Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettikää, miten paljon rahaa menee mainoksiin!

Vierailija
27.06.2025 |

Ja jos joku mainostaa lisää, kilpailijan pitää panna vielä paremmaksi, ja markkinointikulut voi vähentää verotuksessa. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää miksi Euroopassa ei  ole hakukonetta netissä, nyt mainos tulot  kulkeutuvat suurimmaksi osaksi Usaan.

Vierailija
2/3 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvitse sitä miettiä. Olen kuluttaja joka vaihtaa radiokanavaa. Jos 30 minuutin työmatkalle sattuu 3 mainoskatkoa.

Tubesta en maksa. Siedän mainokset. Postilaatikkoon kannetuista vilkaisen 2. Luen yhden.

Olen kuluttaja. Mainostaja miettii miten minut tavoittaa. Ja käyttää rahansa markkinointiin. Myykö mikään tuote ilman markkinointikanavia. Aikoinaan kaveri pisti oman firmansa mainoksen lehden palstalle 2 riviin. Sai töitä tarpeeksi. Koska kilpailijoilla oli puolen vuoden jono. Nyt on nimeä ja sama jono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun tarvitse sitä miettiä. Olen kuluttaja joka vaihtaa radiokanavaa. Jos 30 minuutin työmatkalle sattuu 3 mainoskatkoa.

Tubesta en maksa. Siedän mainokset. Postilaatikkoon kannetuista vilkaisen 2. Luen yhden.

Olen kuluttaja. Mainostaja miettii miten minut tavoittaa. Ja käyttää rahansa markkinointiin. Myykö mikään tuote ilman markkinointikanavia. Aikoinaan kaveri pisti oman firmansa mainoksen lehden palstalle 2 riviin. Sai töitä tarpeeksi. Koska kilpailijoilla oli puolen vuoden jono. Nyt on nimeä ja sama jono.

en seuraa mainoksia, en osta mitään mitä' mainostetaan, teen itse omat päätökseni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan