Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittu top5% mies alkoi seurustella pienen lapsen äidin kanssa

Vierailija
28.06.2025 |

Tapailin viime vuonna lapsetonta nelikymppistä tosi komeaa, pitkää ja hyvätuloista miestä. Juuri sellainen stereotyyppinen top5% mies. Tutustuttiin siis Tinderissä. Hän itse halusi lopettaa tapailun, koska hänellä ei ollut muodostunut tunteita minua kohtaan. Itse olisin ollut valmis sitoutumaan seurusteluun. Nyt sain tietää, että hän on muutaman kuukauden ajan seurustellut pienen lapsen vuoroviikkoäidin kanssa. 

Anteeksi vaan, mutta miksi kukaan lapseton ihminen valitsisi kaikista mahdollisista vaihtoehdoista juuri pienen lapsen vanhemman? Sen ymmärtäisin, jos lapsi olisi vaikka 16-vuotias, kun sen ikäisellä nuorella on jo oma elämänsä ja on omatoiminen. Tulee sellainen fiilis, että ehkä se mies ei ollutkaan sitä mitä kuvittelin eli ei olekaan niin tasokas mitä luulin.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on piukka, suorastaan ahnas pilu, toisin kuin sinun lörösi mitä olen kuullut. Nakki porttikongissa, häh.

Vierailija
22/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lähdin aikoinaan suhteesta jossa minä halusin lapsia mutta mies oli ehdottomasti niitä vastaan. Minun jälkeeni alkoi seurustella sinkkuäidin kanssa. Se kirpaisi kyllä silloin todella kovaa vaikka jälkikäteen ymmärrän paremmin. 

Miten ymmärrät asian nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lähdin aikoinaan suhteesta jossa minä halusin lapsia mutta mies oli ehdottomasti niitä vastaan. Minun jälkeeni alkoi seurustella sinkkuäidin kanssa. Se kirpaisi kyllä silloin todella kovaa vaikka jälkikäteen ymmärrän paremmin. 

Miten ymmärrät asian nyt?

Kohtasin itsekin elämäni rakkauden myöhemmin. Eiköhän siinäkin ihan siitä ollut kyse, tunteista. 

Vierailija
24/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat melkoisen katkeralta. Aikuinen ihminen ja kyselet noin typeriä ja lapsellisia. 

Mä tiedän komean miehen joka alkoi seurustella 4 lapsen äidin kanssa. Ei ollut mikään rikas nainen vaan ihan tavallinen duunari. Katsos kun joillakin kemiat pelaa yhteen, on vetovoimaa välillä ja tunteita on. 

Vierailija
25/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on parempi sängyssä 🤔

Vierailija
26/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden vuoden kuluttua jo viimeistään ero. Naisten "kemia ja elämäni rakkaus" -houreet ovat paskapuhetta.

Vierailija
27/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tykkää toisesta, niin se on siinä. Ei lapseton ole välttis mikään mukava tyyppi. 

Niin mutta kyllähän se arkeen vaikuttaa tosi paljon, jos toisella on lapsi. Ja kun yleensä tuppaa menemään niin, että nainen toivoo, että uusi miesystävä alkaa leikkiä isää hänen lapselleen.

Moni mies alkaa ihan vapaaehtoisesti olemaan myös vanhemman roolissa puolisonsa lapselle, varsinkin jos biologinen isä ei ole kuvioissa.

Vierailija
28/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä haluta velaa, mutta edellyttää että itsekin on.

Vela ei huoli "top5% miestä" joka ei ole vela.

Vierailija
29/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010557831.html

No tuossa artikkelissa on haastateltu pariskuntaa, jossa mies on tosi komea ja kiva ja nainen 7v vanhempi kahden lapsen mutsi.

Sellaista se on kun miesten taso suomessa on niin paljon korkeampi kuin naisten. Nainen on kuin karkkikaupassa tässä maassa.

Vierailija
30/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin naisena ajattelen, että jos minä tapaisin lapsettoman miehen, joka on tosissaan seurustellut pienen lapsen äidin kanssa, niin ihmettelisin sitä, että MIKSI?

Vierailija
31/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin naisena ajattelen, että jos minä tapaisin lapsettoman miehen, joka on tosissaan seurustellut pienen lapsen äidin kanssa, niin ihmettelisin sitä, että MIKSI?

Kaikki eivät ole fundamentalisteja ja ideologisesti lapsettomia. Apn ihannemies on hyvännäköinen ja hyvätuloinen, mutta ehkä mies ajattelee/kokee avarammin ja häntä kiinnostaa se miten toisen kanssa synkkaa ja viihtyy. Siihen kuvioon voi sopia lapsetkin.

Vierailija
32/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuossa artikkelissa on haastateltu pariskuntaa, jossa mies on tosi komea ja kiva ja nainen 7v vanhempi kahden lapsen mutsi.

Sellaista se on kun miesten taso suomessa on niin paljon korkeampi kuin naisten. Nainen on kuin karkkikaupassa tässä maassa.

Päivän vitsi! Vai on muka miesten taso Suomessa noin kova. Ei jukolauta! :D :D :D 

Vierailija
33/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin, että ap ei ole niin tasokasta ja mukavaa seuraa kuin hän itse kuvittelee. Eikä kaikki ihmiset muutenkaan vihaa lapsia.

Vierailija
34/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä kaikki ihmiset muutenkaan vihaa lapsia.

Ei tästä siitä ole kyse. Henkilö, joka pitää lapsista,voi hyvinkin olla sitä mieltä, että haluaa lapsettoman kumppanin. Kyllähän se kumppanin pieni lapsi rajoittaa tosi paljon elämää ainakin jos asutaan yhdessä uusperheenä. 

Vierailija
35/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

top5%, yläpää pelaa viisiprosenttisesti

Vierailija
36/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kaikki ihmiset muutenkaan vihaa lapsia.

Ei tästä siitä ole kyse. Henkilö, joka pitää lapsista,voi hyvinkin olla sitä mieltä, että haluaa lapsettoman kumppanin. Kyllähän se kumppanin pieni lapsi rajoittaa tosi paljon elämää ainakin jos asutaan yhdessä uusperheenä. 

Kaikilla on kai eri käsitys siitä mikä "rajoittaa" elämää.

Vierailija
37/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis pettynyt kun et saanut komeaa top 5 miestä itsellesi ja joku paremman näköinen nainen jolla on lapsi niin sais miehen. Joo naisille tärkeintä on kuin onkin miehen ulkonäkö mutta mies haluaa suhteelta muutakin kuten rakkautta ja yhteenkuuluvuuden tunnetta. Olisit ollut sen kanssa vain koska se oli komea ja olisit varmaan esitellyt sitä kaikille tutuillesi mielelläsi.

Vierailija
38/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä erosivat juuri.

Vierailija
39/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö paljon lapsista?

Vierailija
40/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, nytkö niitä tasoja onkin olemassa?