtään.
Lika ja epäjärjestys on kaksi eri asiaa. Esim pyykit, vessanpönttö on aina puhdas, mutta kirjat ja paperikasat on epäjärjestyksessä. Myönnän että papereita pitäisi käydä läpi.
No onneksi meillä on miehet, joista on sitten edes jotain iloa.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehetkään osaa.
Siivo ei tule jatkuvalla tekemisellä vaan pitämällä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä kun se miehiltä ilmeisesti sujuu ihan ohimennen?
Eipä x sujunut , siksi heitin mäkeen.
Vierailija kirjoitti:
No onneksi meillä on miehet, joista on sitten edes jotain iloa.
Jo ennen yhteenmuuttoa julitin että vuoroviikoin siivouspäivä.
Osaavatko kaikki miehet. Aivan, harva osaa tai viitsii.
Niin no niin juupati niin.