Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestäisitkö 33-40 asteen helteen?

Vierailija
28.06.2025 |

Ma en.

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn yhä lämpimissä suihkuissa kuten talvellakin. Ja palelen. Sisällä on nyt tosi kylmänkosteaa koko ajan.

Vierailija
42/95 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Costa del Solilla on nyt astetta. Suomen lehdet keksivät näköjään itse noita pelottelujuttuja etelän kammohelteistä. 

Siis 30 astetta.

Ei ole barcelonassakaan mitään tappohelteitä ny. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan muuttaa tollaisten helteiden keskelle. T: Antti Laine

Vierailija
44/95 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kestänytkin 38 asteen helteen juuri hiljattain Keski-Euroopassa.

45/95 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona olisi jäähdytysilmastointi niin kestäisin vaikka 45 asteen hellettä!

Vierailija
46/95 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestäisin ja olen kestänytkin, tehnyt jopa töitä noissa asteissa. Asuin Aurinkorannikolla.

Vierailija
47/95 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun asunnossa oli pari kesää sitten +39 kaksi viikkoa. Kestin sen ku kävin kylmässä suihkussa 10 kertaa päivän aikana. Tää on yksiö jota ei voi oikei tuulettaa koska olohuoneen ikkunaan ei saa auki ja keittiö komerossa on parvekkeen ovi ja se ei tuuleta tarpeeksi. Pitäisi avata asunnon ovi, rappukäytävän parvekkeen ovi ja oman parvekkeen ovi jotta tulee läpiveto.

Et sitten ole esim. ilmastoinnista tai tuulettimista kuullut? kylmä suihku vain pahentaa tilannetta, koska laittaa veren kiertämään vilkkaammin. 

Tarvii olla aika iso tuuletin että se jotain auttaa. Minulla oli tuuletin mutta ei se mitään auttanut. Nykyään minulla on ilmanviilennin joka maksoi 499 euroa. Se auttaa paremmin kuin ykssikään tuuletin.

Vierailija
48/95 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kestänytkin 38 asteen helteen juuri hiljattain Keski-Euroopassa.

Mä oon kestänyt yli 40 astetta ja vedellyt lenkkejä paikallisten iloksi.

T: Antti Laine

Vierailija
49/95 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun asunnossa oli pari kesää sitten +39 kaksi viikkoa. Kestin sen ku kävin kylmässä suihkussa 10 kertaa päivän aikana. Tää on yksiö jota ei voi oikei tuulettaa koska olohuoneen ikkunaan ei saa auki ja keittiö komerossa on parvekkeen ovi ja se ei tuuleta tarpeeksi. Pitäisi avata asunnon ovi, rappukäytävän parvekkeen ovi ja oman parvekkeen ovi jotta tulee läpiveto.

Et sitten ole esim. ilmastoinnista tai tuulettimista kuullut? kylmä suihku vain pahentaa tilannetta, koska laittaa veren kiertämään vilkkaammin. 

Tarvii olla aika iso tuuletin että se jotain auttaa. Minulla oli tuuletin mutta ei se mitään auttanut. Nykyään minulla on ilmanviilennin joka maksoi 499 euroa. Se auttaa paremmin kuin ykssikään tuuletin.

Ei tarvitse kuin peruspöytä tuuletin viereen humisemaan. Hyvin viilentyy.

t. eri

Vierailija
50/95 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän, olen palelija. 

Vierailija
51/95 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mielummin miinusta saman verran sen kanssa pärjäisin kun kunnolla pukeutuisin.

Vierailija
52/95 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen normaali ihminen kestää. Maikkari oli tehnyt jopa uutisen yhden ihmisen kuolemasta lämpöhalvaukseen🤣. Sekin patikoidessa ja jos ei huolehdi juomisista henki voi lähteä vaikka ei hellettä olisi. Vertailun vuoksi euroopassa kuolee liikenteessä noin 100 ihmistä joka päivä.

Vierailija
53/95 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen normaali ihminen kestää. Maikkari oli tehnyt jopa uutisen yhden ihmisen kuolemasta lämpöhalvaukseen🤣. Sekin patikoidessa ja jos ei huolehdi juomisista henki voi lähteä vaikka ei hellettä olisi. Vertailun vuoksi euroopassa kuolee liikenteessä noin 100 ihmistä joka päivä.

Miten sairas pitää olla, että nauraa sille, kun joku kuolee?

Vierailija
54/95 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Eivät kaikki ole pienestä lämmöstä kuolevia mummoja. 

Mä en hoikkana 22-vuotiaana kestänyt 38 asteen helteitä, kun asuin Keski-Euroopassa. Sydämestä otti vielä senkin jälkeen, kun ilmat olivat viilentyneet. Eli ei ole pelkästään "mummojen" ongelma.

Vierailija
55/95 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan niin sairas kuin sinä jos et tajua että nauroin uutiskynnyksen ylitykselle, en kuolemalle.

Vierailija
56/95 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en hoikkana 22-vuotiaana kestänyt 38 asteen helteitä, kun asuin Keski-Euroopassa. Sydämestä otti vielä senkin jälkeen, kun ilmat olivat viilentyneet. Eli ei ole pelkästään "mummojen" ongelma.

Hyvin näytit kestäneen, kun vieläkin olet elossa ja toimintakykyinen. 

Vierailija
57/95 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen kesäsää. Jopa hieman viileää kun huoneessa ilmastointi ja altaat viileitä. Sen alle on kylmää .

Vierailija
58/95 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan niin sairas kuin sinä jos et tajua että nauroin uutiskynnyksen ylitykselle, en kuolemalle.

Lapsi ei edes ymmärrä, mikä ero on sairaudella ja luetunymmärtämisellä. Noo, ei voi kauhalla vaatia.....

Vierailija
59/95 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kestit. Jos et olisi kestänyt, olisit jo kuollut. 

Vierailija
60/95 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä ootkin nynny! Hei se vaan on vitsi! Kyllä te mun huumorintajua ymmärtätte.

Mä oon kovaa tekoa.

T: Antti Laine

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi