Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulta kysellään usein kaupassa

Vierailija
27.06.2025 |

Mistä johtuu että toistuvasti joku muu joka on ostoksilla kaupassa saattaa kysyä minulta neuvoa jostain tuotteesta

🙄 En ole kaupan työntekijöiden vaatteissa.

Käykö muillekin niin.

Esim vessapaperi,hiushoitotuotteet.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon!

Vierailija
2/7 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aina kaupassa käydessäni muita asiakkaita: tänään viimeksi mummeli kysyi apua kun ei ylettynyt ottamaan tavaraa hyllytä.

Autan aina mielelläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitonu käynyt ja kaikki alkoi vainoamispsykoosists. Siksi nämä tuntemattomien ihmisten kohtaamiset ovat muistutus jäädäiettiin psyykoosi juttuja että onko tämäkin kohtaaminen joku testi.

Jos menisin vielä joskus terveydenhuoltoon niin toivoisin vaan Omaa yksityistä sairaalaa jossa tehtäisiin UFO leikkaus

Vierailija
4/7 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl siellä silloin tällöin joku jotain kysyy. Etsii tuotetta tai ei näe lukea tuotteen tekstejä.

Olet helposti lähestyttävissä. Kun sinuun otetaan kontaktia. Ilmeisesti itse jollain tavoin reagoit tilanteeseen tai ihmiseen.

Saan itse olla rauhassa. Kun katselen kuita ja kuulokkeet ovat päässä.

Tein työkseni ihmisten parissa yhtä kyselyä. Siinä otin kontaktia 4 viikon aikana noin 3000 ihmisten. Sinne mahtui paljon. Paljon myös niitä, jotka eivät kääntäneet edes päätä. Kun heille sanoi hei ja yritti ottaa katsekontaktia. Ei kiitos tuli kumminkin 1000 kertaa vastaan.

Vierailija
5/7 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan kempparipuolella ollessani joku mies tulee kysymään, että sopiiko tämä vaimolle? Tai näitä siteitäkö se vaimo tarkoittaa? jne

Vierailija
6/7 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Minua usein luullaan henkilökuntaan kuuluvaksi kun olen asiakkaana omissa henkilökohtaisissa vaatteissa. Joskus muut asiakkaat tervehtivät kun luulevat, että olen kauppias. Myös aikoinaan kun olin siivoushenkilökuntaa niin minua luultiin myyjäksi ja alettiin tivata missä mikäkin tuote sijaitsee, vaikka selkeästi minulla oli ihan eri firman vaatteet päällä. 

Vierailija
7/7 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on "ongelma", että mihin tahansa menen odottamaan kärryjen kanssa kun vaimo katselee jotain tuiki tarpeellista, niin jonkun on ihan pakko tulla ottamaan se tuote jonka edessä odotan. 

Olen miettinyt yhteistyötä kaupan kanssa jossa minä lupaan lisätä heikosti myyvien artikkeleiden menekkiä sillä että menen seisoskelemaan niiden eteen.

Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi