Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittu top5% mies alkoi seurustella pienen lapsen äidin kanssa

Vierailija
28.06.2025 |

Tapailin viime vuonna lapsetonta nelikymppistä tosi komeaa, pitkää ja hyvätuloista miestä. Juuri sellainen stereotyyppinen top5% mies. Tutustuttiin siis Tinderissä. Hän itse halusi lopettaa tapailun, koska hänellä ei ollut muodostunut tunteita minua kohtaan. Itse olisin ollut valmis sitoutumaan seurusteluun. Nyt sain tietää, että hän on muutaman kuukauden ajan seurustellut pienen lapsen vuoroviikkoäidin kanssa. 

Anteeksi vaan, mutta miksi kukaan lapseton ihminen valitsisi kaikista mahdollisista vaihtoehdoista juuri pienen lapsen vanhemman? Sen ymmärtäisin, jos lapsi olisi vaikka 16-vuotias, kun sen ikäisellä nuorella on jo oma elämänsä ja on omatoiminen. Tulee sellainen fiilis, että ehkä se mies ei ollutkaan sitä mitä kuvittelin eli ei olekaan niin tasokas mitä luulin.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin naisena ajattelen, että jos minä tapaisin lapsettoman miehen, joka on tosissaan seurustellut pienen lapsen äidin kanssa, niin ihmettelisin sitä, että MIKSI?

Tä?

Vierailija
42/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010557831.html

No tuossa artikkelissa on haastateltu pariskuntaa, jossa mies on tosi komea ja kiva ja nainen 7v vanhempi kahden lapsen mutsi.

Sellaista se on kun miesten taso suomessa on niin paljon korkeampi kuin naisten. Nainen on kuin karkkikaupassa tässä maassa.

Totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä itse nelikymppinen, ja äityli parikymppinen?

Kyllä tuo uusikin pian jää.

Niin paljon valikoimaa.

Vierailija
44/46 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010557831.html

No tuossa artikkelissa on haastateltu pariskuntaa, jossa mies on tosi komea ja kiva ja nainen 7v vanhempi kahden lapsen mutsi.

Sellaista se on kun miesten taso suomessa on niin paljon korkeampi kuin naisten. Nainen on kuin karkkikaupassa tässä maassa.

Totta.

Lohduttaapa paljon, kun ei niille miehille sitten kelpaa. 

Vierailija
45/46 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi siis käydä niin että sinun tasosi oli alempana kuin tuon toisen naisen, vaikka hän äiti onkin. 

Sehän se taitaa se suurin kolaus olla. 

Olen vähän yllättynyt siitä, että joku nainen oikeasti ajattelisi noin Taitaa olla jonkun miehen tekemä trollaus? Useammin miehet luulee, että kiinnostus tulee tuollaisista ulkoisista asioista kuten rikkaudesta, auton merkistä ja pituudesta. Ja arvottavat naiset samantapaisesti. 

Vaikka oikeasti kemian syttyminen on paljon monimutkaisempaa ja myös usein yllättävää.

Vierailija
46/46 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on piukka, suorastaan ahnas pilu, toisin kuin sinun lörösi mitä olen kuullut. Nakki porttikongissa, häh.

Se on patonki. Porttikongissa.