Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin eilen Helsinki Pridessä! Voit kysyä minulta mitä haluat!

Vierailija
29.06.2025 |

Vastaan, jos huvittaa!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasraan kans omasta puolesta;  Olin Pridessa taas, olen heteronainen 45v. Ystäväpariskunta (hetero) ja omat ylä-asteikäiset lapset oli mukana. Marssin jälkeen olimme piknikillä puistossa, kävimme kojut läpi ja ostimme herkkuja, katsoimme muutaman artistiesityksen. Oli taas tosi muka päivä ja tosi lämmin tunnelma. 

Osallistut varmaan mihin tahansa, joka on mielestäsi "trendikästä", "kun muutkin". Ei ole mitään väliä mitä mengele-toimintaa liputat ja mitä trendin takana oikeasti on. Etkä ymmärrä edes hävetä, vaan päinvastoin.

Veikkaan että 95% pridettäjistä on juuri vastaavia tapauksia. Eivät ole kartalla yhtään siitä minkä puolesta öyhöttävät, mutta kun se on niin kiva kuulua muodikkaaseen sakkiin ja hei "ihmisoikeudet"..💩 💩 💩

(Täysin ihmisoikeuksien vastaistahan toimintaa pride oikeasti edustaa, lähinnä tulee ihmiskokeet ja natsisaksa mieleen. Mutta ei näitä trendipellejä haittaa, kunhan voi osallistua karnevaaliin ja ottaa someen ihkuleita kuvia, hihhih). 

Vierailija
42/49 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas näkee, että aikuisetkin ihmiset eivät osaa käyttäytyä. Häpeäisivät. Minkälainen tapahtuma oli? Oliko siellä paljon väkeä? Itsekin olen miettinyt osallistumista, mutta ihmismäärä ja mahdollinen vaarallisuus estävät. -lesbo

Siellä oli paljon väkeä, ja oli kivaa, vaikka toki hieman meluisaa, ja aistikuormitus oli valtaisa -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos biseksuaali tykkää miehistä ja naisista, ja sitten panseksuaali tykkää kaikista eli kai miehistä naisista ja transuista, niin mikä on sellainen mies joka tykkää naisista ja shemaleista muttei miehistä. Minun mielestäni sellainen on puolipannu? Olenko oikeassa?

Vierailija
44/49 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kotiis provo 

Vierailija
45/49 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ja muut kusipäät sotkitte siellä Kaivarissa. Ei kysyttävää. Hävitkää maan päältä.

Ei roskaamisessa ole mitään väärää

Vierailija
46/49 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntisäkki kirjoitti:

Kannatko sinä ap myös vastuun, jos esim joku peniksestään verta vuotava poika kuolee verenvuotoon, koska kuvittelee että alkoi menkat? 

Lainatakseni klassikkosarjaa Pasila: LÄÄKKEET!

Vierailija
47/49 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas näkee, että aikuisetkin ihmiset eivät osaa käyttäytyä. Häpeäisivät. Minkälainen tapahtuma oli? Oliko siellä paljon väkeä? Itsekin olen miettinyt osallistumista, mutta ihmismäärä ja mahdollinen vaarallisuus estävät. -lesbo

Siellä oli paljon väkeä, ja oli kivaa, vaikka toki hieman meluisaa, ja aistikuormitus oli valtaisa -ap

Harmi. Muuten voisin mennä sinne.

Vierailija
48/49 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko henk. koht. yhtään seksuualivähemmistöön kuuluvaa vain oletko vain oman egosi pönkittämiseksi paikalla? Tai kenties siksi koska katsot olevasi "trendikäs"?

Vierailija
49/49 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi. Muuten voisin mennä sinne.

Itse pysyin kavereiden kanssa vähän kauempana puiston keskiosista ja siellä oli rauhallisempaa vaikkakin toki myös väkeä.

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän