Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toistuu ilmiö, jossa lähdetään omalla porukalla istumaan iltaa ja väkisin hakeudutaan paikkaan jossa on tuhat muutakin?

Vierailija
28.06.2025 |

"Mennään hei tonne, siellä on porukkaa".

Sellaisissa paikoissa ei sitten tahdo löytyä paikkoja, ei pysty mökän vuoksi keskustelemaan ja on muutenkin karmean ruuhkaista. 

Miksei voi mennä hiljaisempaan paikkaan, jossa on tilaa, ei tartte jonotella joka juttua ja jossa pystyy porukalla juttelemaankin mikä oli illan tarkoitus?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaraivossa kutkuttaa ajatus jos löytyis säpinää ja sutinaa

Vierailija
2/5 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin sinkkuäitinä odotan illalta muutakin kuin juttelemaan kaverin kanssa jos on kerrankin lapsenvahti ja täysin vapaa ilta. Valitettavasti kaverillani ei ole tarjota sellaista mitä haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekstrovertit humaltuvat alkon lisäksi hulinasta.  Ympäröivä väkimassa on kuin huume heille. 

Vierailija
4/5 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika hiton tylsää olla pienessä porukassa koko ilta. Tai pelkästään jonkun kotona. Silloin hyvin, hyvin harvoin kun minä juon, haluan hauskan illan enkä mitään kököttämistä ja parin ihmisen kanssa juttelemista. Ja minä olen ujo, myös kännissä.

Ennen join harvoin, nykyään äärimmäisen harvoin, joten ei näitä tilanteita melkein koskaan tule nykyään.

Vierailija
5/5 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä päästä toisille näyttäytymään kuinka typerää on juopotella, olla humalas ja tehdä tyhmii...oudoille jutella ja lässyttää, halailla ja jopa pusailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi