Onko outoa jos mies ei koskaan käy baareissa tai festareilla
Tai missään muussa tapahtumassa vaan viettää aikansa itsenäisesti? Uskotko, että masennus tai rahanpuute mahdollinen syy?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Voihan tuo käydä klubeilla, teatterissa, stad up -esityksissä, kuntosalilla jne. Tai liikkua luonnossa raivaussahan kanssa.
Jos festarit ja baarit on ainoat käyntikohteet, olisin huolissani.
Mitä sitten teet vapaa-ajalla tai ainakaan viikonloppuisin jos et baareissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan tuo käydä klubeilla, teatterissa, stad up -esityksissä, kuntosalilla jne. Tai liikkua luonnossa raivaussahan kanssa.
Maailmassa on miljoonia eri asioita mitä voi tehdä. Mielikuvituksesi on heikkoa? Ehkä olisi aika vähentää sitä alkon käyttöä jos et muuta elämää keksi.
Eri
Ei ole mitenkään outoa, minun mieheni ei käy yksin missään muualla kuin kokouksissa. Ei ole masentunut ja rahaa on niin että ranteita pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on miljoonia eri asioita mitä voi tehdä. Mielikuvituksesi on heikkoa? Ehkä olisi aika vähentää sitä alkon käyttöä jos et muuta elämää keksi.
Eri
Esm mitä? Baarissa tapaa ihmisiä, voi pairiutua ja muutenkin leppoisaa rentoa illanviettoa josta jää elämänkokemusta. Sanon että paljosta jää paitsi jso koskaan ei käy.
Keho hylkii alkoholia joten juominen mulla ei onnistu vaikka haluankin. Käytän aikani muuhun. Paska säkä, mutta näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole outoa. Minuakaan ei ole kiinnostanut tuollaiset asiat. En ole masentunut. Käyn töissä. Ja hoidan itseäni.
Mutta et töiden jälkeen vapaalla tee siis ilmeisesti mitään, vai?
Itse en juuri koskaan baareissa tai festareilöa käy. Minulla on muuta tekemistä/harrastuksia. M35
Vierailija kirjoitti:
Itse en juuri koskaan baareissa tai festareilöa käy. Minulla on muuta tekemistä/harrastuksia. M35
Oletko sinkku tai yksinäinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Esm mitä? Baarissa tapaa ihmisiä, voi pairiutua ja muutenkin leppoisaa rentoa illanviettoa josta jää elämänkokemusta. Sanon että paljosta jää paitsi jso koskaan ei käy.
Tänään oli sateinen päivä. Kävin silti lenkillä ja salilla, tein ruokaa ja siivosin. Aikaisemmin viikolla kävin mm. jalkapallopelissä, uimassa, pelaamassa tennistä ja elokuvissa. Siinä nyt esimerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku, mutta koe yksinäisyyden tunnetta. Olen tyytyväinen itseeni ja elämääni. Lisään vielä etten ole masentunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku, mutta koe yksinäisyyden tunnetta. Olen tyytyväinen itseeni ja elämääni. Lisään vielä etten ole masentunut.
Siis en koe yksinäisyyden tunnetta.
Festarit on kakaroiden ajanvietettä.
Vierailija kirjoitti:
Festarit on kakaroiden ajanvietettä.
Miksi?
Ei kiinnosta juominen baareissa tai mitkään rokkifestarit.
M
En minäkään käy baareissa ja festareilla, koska pää vaan ei kestä sitä metakkaa. Mieluummin käyn paikoissa, joissa ei tarvitse keskustella huutamalla ja kuunnella jotakin räimettä. Mies sen sijaan suuntaa kohta festareille.
Jos tilannetta ei kestä, pitää tehdä valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta juominen baareissa tai mitkään rokkifestarit.
M
Syrjäytynyt yhteiskunnasta vai teetkö muka jotain sit?
Ei toi mun mielestä kerro ihmisestä mitään ihmeempää, en itsekään viihdy baareissa humalaisten joukossa enkä festareiden tungoksessa. Ihan normaali olen silti ja teen itselleni mieluisia juttuja kuten leivon, mökkeilen ja puuuhaan lemmikkieni kanssa.
Varmaan joku masentunut introvertti
En käy, olen karsinut kaiken turhan. Aikaisemmin en käynyt kun piti käydä töissä ja pyörittää sivussa firmaa. Nyt olen netissä ja seuraan Suviseuroja ja ennen sitä helluntailaisten radiota kuuntelin sitäkin netissä. M58