Työttömän tehtävä on hakeutua töihin niin pian kuin mahdollista
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Eikös näin tapahdukin. Jokainen menee töihin kun saa työpaikan.
Näinpä. Ja yleensä vielä niin pian kuin mahdollista. Se välillä kestää vähän pitempään.
Maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa! Hitto maksakaa palkkaa!
En jouda.duuniin. viihdyn.Pattayan.autuudessa. rehkikaa te.siella.
Saako ruoskaa ja onko Erika antamassa sitä?
Ei minulle ainakaan makseta senttiäkään ja se ei kuulu vit tujakaan kenellekään, milloin töitä haen vai haenko lainkaan.
Oon vasta 12 vuotta ollut työtön. On siis mahdollista että saan vielä joskus töitä. Siis niin pian kuin mahdollista , menen töihin. Sitten siis kun minut palkataan mutta veikkaan ettei minua kukaan palkkaa. En ole luonteeltani sellainen että minusta tykätään joten minua ei palkata.
Vierailija kirjoitti:
Oon vasta 12 vuotta ollut työtön. On siis mahdollista että saan vielä joskus töitä. Siis niin pian kuin mahdollista , menen töihin. Sitten siis kun minut palkataan mutta veikkaan ettei minua kukaan palkkaa. En ole luonteeltani sellainen että minusta tykätään joten minua ei palkata.
Sopisit siis hyvin työkkärin tädiksi
Oho, lähdenpä heti hakeutumaan.
Ai niin joo, olen tehnyt sitä jo kohta 11 vuotta.
Osoita se työpaikka, mihin voi mennä töihin.