Missä miehet pitää lompakkoa ja puhelinta?
Tämmönen hölmö kysymys, että jos mies lähtee vaikka kauppaan, baariin tai treffeille, ja päällä on vaikka farkut ja kauluspaita, niin mihin ne laittaa lompakon ja puhelimen?
Miehet kun eivät kanna mukanaan käsilaukkua.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vielä käyttää lompakkoa? Kännykän suojakuoressa on tila pankkikortille ja ajokortille, muuta ei tarvita. Ja kännykkä kulkee takataskussa, tai jos on oikein takki yllä niin povarissa.
Ja jos hukkaa kännykän, niin siinä menee sitten samalla luotto- ja ajokortit.
Ennemmin lompakon hukkaa kuin kännykän.
Ehkä naisilla kun koko elämä pyörii puhelimen ympärillä ja toisaalta naiset harvoin käyttävät sitä rahapussia kun kaikki maksatetaan miehillä niin ymmärtäähän sen että naisella on rahapussi hukassa. Itse miehenä en juurikaan käytä puhelinta niin puhelin on vähän väliä hukassa mutta rahat on kyllä aina tallessa
Hirveä mölinä ja valitus tuloksena, kun se ei ollutkaan White Power Park. Mikon korvat punastuvat ja hän katoaa loppuillaksi tiktokkiin katsomaan Andrew Taten edesottamuksia.
-winner-
Niinno housun taskuihinhan ne kaikki tavarat pitää tunkea jos on ilman takkia liikkeellä. Vähän ahdasta meinaa tulla jos on lompakko, puhelin, avaimet, tupakka-aski ja työpaikan kortti kaulanauhoineen. Etutaskuissa kaikki, perspuolella vain kampa.
Luovuin lompakon käytöstä pari vuotta sitten. Käytössä on luottokorttikotelo, joka on vain aavistuksen kortteja suurempi. Se mahtuu hyvin housujen etutaskuun avainten kanssa ja toisessa taskussa on puhelin. Näillä pärjää.
Naapurissa. Ainahan ne kadehtii, että naapurilla on paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin lompakon hukkaa kuin kännykän.
No siinähän menee se kännykkä sitten samalla.
Jos taskuvaras huomaa sekä kännykän että lompakon, kummankohan se nappaa?
Tai jos varas näkee vain kännykän niin ottaako riskin että "ahaa, tolla on varmaan kortit kännyn kanssa samoissa kuorissa"?
Olen nainen, mutta en omista käsilaukkua. Puhelin on taskussa ja lompakko repussa 😃
Huvipuistohullu kirjoitti:
Olen nainen, mutta en omista käsilaukkua. Puhelin on taskussa ja lompakko repussa 😃
Minä omistan pari käsilaukkua, mutta niitä joutuu käyttämään vain silloin, kun on taskuton mekko päällä. Eli muutaman kerran kesässä. Pankkikortti puhelimen kotelossa ja puhelin farkun etutaskussa. Avaimet toisessa taskussa.
Yllätyin, kun tajusin, että poikani pitää kännykkää, korttikoteloa ja avaimia ihan vaan farkkujen etutaskuissa. Hyvin mahtuu. Naisten farkkujen taskuun ei mahdu edes puolikasta puhelinta.
Etkö ole löytänyt oman miehesi rahapussia että saat rahaa etkä tiedä missä se pitää puhelintaan että pääsisit tutkimaan sitä vai mikä tämän aloituksen idea on
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin, kun tajusin, että poikani pitää kännykkää, korttikoteloa ja avaimia ihan vaan farkkujen etutaskuissa. Hyvin mahtuu. Naisten farkkujen taskuun ei mahdu edes puolikasta puhelinta.
Naisten farkuissa on mallikohtaisia eroja. Toisissa on hyvinkin syvät ja isot taskut.
Ei kanna puhelinta eikä lompakkoa. Vaan rahalaitoksen paperisilppua ja metallisilppuu
En lähde baariin enkä treffeille paitahihasillani. Aina on jonkinlainen takki päällä. Jos lähden johonkin ilman takkia niin lompakko ja puhelin sullotaan housujen etutaskuihin tai pieneen olkalaukkuun.
Etutaskussa puhelin ja kortit. En kuljeta käteistä mukana. iPhone mini menee mukavasta taskuun.
kännykkä kauluspaidan rintataskussa, lompakko housujen taskussa. Jos oon lomalla niin housut/shortsit on usein sellaisia ettei niissä ole taskuja tai ne on tosi pienitaskuisia kuten naisten housut, silloin jätän lompakon hotellille ja otan vain pari seteliä rintataskuun kännykän kanssa.
En ole enää ostanut muunlaisia paitoja kuin rintataskullisia johon laitan puhelimen, lompakot ja avaimet sitten housuntaskuissa. Reisitaskuhousut on hyvin kätevät, joten niitä olen suosinut. Kylmillä säillä helpottaa vielä takinkin taskut.
Farkuissa on taskut. Miesten vaatreiden tarkoitus ei ole esitellä kehoa ja muotoja kun ne on käytännöllisä. Puhelin, rahapussi ja avaimet on ainoita asioita mitä mies tarvii mukaan