Naiset alkoivat ottamaan yhteyttä kun ostin uuden Porchen...
Kommentit (40)
Ostot vai otit...bongasinkin sinut tänään Iltalehden videossa poliisit perässä kun ajoit sivuluisua poliisit perässä
Uusi automerkki? Kiinasta tulee nykyään kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on kiva. Mukava, että kerroit sen kaikille palstamiehillekin, jotka valittavat, että naiset on liian vaativia. Eihän suosioon tarvitse kuin ostaa auto.
Ei tuon merkkistä autoakaan ole olemassa muualla kuin ap:n mielikuvituksessa.
Porche-ukot eivät välttämättä ole sen parempia kuin ketkään muutkaan. Kalun jatke ja aika huono perheauto. Naiset olettavat että sulla rahaa heihin muutenkin, kannattaa karsia golddiggerit erilaisten psykologisten testien muodossa.
Vaihdoin vanhaan Ladaan niin alkoi olla vientiä. Naiset näet tietää että tosimies ei tarvitse jatketta!
Toki tämä aloitus on pelkkä huono provo, mutta silti:
On olemassa paljon etenkin nuoria, mutta myös varttuneempia (lapsen tasolle jääneitä) miehiä jotka hankivat esim. tietynlaisen auton, jotta naiset kiinnostuisivat. No, harvaa naista nut oikeasti kovin paljoa kiinnostaa millä ajat. Joitakin nuoria sutturoita tai someposeeraajia ehkä, mutta kula sellaisen naisen haluaisi. Mutta itse pointtiin...kyllä mä haluan että nainen on kiinnostunut minusta läpikotaisin ihmisenä. Olisi helvetin kolkkoa jos naiset olisivat kiinnostuneet jostakin helvetin AUTOSTA tai vastaavasta. Tarkoittaisi sitä, ettei mulla olisi miehenä yhtään mitään annettavaa.
M45
Porschen omistaminen ja vauvapalstailu on jotenkin koominen yhdistelmä. Siellä Porschen penkiltäkö ihan näitä kirjoittelet?
Mulla ihan sama kun ostin uuden Nakamuran.
Vierailija kirjoitti:
Porschen omistaminen ja vauvapalstailu on jotenkin koominen yhdistelmä. Siellä Porschen penkiltäkö ihan näitä kirjoittelet?
Raha ei tuo onnea, mutta mieluummin trollaa Porschen penkiltä kuin ruuhkabussista.
Vierailija kirjoitti:
Voit laittaa vauvapalstailijan Porscheen, mutta, et voi koskaan ottaa vauvapalstaa pois hänestä 🚗 👶
Vierailija kirjoitti:
Tilasit temusta?
Ai saatana, nyt vasta huomastin että tämä on muovia ja s-puuttuu. Olikin kevyt paketti. T: ap
Kyllä Lamporginissa olisi enemmän luonnetta.
Mulla vuosimallia 2003, tuntuu naisia kiinnostavan edelleen, eikä ne tajua onko se tän vuoden vai 50 vuotta vanha.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua sinuna hävettäis.
Ei edes tiedä minkä auton osti .Ei Porchea ole ....Tais olla pokupyörä.
Vierailija kirjoitti:
He sitten ovat kiinnostuneet Porschesta, ei sinusta muuten kuin sen omistajana.
mitä siitä edes, kasa muovia ja muttereita
Kävin tankkaamassa tankin ihan piri pintaan :D
ap
En ole nainen, mutta voin alkaa homoksi vuoksesi. Oletko kiinnostunut?