Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittu top5% mies alkoi seurustella pienen lapsen äidin kanssa

Vierailija
28.06.2025 |

Tapailin viime vuonna lapsetonta nelikymppistä tosi komeaa, pitkää ja hyvätuloista miestä. Juuri sellainen stereotyyppinen top5% mies. Tutustuttiin siis Tinderissä. Hän itse halusi lopettaa tapailun, koska hänellä ei ollut muodostunut tunteita minua kohtaan. Itse olisin ollut valmis sitoutumaan seurusteluun. Nyt sain tietää, että hän on muutaman kuukauden ajan seurustellut pienen lapsen vuoroviikkoäidin kanssa. 

Anteeksi vaan, mutta miksi kukaan lapseton ihminen valitsisi kaikista mahdollisista vaihtoehdoista juuri pienen lapsen vanhemman? Sen ymmärtäisin, jos lapsi olisi vaikka 16-vuotias, kun sen ikäisellä nuorella on jo oma elämänsä ja on omatoiminen. Tulee sellainen fiilis, että ehkä se mies ei ollutkaan sitä mitä kuvittelin eli ei olekaan niin tasokas mitä luulin.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka kuvitellaan, että minä olisin supersuosittu upea nainen, joka voi valita kumppanin ihan kuin kaupassa maitohyllyltä, niin miksi minä valitsisin pienen lapsen isän kun olisi mahdollista valita upea lapseton mies tai aikuisen lapsen isä?

Vierailija
2/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö edes DI

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? 

Vierailija
4/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt joskus vastaavaan. Mutta siinä on sitten vaan joku kemia noiden ihmisten välillä. Ehkä nainen on varakas tms.? Ei voi tietää.

Vierailija
5/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tykkää toisesta, niin se on siinä. Ei lapseton ole välttis mikään mukava tyyppi. 

Vierailija
6/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli prosenttijengiläinen?

Vierailija
7/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010557831.html

No tuossa artikkelissa on haastateltu pariskuntaa, jossa mies on tosi komea ja kiva ja nainen 7v vanhempi kahden lapsen mutsi.

Vierailija
8/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähdin aikoinaan suhteesta jossa minä halusin lapsia mutta mies oli ehdottomasti niitä vastaan. Minun jälkeeni alkoi seurustella sinkkuäidin kanssa. Se kirpaisi kyllä silloin todella kovaa vaikka jälkikäteen ymmärrän paremmin. 

Vierailija
9/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen ei pihtaile eikä ole muutenkaan tylsä.

Jos on lapsi, se ei haittaa. Hetken päästä se muija vaihtuu kuitenkin toiseen.

Vierailija
10/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kemiat ei vaan hänen puolelta kohdannut. Tuon naisen kanssa ilmeisesti kohtasi. On voinut myös ihastua lapseen ikihyviksi. Päästä irti katkeruudesta ja jatka elämääsi. Onnea matkaan! 

Vierailija
11/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se äiti-ihminen on rento ja estoton, toisin kuin sinä. 

Vierailija
12/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tykkää toisesta, niin se on siinä. Ei lapseton ole välttis mikään mukava tyyppi. 

Niin mutta kyllähän se arkeen vaikuttaa tosi paljon, jos toisella on lapsi. Ja kun yleensä tuppaa menemään niin, että nainen toivoo, että uusi miesystävä alkaa leikkiä isää hänen lapselleen.

Vierailija
13/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleeni tulee, että ehkä siinä naisessa on muitakin ominaisuuksia kuin pienen lapsen äitiys?

Vierailija
14/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että tuo on hyvä valinta. Monella tapaa. Ja ei, ei mielellään mikään murkkuikäinen lapsi, vaan pieni lapsi joka sopeutuu helposti ja on muutenkin helpossa iässä.

Vierailija
15/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka kuvitellaan, että minä olisin supersuosittu upea nainen, joka voi valita kumppanin ihan kuin kaupassa maitohyllyltä, niin miksi minä valitsisin pienen lapsen isän kun olisi mahdollista valita upea lapseton mies tai aikuisen lapsen isä?

Koska ei kumppania valita kuin kaupan maitohyllyltä. Kun vähän kasvat niin sinäkin opit tämän.

Vierailija
16/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lähdin aikoinaan suhteesta jossa minä halusin lapsia mutta mies oli ehdottomasti niitä vastaan. Minun jälkeeni alkoi seurustella sinkkuäidin kanssa. Se kirpaisi kyllä silloin todella kovaa vaikka jälkikäteen ymmärrän paremmin. 

No ehkä se mies ei kelvannut kenellekään lapsettomalle naiselle.

Vierailija
17/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta kyllähän se arkeen vaikuttaa tosi paljon, jos toisella on lapsi. Ja kun yleensä tuppaa menemään niin, että nainen toivoo, että uusi miesystävä alkaa leikkiä isää hänen lapselleen.

No jos on lapsikielteinen, niin hengailee sit lapsettomien kanssa. Mun ystäväpiirissä lapset on kivoja.

Vierailija
18/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka romanttista!

Vierailija
19/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei voi saada omia lapsia, mutta haluaisi perheen. Tai sitten jos on pedari.

Vierailija
20/46 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi siis käydä niin että sinun tasosi oli alempana kuin tuon toisen naisen, vaikka hän äiti onkin.