Mitä tapahtui Martina Aitolehden kesähäille? On Me Naisten parihaastattelussa nyt äitinsä, ei miehensä kanssa
Samat teemat kiertää kehää, puhutaan läpi Martinan lapsuutta, miten Martina kasvoi täysin ilman isää, ja sisar menehtyi traagisesti vuosia sitten päihteisiin liittyneessä henkirikoksessa. Nämä samat jutunaiheet ovat Martinan kertomana olleet naistenlehdissä lukuisia, lukuisia kertoja jo aiemmin vuosien varrella. Väistämättä tulee mieleen, kuinka monta kertaa voit myydä lehdille tapahtuneen asian elämästäsi?
Ja mitä tapahtui kesähäille ja missä on Martinan mies? Taannoin Martina oli pariskuntahaastattelussa Me Naisten kannessa yhdessä sittemmin raiskauksesta tuomitun Hannu Pikkaraisen kanssa. Yhdessä poseerattiin pariskuntana ja suunniteltiin tulevaisuutta. Vähän outoa, että nyt tänä kesänä Martinan pitäisi olla kävelemässä alttarille tämän aussimiehen kanssa jonka kanssa vihdoin on se oikea, terve, hyvä parisuhde, mutta Martina antaa parihaastattelun Me Naisille äitinsä kanssa eikä miehensä kanssa.
Kommentit (3415)
Todellakin sekä Mara että Esko elää traumoista käsin. Eskon pitäis päästää jo Marasta irti ja elää ihan omaa elämäänsä. Miks ihmeessä se nykyään jakaa Marasta julkaistuja lehtiotsikoitakin??
Ajattelisivat edes lapsiaan, eivätkä uhriutuisi julkisuudessa.
Pelkkää huomion hakemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina on tietokirjailija, kirjoittanut useampia kirjoja.
Näin kesällä Martinan omaelämäkertakirjan jonkun marketin alekorissa. Yllätyin kirjan paksuudesta tai pikemminkin ohuudesta. Ihan onnettoman ohut kirja elämänkerraksi. Hintaa opukselle oli laitettu 1€.
Kirppareilla niitä pyörii myös. Mara itse tuskin jaksaisi mitään pidempää tekstiä itse laatia, onneks osaa käyttää tekoälyä niin on vähemmän kirootusvihreitä. Niitäkin kuitenkin välillä saamme iloksemme somesta lukea, oisterit yms..
Kyllä sen kirjan on ihan ammattikirjoittaja kirjoittanut, kun on ensin Maraa haastatellut. Ei Martinalla ole osuutta kirjoitusprosessiin, ei siihen ikinä kykenisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina on tietokirjailija, kirjoittanut useampia kirjoja.
Näin kesällä Martinan omaelämäkertakirjan jonkun marketin alekorissa. Yllätyin kirjan paksuudesta tai pikemminkin ohuudesta. Ihan onnettoman ohut kirja elämänkerraksi. Hintaa opukselle oli laitettu 1€.
Kirppareilla niitä pyörii myös. Mara itse tuskin jaksaisi mitään pidempää tekstiä itse laatia, onneks osaa käyttää tekoälyä niin on vähemmän kirootusvihreitä. Niitäkin kuitenkin välillä saamme iloksemme somesta lukea, oisterit yms..
Kyllä sen kirjan on ihan ammattikirjoittaja kirjoittanut, kun on ensin Maraa haastatellut. Ei Martinalla ole osuutta kirjoitusprosessiin, ei siihen ikinä kykenisikään.
Silti Martina kutsuu itseään kirjailijaksi.
Martina voisi ajatella sitä lastaan itse, kun haukkuu lapsen isää julkisuudessa. Ihan uskomatonta touhua.
Uskomattoman itsekäs ihminen.
Martina mitään oikeaa YH-äitielämää oo nähnytkään! Aika paljon enemmän tukiverkostoa ja apua! Esko auttaa ja oma äiti.Siivouspalvelu käy siivoamassa ja kauppaostokset tilataan suoraan kotiin...
Kyllä yh voi käyttää siivouspalveluja, tilata ruuat ja käyttää tukiverkostoa ja silti on yh. Missä tynnyrissä ihmiset oikein elää.
Itse olen 3 lapsen yh, nyt jo nuoria aikuisia kaikki, mutta enkö voi kutsua itseäni yh:ksi koska lapset oli mummolassa, serkuillaan, päiväkodissa, koulussa? Ei yksinhuoltajuus tarkoita että hampaat irvessä vedetään kivirekee perässä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yh voi käyttää siivouspalveluja, tilata ruuat ja käyttää tukiverkostoa ja silti on yh. Missä tynnyrissä ihmiset oikein elää.
Itse olen 3 lapsen yh, nyt jo nuoria aikuisia kaikki, mutta enkö voi kutsua itseäni yh:ksi koska lapset oli mummolassa, serkuillaan, päiväkodissa, koulussa? Ei yksinhuoltajuus tarkoita että hampaat irvessä vedetään kivirekee perässä.
Juu, mutta keskustelu koskeekin sitä Martinan yksinhuoltajuutta, joka näyttää kertoman perusteella olevan yksin puurtamista, kaikesta yksin huolehtimista, kaiken yksin maksamista jne jne jne. Sehän itse kertoo, että nimenomaan hampaat irvessä ja hän kantaa yksin kaiken vastuun jne. Ei ole mummoja, ei päiväkotia, ei toista vanhempaa ei mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, mutta keskustelu koskeekin sitä Martinan yksinhuoltajuutta, joka näyttää kertoman perusteella olevan yksin puurtamista, kaikesta yksin huolehtimista, kaiken yksin maksamista jne jne jne. Sehän itse kertoo, että nimenomaan hampaat irvessä ja hän kantaa yksin kaiken vastuun jne. Ei ole mummoja, ei päiväkotia, ei toista vanhempaa ei mitään
Kasvatuspuoli on vanhemmuudessa raskainta, ei siivous tai ruoanlaitto. Sen Martina on tehnyt yksin, kun isä on huidellut huumepäissään ties missä ja kenen kanssa. Voidaan olettaa ettei isän lupauksiin ei ole voinut aina luottaa. On olla pitkään välillä kadoksissa, jo silloin kun asuivat vielä yhdessä. Apukäsiä on ollut, mutta niin on suurimmalla osalla niistäkin perheistä joissa on kaksi vanhempaa ja silti moni tunnustaa, että raskasta välillä on.
Sisarukset jäävät usein vähemmälle huomiolle tai lähes huomiotta, kun vanhemmat antavat kaiken ajan tulevalle huippu-urheilijalle. Monessa perheessä elää kahden kerroksen väkeä. Sisarukset oppivat pienestä pitäen, että ovat vähemmän tärkeitä ja koko perhe-elämä menee perheen pärjäävän lapsen ehdoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvatuspuoli on vanhemmuudessa raskainta, ei siivous tai ruoanlaitto. Se
En osaa sanoa kuinka paljon esko, isovanhemmat yms on olleet apuna. Martina itse kyllä korosti taloudellista puolta paljonkin. Olen samaa mieltä, että Martinan kertoman perusteella näyttää olevan hänelle todella raskasta. Katkeruus on selvästi voimakas tunne hänellä. Itse olen yksinhuoltaja enkä koe sen olleen raskasta. Joten saan sanoa näkemykseni. En katkeroitunut enkä kostanut eron jälkeen.
Eroja on monenlaisia. Oliko sun mies Stefun kaltainen silloin ja nyt?
Kuunnelkaa viihderaamattu podcastin uusin jakso nro 18 😆
Nyt selvis mikä johti eroon.
Eli tuomas ja paparazzi hörkkö podin jakson loppupuolella kerrotaan faktaa marasta.
Vierailija kirjoitti:
Eroja on monenlaisia. Oliko sun mies Stefun kaltainen silloin ja nyt?
Eroja on monenlaisia ja myös eroajia. Toiset kostaa ja jopa käyttää omaa julkisuuttaan hyväksi siinä. Pointti se, että varmasti Stefu on ollut poissaoleva päihderiippuvuuden (sairaus) takia, mutta ei Martinan kannattaisi jäädä katkeruuteen, jonka kaikki huomaa noista ulostuloista. Eteenpäin ja vanhojen kaivelu pois. Terapiassa voi käsitellä. Siellä on lapsi, joka rakastaa kumpaakin vanhempaansa. Se, että isää haukutaan julkisuudessa, on varmasti todella kurjaa tytölle. Lapsen etu pitäisi olla tärkein
Hyvä Stefu! Nyt on hänkin Seiskalle kommentoinut.
Martin oli pakko nyt avautua ettei ikinä mene naimisiin, kun hörkkö kertoi aussin pettämisistä.
Eli se oli totta mitä täällä ja jodelissa on puhuttu, että aiemmassa viihderaamattu jaksossa puhuttu julkkisnaisen miehen pettäminen oli tosiaankin mara ja aussi. Huh huh kyllä nyt matamia hävettää ja vituttelee rankasti 😁
Kauhee valepukki tuo mara on kyllä en ymmärrä miten kehtaa!!
Hörkkö sanoi että australian mies käynyt vieraissa ja kaikenlaista muuta mitä ei ala puhumaan mutta jakso nro 13, missä kerrotaan julkkisnaisesta, jonka miestä kiristetään oli siis mara ja tää mies.
Sofia Blöröfin fani keskustelee täällä 140 sivua itsensä kanssa, Marttinaa haukkuen ja mollaten?
Sama tekee päivittäin Marttinaa haukkuvia aloituksia Suomi 24 palstalle. Onko sama joka väittää Marttinan kaapanneen siltä kulta ja timanttikaivokset, papereita vääristäen? :D :D :D Tyyppi on paljastettu y l i laudan Marttinan Stalkkeri ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Taisi Aussi vain haluta helpot panot, ilman sen suurempia suunnitelmia
Miljonääri saa helpompia panoja kuin Mara.
🇺🇦🇮🇱
Narsisti ei paljoa kiittele.
Mutta ihmettelen kyllä Eskoa. Että on edelleen Martinan tossukka?! Ei siis siinä että hoitaa tyttöjä, vaan tossa podissa ja kaikessa. On itsekin puhunut ettei ole niiden eron jälkeen pystynyt rakastumaan kunnolla ja saada pitkäaikaista suhdetta.
Ehkä Eskolla Oma lapsuuden hylkäämistausta tekee sen että Esko on vähän niinku trauma-bonded Martinan. Tuttu kaaos on turvallinen "perhe" Eskolle vaikka olisikin toksista ja Martina narsisti johtaa asioita