Mies ei tunnu välittävän minusta
Ollaan oltu vasta 1.5 kk yhdessä. Ennen tätä tunnettiin puoli vuotta. Ongelma on se, että miestä ei tunnu kiinnostavan niin paljon kuin minua. Hän ei pidä aktiivisesti yhteyttä eikä edes kysele milloin voitaisiin seuraavan kerran nähdä. Minä olen se joka aloittaa keskustelut aina. Hän on kyllä sanonut, että on hyvin kiireinen eikä aika riitä kaikkeen. Hän kyllä vastailee viesteihini, mutta siinä saattaa kestää useampikin tunti. Hänellä on hyvin kiireistä töissään.
Olen täysin rakastunut häneen ja tuntuu pahalta, ettei hän ehkä tunne täysin samalla tavalla. Eikö nyt rakastunut mies haluaisi pitää aktiivisesti yhteyttä? Olemme kyllä hyvin erilaisia myös, minä olen hyvin puhelias, hän ei niinkään.
Kysyin häneltä myös mitä hän oikeasti haluaa, hän sanoi että kunhan on onnellinen. Ei viitannut minuun sanallakaan. Sitten kysyin, että haluaako hän tätä oikeasti ja sanoi, että tottakai.
Tunne kertoo, ettei häntä kiinnosta tarpeeksi. Hänen sanansa kertovat toista, mutta teot ei näytä olevan sitä mitä hän sanoo.
Mitä tehdä? :(
Kommentit (18)
Jos sinusta tuntuu, ettei miestä kiinnosta tarpeeksi - ei miestä kiinnosta tarpeeksi. Jos miestä kiinnostaa, ei se jää epäselväksi. Me Naiset olemme uskomattoman lojaaleita kaikenlaisille roikottajille ja säätäjille. Traumakemiat, läheisriippuvuudet ja rajattomuudet soikoon tätä hommaa...
Terveisiä Kantapääopiston ensimmäiseltä vuosikurssilta
Oletko nyt ihan varma, että olette yhdessä?
Seksi on rakkaudenosoituksista suurin. Jos hän haluaa säännöllisesti rakastella kanssasi, välittää hän sinusta paljon.
Onko teillä seksiä? Onko mies sen suhteen aloitteellinen?
Kuulostaa siltä että jos on, niin mies vain pitää sinua seksileluna kunnes löytää jonkun josta oikeasti on kiinnostunut :/
Et saa häntä rakastamaan sinua roikkumalla hänessä. Miehet ovat saalistajia. Liian helppo nainen saa mielenkiinnon loppumaan.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on rakkaudenosoituksista suurin. Jos hän haluaa säännöllisesti rakastella kanssasi, välittää hän sinusta paljon.
Seksillä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Et saa häntä rakastamaan sinua roikkumalla hänessä. Miehet ovat saalistajia. Liian helppo nainen saa mielenkiinnon loppumaan.
Jos aikuinen ihminen tarvitsee pelejä sitoutuakseen niin suosittelisin jättämään parisuhteet kokonaan väliin.
Sanoisin, että luota vaistoosi ja tunteisiisi. Toinen ei ole nyt niin mukana kuin sinä. En tuhlaisi aikaa moiseen kaveriin. Rakastuneena sitä haluaisi, että onnistuu. Mutta valitettavasti se ei vaan aina mene niin.
Tapailin kerran yhtä tällaista kaveria. Ei oikein saanut selvää, missä mennään vai mennäänkö missään. Minä ajattelin, että jos alusta saakka on noin hankalaa,niin olkoon. Ansaitsen parempaa, vaikka kipeää teki sillä hetkellä, kun tunteet oli vahvat. Kaverilta kuulin, että meidän eron jälkeen 2 viikkoa, niin oli jo uusi nainen. (No sekään suhde ei sitten kestänyt, mutta eipä ollut ylläri).
Minä sitten ajattelin siinä vaiheessa, että viihdyn sinkkuna, ja nautin elämästä. Kuinka ollakaan käveli sitten vastaan (sananmukaisesti) sellainen mies, että jalat alta. Eikä jäänyt epäselväksi miehen tunteet. Soitteli, järjesteli treffejä. Se tunne kun tiedät olevasi haluttu kaikin puolin. Sitä tunnetta on nyt jatkunut 15 vuotta.
Ps. Kaksi vuotta tuosta ensimmäisen erosta, kun olin menossa naimisiin, tuo eka kaveri alkoi laittaa viestiä, mitä kuuluu, voidaanko nähdä yms. Oli kai jostain kuullut, että olen menossa naimisiin. Pistin estoon koko kaverin👍😆
Nyt hieman itsekunnioitusta, nainen. Pidättäydy! Pidättele!
Yksikään mies ei ole taistelemisen arvoinen. Jos hän ei välitä sinusta, hän ei välitä sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua saalistavaa miestä. Ei se yhteen saaliiseen tyydy lopulta kuitenkaan vaikka kuinka leikkisi vaikeasti tavoiteltavaa...
Pitäisikö erota siitä vai jaksatko katsoa samaa menoa. Onko mies varattu tai haluaa elää kuin sinkku. Onko huijannut jotenkin sua. Pelaaja vai ei, vai nyhjää muualla. Aikaa ei tietysti itseltä ole kiva kuluttaa hukkaan, itse hukkasin aikani nuorena pelaajiin kun en uskaltanut ajatella sitä asiaa tarpeeksi ja pelkäsin miten elämä sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on opetettu täysin päinvastaisesti.
Mul on tasan sama ongelma ! Tosin emme ole tavanneet livenä. Keksii aina tekosyitä sille, et tavattaisiin. O mukamas olevinaan jonkun sortin laulaja. Ja myös poliisi. Ja vaatii saada multa 500?€ johonkin v***n fanikorttiin.........mulla ei ole sellaisia rahoja. Nyt aion tehdä hänestä rikosilmoituksen kiristämistä tai sen yrittämisestä, ja sen joku/jotkut ihmeen manageritkin o syyllistyneet tähän. Jos kysees olis joku tunnettu henkilö, niin sitten se olis eri asia........vaik Samu Haber. Tai lähes kuka tahansa. Mut ei. Aivan käsittämätöntä !!!!!!! Et ole ainoa. Se täs olis ansainnut potkut. Eikä mitään fraaseja siitä, et poliisitkin on vain ihmisiä..........ei se silti oikeuta heitäkään rikoksiin ! Vai oikeuttaako ? Ei.
Kasvattaa itsetunto ja omanarvontunto. Ellet pidä kengänkuvista kasvoillasi, miksi makaat kynnysmattona, olet häpeäksi suomalsille naisille, onneksi edustat pientä masokistista vähemmistöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu vaan omasta seksistäsi.
Up