Mitä tapahtui Martina Aitolehden kesähäille? On Me Naisten parihaastattelussa nyt äitinsä, ei miehensä kanssa
Samat teemat kiertää kehää, puhutaan läpi Martinan lapsuutta, miten Martina kasvoi täysin ilman isää, ja sisar menehtyi traagisesti vuosia sitten päihteisiin liittyneessä henkirikoksessa. Nämä samat jutunaiheet ovat Martinan kertomana olleet naistenlehdissä lukuisia, lukuisia kertoja jo aiemmin vuosien varrella. Väistämättä tulee mieleen, kuinka monta kertaa voit myydä lehdille tapahtuneen asian elämästäsi?
Ja mitä tapahtui kesähäille ja missä on Martinan mies? Taannoin Martina oli pariskuntahaastattelussa Me Naisten kannessa yhdessä sittemmin raiskauksesta tuomitun Hannu Pikkaraisen kanssa. Yhdessä poseerattiin pariskuntana ja suunniteltiin tulevaisuutta. Vähän outoa, että nyt tänä kesänä Martinan pitäisi olla kävelemässä alttarille tämän aussimiehen kanssa jonka kanssa vihdoin on se oikea, terve, hyvä parisuhde, mutta Martina antaa parihaastattelun Me Naisille äitinsä kanssa eikä miehensä kanssa.
Kommentit (2297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites Maran se kerrostaloasunto? Varasi muutama vuosi vielä rakentamattoman kerrostalokämpän sieltä jostain Kruununvuorensiltojen pielestä, joko alkaa olla valmista ne talot?
Perui kaupat koska rakastaa asua keskustassa.
Ja antaa nyt seuraajien ymmärtää että rakastaa landea ja manifestoi pääsevänsä sinne asumaan.
Siitä on jo monta vuotta. Lapsia piti vielä kuljettaa kouluun jne.
Lapsia pitää kuljettaa kouluun? Toinen on lukiossa ja toinenkin yläasteella. Kulkee se auto kyllä landellakin.
PITI. Silloin viisi vuotta sitten. Ei enää tietenkään. Ainakin toinen ol
Miksei sitten vaan muuta? Ei ole asunnon myyntiä kun vuokralla asuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks pitää miettiä, mitä tämä nainen tienaa ja pärjääkö? Mitä se kenellekään kuuluu.
Niinpä. Katkerien luusereiden kokoontumisajot. Kukaan elämäänsä tyytyväinen ei ole täällä haukkumassa.
Kylläpä sua niin harmittaa, huvittaa 1 alapeukku joka kommentissa. En ole katkera enkä luuseri ja olen tyytyväinen elämääni. Ei se instajulkkiksen kulisseista kirjoittelu ole haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites Maran se kerrostaloasunto? Varasi muutama vuosi vielä rakentamattoman kerrostalokämpän sieltä jostain Kruununvuorensiltojen pielestä, joko alkaa olla valmista ne talot?
Perui kaupat koska rakastaa asua keskustassa.
Ja antaa nyt seuraajien ymmärtää että rakastaa landea ja manifestoi pääsevänsä sinne asumaan.
Siitä on jo monta vuotta. Lapsia piti vielä kuljettaa kouluun jne.
Just viime viikonloppuna kertoi tästä haaveestaan somessa.
Mutta kertoi rakastavansa keskustassa asumista vuosia sitten. Nyt haluaa muutosta. Ei paradoksia.
Haluaa muutosta, mutta toivoo vain eikä tee mitään. Pitääkö jonkun hoitaa sille se landekämppä? Eikö aikuinen nainen osaa itse. Varsinkin kun profiloituu tekijänä.
Mistä me tiedetään. 😁 Mutta sen verran olen muuttanut, että osaan sanoa ettei se nyt ihan kädenkäänteessä aina onnistu. Pitää etsiä oikea paikkakunta ja vielä sopiva koti. Pitää toimia lasten kanssa. Pitää toimia omien töiden ja kulkujen kanssa. Ja tuskin haluaa nuoremman vaihtavan yläastetta, eli sitten lukion alkaessa vasta. Nuorempi saattaa siinä vaiheessa vaikka jatkaa kilpailujen takia ulkomaille opiskelemaan. 🤷
Ei kaikkia haaveita tarvitse muutenkaan ottaa niin vakavasti. Varmaan sullakin on kaikenlaista toivetta vaikka lottovoiton varalle.
Vierailija kirjoitti:
Mistä me tiedetään. 😁 Mutta sen verran olen muuttanut, että osaan sanoa ettei se nyt ihan kädenkäänteessä aina onnistu. Pitää etsiä oikea paikkakunta ja vielä sopiva koti. Pitää toimia lasten kanssa. Pitää toimia omien töiden ja kulkujen kanssa. Ja tuskin haluaa nuoremman vaihtavan yläastetta, eli sitten lukion alkaessa vasta. Nuorempi saattaa siinä vaiheessa vaikka jatkaa kilpailujen takia ulkomaille opiskelemaan. 🤷Ei kaikkia haaveita tarvitse muutenkaan ottaa niin vakavasti. Varmaan sullakin on kaikenlaista toivetta vaikka lottovoiton varalle.
Olen minäkin muuttanut ja ei ne käytännön asiat mitään ylitsepääsemätöntä ole. Onko maallemuutto ja lottovoitto oikeasti sun mielestä samanlaiset? Jos haaveilisin maallemuutosta, niin ryhtyisin toimenpiteisiin. Paikkakuntia ja koteja löytyy helposti. Lottovoitto perustuu arpaonneen, kodinvaihto ei. En kuvittele kenenkään tulevaisuuden ulkomaille muuttoja yms eikä tuollainen haaveilu ole sinunkaan asia. Ihme selitystä jotenkin Martinan töistä, koulujen vaihtohalusta yms. Otatko sinä Martinan elämän liian vakavasti? Palstakirjoittelu menee ihon alle.
Marbellaanhan se juuri hetki sitten haaveili muuttavansa. Onko nyt niin, että tää strong independent woman ei itekään tiedä, missä haluaa asua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä me tiedetään. 😁 Mutta sen verran olen muuttanut, että osaan sanoa ettei se nyt ihan kädenkäänteessä aina onnistu. Pitää etsiä oikea paikkakunta ja vielä sopiva koti. Pitää toimia lasten kanssa. Pitää toimia omien töiden ja kulkujen kanssa. Ja tuskin haluaa nuoremman vaihtavan yläastetta, eli sitten lukion alkaessa vasta. Nuorempi saattaa siinä vaiheessa vaikka jatkaa kilpailujen takia ulkomaille opiskelemaan. 🤷Ei kaikkia haaveita tarvitse muutenkaan ottaa niin vakavasti. Varmaan sullakin on kaikenlaista toivetta vaikka lottovoiton varalle.
Olen minäkin muuttanut ja ei ne käytännön asiat mitään ylitsepääsemätöntä ole. Onko maallemuutto ja lottovoitto oikeasti sun mielestä samanlaiset? Jos haaveilisin maallemuutosta, niin ryhtyisin toimenpiteisiin. Paikk
Huvittaa vaan, jos kuka tahansa sanoo haaveilevansa muutosta maalle (sitten joskus) ja täällä aletaan hokemaan, että miksei muuttanut heti/jo eilen. Että vähän vakavaa nillittämistä, vaikka ketjun on tarkoitus olla viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin muuttanut ja ei ne käytännön asiat mitään ylitsepääsemätöntä ole. Onko maallemuutto ja lottovoitto oikeasti sun mielestä samanlaiset? Jos haaveilisin m
En itse näe mitään vakavaa nillittämistä. Paljonhan täällä kirjoitellaan kaikenlaista ja se on palstan idea.
On joo. Mutta tylsää, jos ketju menee siihen että joka ikistä sanottua asiaa kommentoidaan negatiivisesti. Ei ikäänkuin pystytä antamaan keskustelun kohteelle yhtään siimaa. Tapahtuu usein muissakin julkkisketjuissa, kun alkuperäinen aihe on kaluttu.
Josko podijakso toisi sitten jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Mara haluaa päteä miehen ja "onnellisen" parisuhteen kautta. Se on the goal! Muuthan hänellä jo (muka) on eli menestyvä firma, menestyvä sijoitusfirma, rahaa, omaisuutta jne kaikki on saavutettu.
Mutta se mitä hän ei ole saavuttanut, näkyy todella räikeästi, rakkautta. Hänellä ei ole itsessään sisimmässään antaa oikeaa rakkautta, niin hän ei tietenkään sitä tule ikinä saamaan. Valitettava tosiasia, mutta koskaan ei ole myöhäistä katella sisimpään.
Jännä nähdä, mitä hänelle lopulta tapahtuu. Herääkö vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, mitä tapahtui Levin mökille? Siis Martina julisti kauppojen teon aikaan somessaan, että oli pitkään haaveillut omistavansa kiinteistön Levillä ja unelmat voi toteutua, kun kovasti tekee töitä niiden eteen jne.
Yhden kerran on tainnut siellä olla ja se koko mökki on vaan vaiettu asia ja kadonnut Martinan somesta? Ja oliko se ostettu tämän Palaci capitalin nimiin joka on jotain 70 000€ tappiolla peräti?
Nythän oli tullut v.2024 tulokset Aitolehti capitalista.
Tämä nainen on yksi täysin turha julkkis. Salarakas oli silloin aikoinaan ja siitä se julkisuus sitten lähti. Että sellainen pätevyys.
Mulle on edelleen kaikkien näiden vuosien jälkeen epäselvää, että miksi tämä nainen on julkisuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Mulle on edelleen kaikkien näiden vuosien jälkeen epäselvää, että miksi tämä nainen on julkisuudessa?
Siksi kun sen on pakko. Koko sen yritystoiminta perustuu julkisuuteen. Jos ei olisi julkisuuttta, ei olisi tuloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun sen on pakko. Koko sen yritystoiminta perustuu julkisuuteen. Jos ei olisi julkisuuttta, ei olisi tuloja.
Niimpä. Kuten monet muut shirly karvinen, Niko (?) mikä onkaan sukunimi en nyt just muista, sabina Särkkä, Amanda harkimo, Sara sieppi, Sergei.. Jne kutsutaan turhiksi julkkiksiksi jotka vaikuttajamarkkinlinnilla tienaa tv esiintymisten lisäksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä. Kuten monet muut shirly karvinen, Niko (?) mikä onkaan sukunimi en nyt just muista, sabina Särkkä, Amanda harkimo, Sara sieppi, Sergei.. Jne kutsutaan turhiksi julkkiksiksi jotka vaikuttajamarkkinlinnilla tienaa tv esiintymisten lisäksi
Kunhan veronsa maksavat eivätkä elä tuilla. Ei ole muilta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne tuetkaan ole sulta pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne tuetkaan ole sulta pois
Ennemmin käyttäisin sen rahan vaikka teiden ylläpitoon, kouluihin tai terveydenhuoltoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalla luettelimistasi on muutakin osaamista kuin julkisuus. Ketju koskee Martinaa ja Martinan julkisuudesta riippuvuutta. Sinä sanoit turha julkkis...
Kaikki eivät täällä hauku. Haluavat vain tietää mitä häille tapahtui ja miksi. Ja mitä aikoo seuraavaksi. Juuri kuuntelin vanhan podcastin jossa Martina kertoi Roopelle kosinnasta ja kuinka ovat ikuisesti yhdessä. Ja häistä hehkutti vielä vuosi sitten. Turha ihmetellä, jos ihmisiä kiinnostaa mikä meni vikaan.