Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autistimies kumppanina, kokemuksia

Vierailija
30.06.2025 |

Onko sama kuin mielenterveysongelmaisen kanssa eläisi? Ne tietysti ovat heillä myös yleisiä. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kirjolla oleva mies ja oli ihan täydellinen valinta. Mies on reilu, oikeudenmukainen ja mutkattomin ihminen mitä tiedän. 

Vierailija
2/7 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sivusta seurannut kuinka autistimiehellä on mielestään oikeat mielipiteet joka asiaan. Haukkuu kaikkia, eniten puolisoaan. Kokee siinäkin olevansa oikeassa, väärinymmärretty raukka. Jatkuvaa jankutusta samoista asioista, rähinää ja riitaa.Kokee ymmärtävänsä sokeudessaan asiat parhaiten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sivusta seurannut kuinka autistimiehellä on mielestään oikeat mielipiteet joka asiaan. Haukkuu kaikkia, eniten puolisoaan. Kokee siinäkin olevansa oikeassa, väärinymmärretty raukka. Jatkuvaa jankutusta samoista asioista, rähinää ja riitaa.Kokee ymmärtävänsä sokeudessaan asiat parhaiten. 

Kuulostaa enemmänkin epävakaalla persoonallisuushäiriöiseltä.

Vierailija
4/7 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla ap, miehen autistisuus tulee esille?

Vierailija
5/7 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa enemmänkin epävakaalla persoonallisuushäiriöiseltä.

Ovat nekin yleisiä autisteilla. Autistimies on yliherkkä tunteissaan, kun koskee häntä itseään. 

Vierailija
6/7 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Vierailija
7/7 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kirjolla oleva mies ja oli ihan täydellinen valinta. Mies on reilu, oikeudenmukainen ja mutkattomin ihminen mitä tiedän. 

Oletko itsekin autisti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän