Nainen, päästätkö baarituttavuusmiehen baari-illan jälkeen kotiisi lataamaan puhelintaan ja menet itse nukkumaan?
"Baari-illan päätteeksi mies kuljetti naisen yöllä tämän kotiin autolla. Mies pyysi päästä sisälle lataamaan puhelintaan. Nainen suostui tähän ja meni nukkumaan. Uhri heräsi siihen, kun mies oli": https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000011316931.html
Semmoinen #METOO sepite tällä kerralla. Tuotti miehelle 2,5v vuotta linnaa ja varmasti isot orgasminkorvausmaksut mutta niiden suuruuden tuo tietolähde salaa.
Kommentit (14)
Ilmeisesti kahden raískauksen sepitteellä tienaa isomman #METOO potin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka rupeaa tyytyväisenä nukkumaan, kun on juuri raiskattu?
Niin juuri, ei edes soitanut 112:een.
Tämäkin tapaus on puhdas Hovioikeuden vahvistama oikeusmurha.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä neq.run.
Niin, uussuomalaiset ovat paljon helpompia #METOO saaliita kuin äidinkieleltään suomenkieliset ovat.
En kyllä minäkään voisi kuvitella meneväni nukkumaan sillä aikaa kun vaikka joku tuttukin olisi käymässä "kylässä" saati puolituttu tai tuntematon. Perus käytöstavat plus koti on mulle niin pyhä paikka että en halua muiden oleilevan siellä silloin kun en ole itse läsnä :D Mutta itse otsikon tapaukseen en ota kantaa. N
Totta kai päästäisin, ihan viatontahan puhelimen lataus on. On mukava tutustua uusiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään. Mutta jos päästäisin, se ei olisi lupaus seksistä.
Miksi sitten päästäisit?
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa perua suostumuksensa vaikka jälkikäteen.
Sen avulla ei voi nostaa #METOO palkkiota mikäli mies on tallentanut rakastelun äänet, esimerkiksi älykellolla.
Kuinka määritellä se yhtymäkohta jossa ensimmäinen raikaus loppuu, ja toinen vastaava alkaa? Tämä nainenhan olisi voinut siinä raikausten väliajalla soittaa apua, huutaa apua, juosta pakoon, tms. Mies ei kykene raikaamaan yhteen menoon, jokaisen raikauksen välissä miehen pitää tuottaa lisää touhutippoja ja muita ruumiillisia nesteitä.