Kävin eilen Helsinki Pridessä! Voit kysyä minulta mitä haluat!
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas näkee, että aikuisetkin ihmiset eivät osaa käyttäytyä. Häpeäisivät. Minkälainen tapahtuma oli? Oliko siellä paljon väkeä? Itsekin olen miettinyt osallistumista, mutta ihmismäärä ja mahdollinen vaarallisuus estävät. -lesbo
Siellä oli paljon väkeä, ja oli kivaa, vaikka toki hieman meluisaa, ja aistikuormitus oli valtaisa -ap
Jos biseksuaali tykkää miehistä ja naisista, ja sitten panseksuaali tykkää kaikista eli kai miehistä naisista ja transuista, niin mikä on sellainen mies joka tykkää naisista ja shemaleista muttei miehistä. Minun mielestäni sellainen on puolipannu? Olenko oikeassa?
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja muut kusipäät sotkitte siellä Kaivarissa. Ei kysyttävää. Hävitkää maan päältä.
Ei roskaamisessa ole mitään väärää
syntisäkki kirjoitti:
Kannatko sinä ap myös vastuun, jos esim joku peniksestään verta vuotava poika kuolee verenvuotoon, koska kuvittelee että alkoi menkat?
Lainatakseni klassikkosarjaa Pasila: LÄÄKKEET!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas näkee, että aikuisetkin ihmiset eivät osaa käyttäytyä. Häpeäisivät. Minkälainen tapahtuma oli? Oliko siellä paljon väkeä? Itsekin olen miettinyt osallistumista, mutta ihmismäärä ja mahdollinen vaarallisuus estävät. -lesbo
Siellä oli paljon väkeä, ja oli kivaa, vaikka toki hieman meluisaa, ja aistikuormitus oli valtaisa -ap
Harmi. Muuten voisin mennä sinne.
Tunnetko henk. koht. yhtään seksuualivähemmistöön kuuluvaa vain oletko vain oman egosi pönkittämiseksi paikalla? Tai kenties siksi koska katsot olevasi "trendikäs"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi. Muuten voisin mennä sinne.
Itse pysyin kavereiden kanssa vähän kauempana puiston keskiosista ja siellä oli rauhallisempaa vaikkakin toki myös väkeä.
-eri
Osallistut varmaan mihin tahansa, joka on mielestäsi "trendikästä", "kun muutkin". Ei ole mitään väliä mitä mengele-toimintaa liputat ja mitä trendin takana oikeasti on. Etkä ymmärrä edes hävetä, vaan päinvastoin.
Veikkaan että 95% pridettäjistä on juuri vastaavia tapauksia. Eivät ole kartalla yhtään siitä minkä puolesta öyhöttävät, mutta kun se on niin kiva kuulua muodikkaaseen sakkiin ja hei "ihmisoikeudet"..💩 💩 💩
(Täysin ihmisoikeuksien vastaistahan toimintaa pride oikeasti edustaa, lähinnä tulee ihmiskokeet ja natsisaksa mieleen. Mutta ei näitä trendipellejä haittaa, kunhan voi osallistua karnevaaliin ja ottaa someen ihkuleita kuvia, hihhih).