Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sellainen kommandopipo päässä

Vierailija
29.06.2025 |

Oon aina tiennyt olevani monellakin tavalla kink, mutta taas löysin uuden kohteen. Siis instagram syöttää mun feediin nyt jotain kuvia lihaksikkaista miehistä, joilla sellainen kommandopipo päässä, ylävartalo paljaana ja farkut tms. jalassa. Saan melkein orgasmin noista kuvista. En ole tilannut niitä syötteeseeni mutta otan vastaan kyllä 😊 Samoin joskus vuosi sitten katselin sitä Erikoisjoukot sarjaa, jossa oli joku kuulustelutilanne, missä useampi mies kommandopipot päässä kuulusteli kokelaita kovin ottein. Samantien sytyin. 

Onko muilla tällaista kink-kohdetta. Oon siis sub nainen, mut ihan pehmo sub. Joku laskisi varmaan vaniljaan sen mistä pidän.

N41 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä kink-maailma on kiehtova. Oon Tinderissä käynyt miesten kanssa todella hyviä keskusteluita erilaisista kink-teemoista. Parhaita on sellaiset miehet, joiden kanssa voi tosi avoimesti jutella mieltymyksistä. Pari miestä kertoi kuuluvansa XU-yhteisöön ja suositteli sitä itsellenikin, juuri siitä syystä, että siellä kuulemma seksuaalisesti vapaamielisiä ihmisiä. Juuri sellaista yhteisöä kaipaisin itselleni, mutta en ole vielä liittynyt.

Itse suhtaudun seksiin ja seksuaalisuuteen vähän samalla tavalla kuin hyvään ruokaan. On ihana pukeutua ja laittautua, varata pöytä, ihastella ravintolan tunnelmaa, saada hyvää palvelua, tilata toiveiden mukaista ruokaa, maistella ja kokeilla uusia makuja. Nauttia tunnelmasta, palvelusta ja makunautinnosta. Seksi on itselle vähän samanlainen kokonaisuus. Nautinnollinen harrastus ja samalla... Mitä me olisimme ilman seksuaalisuutta? 

Tinderiin en kuitenkaan viitsi laittaa tällaista esittelytekstiä. 

Onko joku täällä olevista XU-yhteisössä. Onko siellä hyvä tunnelma? 

Vierailija
2/3 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei yhteisöt kiehdo eikä mikään kovin kevyt seksitapailumeininki. 

Mutta aloituksen aihe kylläkin, mies jolla kasvot peitetty ja housut jalassa ja kunnolla lihasta, huh 🐈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile laitonta maahanmuuttoa USAan, ICE hoitelee sut mennen tullen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan