Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelimella metelöinti julkisissa (PK-seutu)

Vierailija
30.06.2025 |

Miksi tästä on tullut niin hyväksyttyä? Joka vaunussa on joku teini huudattamassa tiktokkia kaiuttimesta tai neropatti huutamassa kaiuttimesta tulevaan videopuheluun.

Miksei HSL tee asiasta mitään sääntöjä/linjauksia? Miksi tämä ylipäänsä koetaan heidän puoleltaan hyväksyttävänä, kun sen laskee merkittävästi kulkuvälineen viihtyvyyttä?

Tilanne pahenee koko ajan. Edes omien kuulokkeiden käyttö ei auta, möly kuuluu niistä läpi. Olen alkanut vain heti siirtymään pois vaunusta jossa joku huutaa, mutta seuraavassa on aina joku muu vastaavanlainen asiaton henkilö. 

Olisipa edes "quiet carriaget", eli erotellut vaunut joissa näin ei saa tehdä, sekin riittäisi.

En enää tiedä mitä tehdä. Omaan autoon ei ole varaa, olen opiskelija. 

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti jotkut kuvittelevat että puhelin on puhumista varten.

Ei tarttis aamuseiskan junassa alkaa selvitellä siskon serkun kummin kaiman sairaskertomuksia kovaan ääneen. 

tämä, pitäisi olla erikseen hiljaisuus-vaunut ja mölisijä-vaunut..toki sitten mölisijät saattaisi valittaa että muiden mölinä haittaa heidän mölinää :D t. se hiljaisuutta arvostava

Vierailija
22/71 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa neutraalilla äänellä heti, että laittaa kuulokkeet.

oppivat että muut ei tykkää heidän käytöksestä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: