Mitä tapahtui Martina Aitolehden kesähäille? On Me Naisten parihaastattelussa nyt äitinsä, ei miehensä kanssa
Samat teemat kiertää kehää, puhutaan läpi Martinan lapsuutta, miten Martina kasvoi täysin ilman isää, ja sisar menehtyi traagisesti vuosia sitten päihteisiin liittyneessä henkirikoksessa. Nämä samat jutunaiheet ovat Martinan kertomana olleet naistenlehdissä lukuisia, lukuisia kertoja jo aiemmin vuosien varrella. Väistämättä tulee mieleen, kuinka monta kertaa voit myydä lehdille tapahtuneen asian elämästäsi?
Ja mitä tapahtui kesähäille ja missä on Martinan mies? Taannoin Martina oli pariskuntahaastattelussa Me Naisten kannessa yhdessä sittemmin raiskauksesta tuomitun Hannu Pikkaraisen kanssa. Yhdessä poseerattiin pariskuntana ja suunniteltiin tulevaisuutta. Vähän outoa, että nyt tänä kesänä Martinan pitäisi olla kävelemässä alttarille tämän aussimiehen kanssa jonka kanssa vihdoin on se oikea, terve, hyvä parisuhde, mutta Martina antaa parihaastattelun Me Naisille äitinsä kanssa eikä miehensä kanssa.
Kommentit (2424)
En ymmärrä miten on mahdollista tuo reissailu ja ökyelämä.
Ei nyt loputtomasti voi velkaakaan ottaa ja vuosia jo elänyt hulppeasti, eikä loppua näy.
Vierailija kirjoitti:
(jatkoa)
Kun tajusin, että mennään Malediiveille ja että siellä ei voi pyöräillä, ja että viimeistelyni menee miten sen ei pitäisi mennä. Miten iso juttu minulle oli päästää irti sellaisellakin hetkellä, kun minua kositaan ja minulla on iso käännekohta elämässäni, Martina paljastaa.
-Seiska
Joopajoo. Minä mun minulle... Varmasti olis voinut sopia aussin kanssa, että kosinta ois ollu vaikka Kuopion torilla tai sit Maran ns. urheilu-uran jälkeen. Sehän Maralle ei tietenkään käy, että olis vuoden vielä ootellu. Huippu-urheilijat ei käsittääkseni ylimääräisiä reissuja tee kisakaudella, vaan ihan pakolliset leirit ja kisat. Että seliseli taas M.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten on mahdollista tuo reissailu ja ökyelämä.
Ei nyt loputtomasti voi velkaakaan ottaa ja vuosia jo elänyt hulppeasti, eikä loppua näy.
Ehkä ei oppia ole tullut hänelle, kun äitinsä maksoi ne aiemmatkin ulosotot.
Martinalla pitää kaikki olla suurta, mahtavaa ja ökyä, siihen ei säästäminen sovi.
Mitenhän Martin pirtaan sopii, jos joutuukin muuttamaan takaisin Kalasatamaan?
Vierailija kirjoitti:
(jatkoa)
Kun tajusin, että mennään Malediiveille ja että siellä ei voi pyöräillä, ja että viimeistelyni menee miten sen ei pitäisi mennä. Miten iso juttu minulle oli päästää irti sellaisellakin hetkellä, kun minua kositaan ja minulla on iso käännekohta elämässäni, Martina paljastaa.
-Seiska
Viimeistely🤣
Olen ihmetellyt, miksi heidän pitäisi mennä edes naimisiin kun asuvat eri maissa ja tapaavat harvoin, ei kannattaisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt, miksi heidän pitäisi mennä edes naimisiin kun asuvat eri maissa ja tapaavat harvoin, ei kannattaisi.
No kun Martina haluaa 😀
Martina sanoo ettei selittele. Vieläkin selittää huonosti menneitä triathlonkisoja. Viimeisin tämä aussin järjestämä "yllätyskosintareissu" Malediiveille. Jäi huippu-urheilijan viimeistely kisaan kesken 😀
Tietenkin Martinan täytyy puhua tästä urheilu-urastaan. Jos sitä ei olisi, niin millä meriiteillä myisi ihmisille valmennuksiaan?
Toisekseen, jos ei olisi jatkuvasti vaihtuvia miessuhteita ja elämänrakkauksia, niin mistä puhuisi naistenlehdille ja Me Naisille? Nytkin kuuluu jo jutuista se, että nämä samat aiheet on kaluttu loppuun jo moneen kertaan.
Huvittavaa myös Vierumäellä laukkaaminen, mitä on esitellyt tv-sarjoissa. Martina on päätellyt, että urheilijat käy Vierumäellä, niinpä Martinan täytyy käydä Vierumäellä. Sitten on kameralle niin fiilistelemässä, miten mahtavaa on ja tuntee kotoisaksi olonsa Vierumäellä, on just niin hänen paikkansa tämä Vierumäki.
Levi on myös hänen oma, viettänyt siellä lähes koko elämänsä, kuten sanoi.
Mitähän siinä kapaluun kohdan tatskassa lukee?
Uskomatonta bullshittiä toi podcast. Hirvittävä itsekehu ja maineen kiillotus käynnissä.
Onko Pikkarainen jo lusimassa kun instgramissa hiljentynyt?
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta bullshittiä toi podcast. Hirvittävä itsekehu ja maineen kiillotus käynnissä.
Niimpä, Esko mahdollistaa Martinan narsistisen hypetyksen
Tietääkö joku aussimiehen instan mikä on?
Vierailija kirjoitti:
Onko Pikkarainen jo lusimassa kun instgramissa hiljentynyt?
Jep. Kirjotti kyllä jäähyväisviestin sinne. Että ei ole syyllinen.
Ehkä aussi ei tykänny siitä, mitä M suolsi podiin.
Onko sijoitusasuntoa edes enää ja velkarahalla sekin taatusti on ostettu. Järkevä taloudenpito ei ole Maran tyyliä.