Onko outoa jos mies ei koskaan käy baareissa tai festareilla
Tai missään muussa tapahtumassa vaan viettää aikansa itsenäisesti? Uskotko, että masennus tai rahanpuute mahdollinen syy?
Kommentit (41)
Sellaista se hikikomorin elämä on 🤷
Ei se outoa ole, mutta itse en tuollaista elämää jaksaisi.
Yhteiskuntaluokka vaikuttaa paljon vapaa-ajan käyttäytymiseen ja mihin rahansa tuhlaa.
Onhan se. Totaaliyh:na en pääse mihinkään. Olen tosi ahdistunut.
Ei ole outoa. Minuakaan ei ole kiinnostanut tuollaiset asiat. En ole masentunut. Käyn töissä. Ja hoidan itseäni.
Ei olisi outoa koska festareilla on vaan jotain räppiä ja haluan mieheni olevan mun kanssa kesällä. Festareilla on usein samat bändit ja ne kyllästyttää.
Voihan tuo käydä klubeilla, teatterissa, stad up -esityksissä, kuntosalilla jne. Tai liikkua luonnossa raivaussahan kanssa.
Jos festarit ja baarit on ainoat käyntikohteet, olisin huolissani.
Se on monen unelmamies. Ei kaikki halua että mies hilluu ja lilluu.
Vierailija kirjoitti:
En käy noissa, mutta käyn oopperassa ja baletissa. Ei ole rahasta pulaa.
kuka mies käy baletissa?
Kävin eron jälkeen, mutta en saanut sieltä kavereita naisista nyt puhumattakaan. Tuoppi maksaa älyttömästi verrattuna pussikaljaan.
Harrastukset, pleikka ja nettideitit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuka mies käy baletissa?
Käy joskus itsekin niin näet. Siellä on miehiä ihan esiintymislavallakin.
En ole koskaan käynyt festareilla. iltaravintolassa vapaa-aikana 30 v sitten, elokuvissa ja teatterissa 35 v sitten, liiga yms peleissä 10 v sitten. Taloudellinen tilanne ok.
Viihdyn oikein hyvin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa katsoin, niin nykyään festariliput kylläkin maksaa enemmän kuin ooppera ja baletti.
Vierailija kirjoitti:
Voihan tuo käydä klubeilla, teatterissa, stad up -esityksissä, kuntosalilla jne. Tai liikkua luonnossa raivaussahan kanssa.
Ap sanoi ettei käy MISSÄÄN tapahtumissa.