Mitä tapahtui Martina Aitolehden kesähäille? On Me Naisten parihaastattelussa nyt äitinsä, ei miehensä kanssa
Samat teemat kiertää kehää, puhutaan läpi Martinan lapsuutta, miten Martina kasvoi täysin ilman isää, ja sisar menehtyi traagisesti vuosia sitten päihteisiin liittyneessä henkirikoksessa. Nämä samat jutunaiheet ovat Martinan kertomana olleet naistenlehdissä lukuisia, lukuisia kertoja jo aiemmin vuosien varrella. Väistämättä tulee mieleen, kuinka monta kertaa voit myydä lehdille tapahtuneen asian elämästäsi?
Ja mitä tapahtui kesähäille ja missä on Martinan mies? Taannoin Martina oli pariskuntahaastattelussa Me Naisten kannessa yhdessä sittemmin raiskauksesta tuomitun Hannu Pikkaraisen kanssa. Yhdessä poseerattiin pariskuntana ja suunniteltiin tulevaisuutta. Vähän outoa, että nyt tänä kesänä Martinan pitäisi olla kävelemässä alttarille tämän aussimiehen kanssa jonka kanssa vihdoin on se oikea, terve, hyvä parisuhde, mutta Martina antaa parihaastattelun Me Naisille äitinsä kanssa eikä miehensä kanssa.
Kommentit (2411)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häät peruttu jälleen kerran. Australian mies varmaan selvitti Maran taustat, en minäkään menisi naimisiin ihmisen kanssa jolla on taustalla rikostuomioita ja maksuhäiriöitä ja ties mitä.
Ihmettelen myöskin miksi äiti maksoi ne velat? Miksei itse maksanut?
Maksukyvytön.
Vai kenties maksuhaluton? Itse maksoin aikoinaan velat pois vaikka mulla oli aivan ruputulot.
Martina oli silloin vielä yhdessä Stefun kanssa, elämäntyyli hulppeaa, mutta sitten äitinsä otti pankkilainan, jolla maksoi ne Martinan ulosotot. Tämäkin on kaikki Me Naisiin aikoinaan kerrottu. Martina oli siis jo kolmekymppinen kahden lapsen äiti itsekin.
Tästä kaikesta huolimatta Martina oli Suomi-Areenalla puhumassa velkaantumisen asiantuntijana, vaikka ei itse hoitanut niitä ulosottojaan. Toki on kerrottu myös, että maksoi myöhemmin äidilleen takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi viikkoa sitten näin aussin Martinan Porschen ratissa Mannerheimintiellä. Tuskin olisi Suomessa, jos olisivat eronneet.
Tännehän voi kuka tahansa kirjoittaa, että näin siellä tai täällä ja omat perce on vaikka Kainuussa. Ei mitään arvoa noilla näkemisillä. Yleensä näitä "näin hänet" tulee, kun aletaan epäillä, että yksityishenkilö ei ole enää kuvioissa.
nehän oli yhdessä hki city running dayssa ja salilla. Lisäksi mies ulkoilutti nalaa.
Joo, mutta rakkaus on ohi. Nythän ne häät piti olla.
Juurikin,
Veikkaan, että ystävinä ovat tavanneet vielä, ja ehkä yrittäneet parantaa asioita. Se ero tapahtui varmaan jo sen taannoisen yhteisen ulkomaanmatkan aikana, jonne kengu lensi suoraan ausseista ja mara unohti sormuksen kotiin jne.
Nyt piti olla häät kenties, ja se vaihtuikin tyttöjen reissuun.
Yksi iso muutos on myös tapahtunut M:n julkaisuissa: enää ei ole yhteiskuvia/-julkaisuja vanhimman tyttären kanssa ollenkaan. Tuntuu elävän I:n kanssa kahdestaan heppaelämää.
Tyttären isä kyllä postailee yhteiskuvia, että tuskin se lapsi on pyytänyt olemaan julkaisematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häät peruttu jälleen kerran. Australian mies varmaan selvitti Maran taustat, en minäkään menisi naimisiin ihmisen kanssa jolla on taustalla rikostuomioita ja maksuhäiriöitä ja ties mitä.
Maksukyvytön.
Vai kenties maksuhaluton? Itse maksoin aikoinaan velat pois vaikka mulla oli aivan ruputulot.Martina oli silloin vielä yhdessä Stefun kanssa, elämäntyyli hulppeaa, mutta sitten äitinsä otti pankkilainan, jolla maksoi ne Martinan ulosotot. Tämäkin on kaikki Me Naisiin aikoinaan kerrottu. Martina oli siis jo kolmekymppinen kahden lapsen äiti itsekin.
Tästä kaikesta huolimatta Martina oli Suomi-Ar
Se oli kutsuttu sinne nimenomaan kokemusasiantuntijana. Yllätys yllätys, Martina ei suostunut puhumaan paljon mitään omasta ylivelkaantumisestaan. Kuittasi nuoruuden hölmöilyllä.
Ja uudessa pod-mainoksessa vaan nauraa Eskolle ja kieltää, kun E sanoi että matkustelu Maran kanssa oli horroria. Pamauttaakohan se Eskoa joskus lättyyn, kun se uskaltaa kertoa totuuksia..
Pikkubileet ja kohta taas vihanhallinta pettää, nyyhkis
Vierailija kirjoitti:
Ja uudessa pod-mainoksessa vaan nauraa Eskolle ja kieltää, kun E sanoi että matkustelu Maran kanssa oli horroria. Pamauttaakohan se Eskoa joskus lättyyn, kun se uskaltaa kertoa totuuksia..
Kyllähän Esko paljasteli siinä Esko-Stripparin tarina kirjassaan. Kirjoitti, että Martina petti Basic Elementin Peterin kanssa ja kertoi myös, että Martina kotiutui Leviltä polvet mustelmilla, mitä Esko ihmetteli, oliko kompuroinut jossain hiihtoladulla tai rinteessä. Sitten kävi ilmi suhde Stefuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksukyvytön.
Vai kenties maksuhaluton? Itse maksoin aikoinaan velat pois vaikka mulla oli aivan ruputulot.Martina oli silloin vielä yhdessä Stefun kanssa, elämäntyyli hulppeaa, mutta sitten äitinsä otti pankkilainan, jolla maksoi ne Martinan ulosotot. Tämäkin on kaikki Me Naisiin aikoinaan kerrottu. Martina oli siis jo kolmekymppinen kahden lapsen äiti itsekin.
No just tämä. Mikä pointti puhua kokemusasiantuntijana, kun ei suostu puhumaan omasta kokemuksestaan?
Martina on aina ollut huono haastatteluissa. Menee aina ihan jäihin ja pitää ihmeellistä hymähtelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksukyvytön.
Ihmetteli lehdissä asti miksei Stefu voi maksaa hänen velkojaan, vaikka rahaa on.
Vierailija kirjoitti:
Martina on aina ollut huono haastatteluissa. Menee aina ihan jäihin ja pitää ihmeellistä hymähtelyä.
Jostain ihmeen syystä mtv haastatteli Maraa joskus itsenäisyyspäivänä ja se oli niin noloa katsottavaa. Kysyivät että mitä on tyttärilleen opettanut itsenäisyydestä, niin soperteli miten kävelivät tähtärinmäelle kattomaan kun suomen liput liehui ja että se oli tärkeää. Yhtään mitään ei suomen historiasta varmaan tiedä eikä osaa itsenäisyydestä sanoa mitään.
Martinan haastattelut noudattaa aina samaa kaavaa :"mmmmöööö mä öööäää mun öööö mulle ääää intohimo öö" ja jos tv, niin katsoo koko ajan kamerakulmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksukyvytön.
Ihmetteli lehdissä asti miksei Stefu voi maksaa hänen velkojaan, vaikka rahaa on.
Martina olisi voinut myydä ne Stefulta lepyttelylahjoina saamansa laukut ja kuitata sillä ne velkansa. Kertoi joskus mediaan, että Stefu ostelee hänelle riitojen jälkeen luksuslahjoja kuten laukkuja ja saa mitä keksii pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksukyvytön.
Martina olisi voinut myydä ne Stefulta lepyttelylahjoina saamansa laukut ja kuitata sillä ne velkansa. Kertoi joskus mediaan, että Stefu ostelee hänelle riitojen jälkeen luksuslahjoja kuten laukkuja ja saa mitä keksii pyytää.
Se halus ehkä pitää ne myöhempiä rahakriisejä varten. Eikös se tässä ihan pari vuotta sitten myynyt luxustavaraa jossain luxuskirpparilla? Sai varmaan vähän rahaa ruokaan.
Suomi24 Maran häät-ketjusta kopioitu:
"Yhtenä vuonna julisti aloittavansa liikuntatieteen kandiopinnot englannin kielellä."
Tuota en muistanutkaan, mutta niinhän se höpötti. Joku natiivi-englantia puhuva foreverman oli silloinkin kierroksessa.
Ei tässä ole mitään erityistä. Ihan perus kaksoisliekkiero kyseessä. Myöhemmin sitten uudestaan yhteen, kun kumpikin on omat tunnemöykkynsä käsitelleet ja valmiina suhteeseen. Ehkä 10v päästä?
Noniin, ipitsalla alkaa uuden miehen metsästys. Hyvin hyvin antava hopeaglitterimekko ja saappaat - kyllä noilla joku miljunääri saadaan!!
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole mitään erityistä. Ihan perus kaksoisliekkiero kyseessä. Myöhemmin sitten uudestaan yhteen, kun kumpikin on omat tunnemöykkynsä käsitelleet ja valmiina suhteeseen. Ehkä 10v päästä?
Vai että ihan kaksoisliekkiero? Siitäkin saadaan varmaan sitten lukea Me Naisista.
Vieläköhän Martilla on kohta uusi ukko kierroksessa ja sama liioiteltu hehkutus julkisuuteen? Ainako tämä toistuu?
Vai kenties maksuhaluton? Itse maksoin aikoinaan velat pois vaikka mulla oli aivan ruputulot.