Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtui Martina Aitolehden kesähäille? On Me Naisten parihaastattelussa nyt äitinsä, ei miehensä kanssa

Vierailija
27.06.2025 |

Samat teemat kiertää kehää, puhutaan läpi Martinan lapsuutta, miten Martina kasvoi täysin ilman isää, ja sisar menehtyi traagisesti vuosia sitten päihteisiin liittyneessä henkirikoksessa. Nämä samat jutunaiheet ovat Martinan kertomana olleet naistenlehdissä lukuisia, lukuisia kertoja jo aiemmin vuosien varrella. Väistämättä tulee mieleen, kuinka monta kertaa voit myydä lehdille tapahtuneen asian elämästäsi?

Ja mitä tapahtui kesähäille ja missä on Martinan mies? Taannoin Martina oli pariskuntahaastattelussa Me Naisten kannessa yhdessä sittemmin raiskauksesta tuomitun Hannu Pikkaraisen kanssa. Yhdessä poseerattiin pariskuntana ja suunniteltiin tulevaisuutta. Vähän outoa, että nyt tänä kesänä Martinan pitäisi olla kävelemässä alttarille tämän aussimiehen kanssa jonka kanssa vihdoin on se oikea, terve, hyvä parisuhde, mutta Martina antaa parihaastattelun Me Naisille äitinsä kanssa eikä miehensä kanssa.

Kommentit (2400)

Vierailija
461/2400 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikohan tuossakin on nyt huijannut kumpaa enemmän, Mr Palacci vai Mme Aitolehti?

Onko ukko italialainen vai "italialainen"? 

Vierailija
462/2400 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuu sitten oikeesti hölkkäämään ja kävelemään, eikä vaan esittämään urheilevansa.

Meinaat, että triathlonia vetää ihminen, joka teeskentelee urheilevansa? Montako maratonia itselläsi takana?

Kenestä puhut? Ei vedä Martsukaan enää mitään triathlon-räpellyksiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/2400 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martina on mikä on, mutta on todella törkeää syyttää häntä noiden sen miesystävien tekemisistä.

Eerikäinen on myöntänyt pettäneensä keikoillaan ja puhunut asiat suoraan.

Jännämies Thermannin huumehuuruiset temppuset tietävät kaikki. Ei ollut niihin Martina syyllinen. Blörffin kanssa sama juttu, ei ollut se nainen yhtään ihanampi tai mitenkään parempi, kuten hänen ihailijansa väittivät.

Pikkarainen salasi rikosasian, ja se tapahtui ennen kuin he tapasivat.

Kaukosuhteet ovat vaikeita.

Martina ei ryyppää, on työteliäs, hoitaa kotinsa, on hoitanut ulosottonsa, on vetänyt yritystään vuosia menestyksellä, lapsetkin näyttävät voivan hyvin.

Hänellä on omat vikansa ja puutteensa, mutta ei hänen päälleen silti tarvitse valheita syytää.

Lika barn leka bäst!

Et nyt tainnut tajuta pointtia? Vai etkö vaan halua myöntää? Martina itse erosi noista kaikista miehistä, eli ei nyt ollut mikään "leka best".

Aikansa yritti Stefania saada ihmismäiseen elämään, mutta itsestä sen muutoksen on lähdettävä.

Pikkarainen oli kiero, Martina ei siihen ole syyllinen.

Esko on vanhemmiten rauhoittunut. Hyvä isä.

Yksi naurettavimmista solvaamisista on myös se, kun hänen lapsillaan on eri isät. Nykyaikana saattaa olla useammanlaisia lapsia perheessä ja yhdellä naisella vaikka neljälle eri miehelle muksut tehtynä. Aika harvassa ovat ne lapset, joiden biologiset vanhemmat ovat naimisissa keskenään. Nykyaikana.

Vierailija
464/2400 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuu sitten oikeesti hölkkäämään ja kävelemään, eikä vaan esittämään urheilevansa.

Meinaat, että triathlonia vetää ihminen, joka teeskentelee urheilevansa? Montako maratonia itselläsi takana?

Perustele sitten urheilemisen teeskentely ja milloin tapahtunut?

Vierailija
465/2400 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansikuvatytöillä on yhteensä 5 lasta, molempien lapsilla kaikilla eri isät, osalla tuntemattomat.

Vierailija
466/2400 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustele sitten urheilemisen teeskentely ja milloin tapahtunut?

Puhuit itse TEESKENTELYSTÄ, minä en...

Vierailija
467/2400 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin se on vain esittänyt urheilevansa? Et pysty vastaamaan :D

Urheilemisen esittäminen on sama asia kuin teeskennellä urheilevansa. Ja sulla ei  niitä maratonejakaan kai ollut takanasi?

Vierailija
468/2400 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne vaan meni solvaajalla jauhot suuhun.  Kovaa ääntä pidetään, vailla totuutta ja oikeaa tietoa.

Vierailija
469/2400 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ihan liian extrovertti, Mara itse sanoi ettei kestä sitä yhtään.

Siellä on varmaan ollut vaikea kommunikoida muiden aussien kanssa sujuvallakaan 10 sanan natiivienkulla. Yes, no, maybe, love, how much, live, sport, horse, europe.

Vierailija
470/2400 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa vain laitellaan alanuolia. Tyypilliseen tapaan, kun sanojen takana ei pysty seisomaan :D

Vierailija
471/2400 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin se on vain esittänyt urheilevansa? Et pysty vastaamaan :D

Urheilemisen esittäminen on sama asia kuin teeskennellä urheilevansa. Ja sulla ei  niitä maratonejakaan kai ollut takanasi?

Edelleen en ole julkkis, joten varopa sanojasi.

Vierailija
472/2400 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikka on Suomessa niin huonolla tolalla, ettei se kyllä enää mitään feikki-Martinaa kestä.

Vierailija
473/2400 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Aitolehti ja Kortelampi jotain venäläisiä sukunimiä?

Vierailija
474/2400 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinvointivalmentaja vähän "heitteli järkkäreitä" kuten itse joskus naureskeli.

Oliko selvin päin?

Vierailija
475/2400 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina ei eronnut Pikkaraisesta heti kun rikosasia kävi ilmi! Syyte nostettiin loppukesästä. Sitä ennen on ollut jo poliisin tutkinnassa. Kesällä olivat Me Naisten kannessa. Pitkin syksyä oli Pikkarainen vielä Martinan Instassa ja jopa mukana perheen joulunvietossa Levillä. Martina jatkoi Pikkaraisen tapailua raiskaussyytteestä huolimatta. 

Vierailija
476/2400 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikohan tuossakin on nyt huijannut kumpaa enemmän, Mr Palacci vai Mme Aitolehti?

Hyvä kysymys. Taitaa jäädä ratkaisemattomaksi! 

Vierailija
477/2400 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaan pieniä reviirikiistoja naisilla. Ota sä tuo kadunkulma, niin mä otan tän. Sä et tuu tänne mun reviirille.

Vierailija
478/2400 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Taitaa jäädä ratkaisemattomaksi! 

Siinäpä parempaa sisältöä Maralle ja Eskolle, niin ettei tartte jauhaa vanhoja juttuja myllyssä uudestaan ja taas uudestaan.

Vierailija
479/2400 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansikuvatytöillä on yhteensä 5 lasta, molempien lapsilla kaikilla eri isät, osalla tuntemattomat.

Taas on semmonen haastattelu, että rivinvälit kertovat enemmän kuin itse teksti.

Vierailija
480/2400 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaan pieniä reviirikiistoja naisilla. Ota sä tuo kadunkulma, niin mä otan tän. Sä et tuu tänne mun reviirille.

Stefu on mun asiakas!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän