Milloin ne asuntojen vuokrat alkaa laskea?
Hallituksen mukaanhan niiden piti laskea, kun asumistukea laskettiin.
Kommentit (35)
Oikeiston talousosaaminen on vielä surkeampi kuin niiden luetun ymmärtäminen.
Mitenhän ne on tutkintonsa hankkineet? Teettämällä hommat jollain fiksulla?
Ei kaikki asunnot ole kunnan tai valtion. Tosin niihin et pääse, koska kaukomailta tulee siihen iso perhe tai ihan vaan Ruotsista (koska kela eläkettä ei makseta Ruotsiin)
Iso osa vuokra-asunnoista on yksityisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskevat suhteessa kun asut kohta kaverien kanssa.
Miksi asuisin kaverin kanssa, kun mulla on ihan oma kauan sitten maksettu asunto?
Ap
Miks sä sit oot vuokrista huolissasi?
Koska meillä vasemman ja vihreän ihmisillä on sekä omatunto, moraali että ystäviä. Opiskelevia lapsia jne.
Koska emme ole itsekkäitä, ahneita, kliinisiä psykopaatteja kuten oikeisto.
Tämä!
Lasken vuokria joka päivä, että kuinka paljon tuo ja tuokin köyhä on taas joutunut minulle maksamaan, kun asuu minun, lainarahalla hankitussa, asunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan. Tietenkään. Tyhmähän se on, joka moista kuvittelee.
Eli meillä on mielestäsi tyhmä hallitus.
Meillä on yksinkertaisesti katastrofaalinen hallitus. Siellä on kieltämättä aika tyhmää jengiä, vähän fiksummat taas sitten valehtelevat tahallaan, mikäli noin ovat sanoneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi asuisin kaverin kanssa, kun mulla on ihan oma kauan sitten maksettu asunto?
Ap
Se otetaan pois jos jäät työttömäksi. Ja useimmat jäävät.
Siigenkö OrpPurra siis pyrkii?
Onko ne vähän va jai ta?
Työttömyys 100%?
Ja senkö jälkeen luovutetaan Suomen hallinto venäläisille? Kuulostaa vähäjärkisen lisäksi maanpetokselliselta.
Tervetuloa todellisuuteen. Persut ja Kokoomus OVAT vähäjärkisiä ja maanpetoksellisia. Itse ne sinne kuitenkin olette äänestäneet.
Äänestin demaria
Hyvä sinä, niin minäkin. Ja yritin varoittaa kyllä oikeistotouhusta, mutta eihän sitä kuunneltu. Toivottavasti teit samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko ne vähän va jai ta?
Työttömyys 100%?
Ja senkö jälkeen luovutetaan Suomen hallinto venäläisille? Kuulostaa vähäjärkisen lisäksi maanpetokselliselta.
Sitähän se on, mutta sitä kansa on halunnut ja ansainnut.
Ei ole. Sekä Kok että PS mainostivat ihan muuta.
Edellisen hallituksen puolueet saivat 51% äänistä.
Tämä persuhallitus on kiikkerästi olemassa vain tekopyhän KD:n ja purjelaivapuolue RKP:n avulla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sinä, niin minäkin. Ja yritin varoittaa kyllä oikeistotouhusta, mutta eihän sitä kuunneltu. Toivottavasti teit samoin.
Kyllä tein ja teen edelleen joka päivä. Muistutan mitä Orpo ja Purra lupasivat ja kerron, mitä saatiin.
kuitenkaan mikään fakta ei saa kivipääpersua muuttamaan mieltään. Ei se ole alunperinkään faktoja miettinyt vaan munaansa ja tunnetta. Persut on vallanhaluisia luusereita, jopa väkivaltaisia.
Ei vuokrat voi laskea, ne määräytyy kulujen mukaan. Ei Suomessa vuokrat ole korkeita länsimaiseen tasoon nähden.
Kohta meillä.on vaan asunnottomia yhä.enemmän. Nyt jo suunta on selvä.
Jos tämä kurjuus jatkuu, samalla rakentaminen pysyy alhaalla ja maa lamassa.
Kiitos orpopurra.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki asunnot ole kunnan tai valtion. Tosin niihin et pääse, koska kaukomailta tulee siihen iso perhe tai ihan vaan Ruotsista (koska kela eläkettä ei makseta Ruotsiin)
Meillä on yksityisillä vuokraajilla on huonot ajat. Kulut on kovat eikä asuntoa saa kaupaksi. Vuokraakaan ei saa. Ei ole mahdollista pitää vuokrattuna tappiolla. Rahaa ei ole siihen.
Niinpä jää yhtiövastikkeet maksamatta ja taloyhtiöt kaatuu.
Maassa on kurjat ajat.
Kiitos orpopurra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tein ja teen edelleen joka päivä. Muistutan mitä Orpo ja Purra lupasivat ja kerron, mitä saatiin.
kuitenkaan mikään fakta ei saa kivipääpersua muuttamaan mieltään. Ei se ole alunperinkään faktoja miettinyt vaan munaansa ja tunnetta. Persut on vallanhaluisia luusereita, jopa väkivaltaisia.
Harvinaisen sopivasti luonnehdittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko ne vähän va jai ta?
Työttömyys 100%?
Ei ole. Sekä Kok että PS mainostivat ihan muuta.
Edellisen hallituksen puolueet saivat 5
Mainostivatko? Miksi me muita äänestäneet sitten osaisimme kertoa, mitä tulee tapahtumaan? Joko he avoimesti valehtelivat puheissaan tai sitten äänestit omaa mielikuvaasi puolueista, eikä välttämättä mitään mainostettua. Mitä minä seurasin, niin kyllä leikkauksia luvattiin ja niitä saatiin.
Mäkin kävin huvikseni katsomassa Vuokra-asunnot Tampere -ryhmää facessa, ja vähän ihmettelin kun siellä porukka laittaa kuvia omista naamoistaan "etsitään asuntoa, Max 600€"-tekstin kera. Jos viitsii pari minuuttia selata Vuokraovea niin tuollaisia löytyy helposti useampi. Eikö ihmiset osaa nykyään yhtään etsiä tietoa itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on yksityisillä vuokraajilla on huonot ajat. Kulut on kovat eikä asuntoa saa kaupaksi. Vuokraakaan ei saa. Ei ole mahdollista pitää vuokrattuna tappiolla. Rahaa ei ole siihen.
Niinpä jää yhtiövastikkeet maksamatta ja taloyhtiöt kaatuu.
Maassa on kurjat ajat.
Kiitos orpopurra.
Taitaa olla velaksi ostettu asunto? Ennen sijoitettiin omia rahoja, nykyään pankin.