Että ärsyttää nysvärit jotka ajaa maaseudulla joka ikisen risteysalueen 60 kmh ja hissuttelevat samaa myös pitkät taajamat läpi..
Ettekö ole kuulleet sujuvasta ajosta muun liikennevirran mukana...?
Kommentit (24)
T: kolme autoa mällätty lunastukseen ja neljäs tulilla
Muu liikennevirta, eli sinä ja sun malttamattomuus.
Minua ärsyttää kaikki muut autoilijat liikenteessä. Minä haluan kaahailla maanteillä rauhassa yksinäni! Meneekö jakeluun häh?
T. Kaasu-Kake
Taajamissa taitaa olla nopeusrajoitus juuri tuo.
Eläkeläinen + Toyota. Hidastelee koko matkan mutta ohituskaistan alkuun kiihdyttää ja jumittaa vasemmalla kaistalla - minusta ette mene ohi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ja hyvin usein ennen risteyksiä se nopeusrajoitus laskee 60km/h.
Nämä kaaharit ei vaan tajua sitä että ajamalla ylinopeutta vaikka 5km/h ei säästää aikaa kuin muutaman minuutin 50km matkalla ja 10km matkalla enää muutaman sekunin.
No elämä ärsyttää aina välillä. Itseä taas ärsyttää ne perässä roikkujat jotka ei tiedä meniskö ohi vai ei. Ajelen nopeusrajoitusten mukaan ja hieman ylikin joten siitä ei pitäs olla kii.
Mua taas ärsyttää itseään kovinakin kuskeina pitävät ns. suoran tien ylinopeuskuskit, jotka eivät ymmärrä tai osaa harrastaa kilvanajoa.
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläinen + Toyota. Hidastelee koko matkan mutta ohituskaistan alkuun kiihdyttää ja jumittaa vasemmalla kaistalla - minusta ette mene ohi.
Nautin tästä aina kun peräkaasupersu ei pääsekkään ohi, ja joutuu palaamaan jonon hännille.
- Eläkeläinen ja Toyota
Maaseudulla on aika vähän pyöräteitä ja kevyen liikenteen väyliä. Teitä käyttävät monet jalankulkijat ja pyöräilevät, erityisesti lapset. Varovaisuus taajamissa ja pikkukylissä on perusteltua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on jos ajaa nopeusrajoitusten mukaan? Provoatteko te ajamalla takaspuskurissa kiinni niitä jotka tekee ohituskaistalla noin koska minua ei ole kukaa kiusannu ohituskaistalla noin miten sinä kerroit.
Pidän aina riittävän turvavälin edellä ajavaan ja ajan aina nopeusrajoitusten mukaan. Jos joku ajaa mun takapuskurissa kiinni niin hidastan vauhtia entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Laita porkkana perseesees.
Hauduta vaan välipalasi omassa perseessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kaaharit ei vaan tajua sitä että ajamalla ylinopeutta vaikka 5km/h ei säästää aikaa kuin muutaman minuutin 50km matkalla ja 10km matkalla enää muutaman sekunin.
No ei se ajan säästäminen ketään kiinnosta. Kovaa ajaminen on vain paljon hauskempaa.
Tv. Kaasupää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se ajan säästäminen ketään kiinnosta. Kovaa ajaminen on vain paljon hauskempaa.
Tv. Kaasupää
Sori nyt vaan, mutta sun hauskuus ei mene turvallisuuden edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv. Kaasupää
Mene suljetulle alueelle ajamaan kovaa. Liikennesäännöissä on sellainen asia kuin nopeusrajoitus eli suurin sallittu nopeus, noudata niitä tai sitten älä aja autoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on jos ajaa nopeusrajoitusten mukaan? Provoatteko te ajamalla takaspuskurissa kiinni niitä jotka tekee ohituskaistalla noin koska minua ei ole kukaa kiusannu ohituskaistalla noin miten sinä kerroit.
Pidän aina riittävän turvavälin edellä ajavaan ja ajan aina nopeusrajoitusten mukaan. Jos joku ajaa mun takapuskurissa kiinni niin hidastan vauhtia entisestään.
Et sitten ymmärtänyt lukemaasi.
Tämäpä 👍 rohkeesti sitä kaasua kun on kaunis kesäkeli.