Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömän tehtävä on hakeutua töihin niin pian kuin mahdollista

Vierailija
27.06.2025 |

Siitä hänelle maksetaan

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoita se työpaikka, mihin voi mennä töihin. 

Vierailija
22/30 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös näin tapahdukin. Jokainen menee töihin kun saa työpaikan.

Näinpä. Ja yleensä vielä niin pian kuin mahdollista. Se välillä kestää vähän pitempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! 

Vierailija
24/30 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jouda.duuniin. viihdyn.Pattayan.autuudessa. rehkikaa te.siella. 

Vierailija
25/30 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gogo.baarissa pyllyt pyörii

Vierailija
26/30 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako ruoskaa ja onko Erika antamassa sitä?

Vierailija
27/30 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ainakaan makseta senttiäkään ja se ei kuulu vit tujakaan kenellekään, milloin töitä haen vai haenko lainkaan.

Vierailija
28/30 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vasta 12 vuotta ollut työtön. On siis mahdollista että saan vielä joskus töitä. Siis niin pian kuin mahdollista , menen töihin. Sitten siis kun minut palkataan mutta veikkaan ettei minua kukaan palkkaa. En ole luonteeltani sellainen että minusta tykätään joten minua ei palkata.

Vierailija
29/30 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vasta 12 vuotta ollut työtön. On siis mahdollista että saan vielä joskus töitä. Siis niin pian kuin mahdollista , menen töihin. Sitten siis kun minut palkataan mutta veikkaan ettei minua kukaan palkkaa. En ole luonteeltani sellainen että minusta tykätään joten minua ei palkata.

Sopisit siis hyvin työkkärin tädiksi

Vierailija
30/30 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, lähdenpä heti hakeutumaan.

Ai niin joo, olen tehnyt sitä jo kohta 11 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme