Katsoitteko eilen Eläville ja kuollelleille -leffan? Oli kyllä tosi surullinen :(
Ihan käsittämätöntä, miten tuossa tilanteessa pystyy jatkamaan elämää. Ja kyllä säälitti se pieni koululainen ja miten koulu ei huomioinut yhtään tilannetta!
Kommentit (8)
kun on vielä taivahan tosi kuinka moni tuohonkin tilanteeseen joutuu vuosittain :-(
kun on vielä taivahan tosi kuinka moni tuohonkin tilanteeseen joutuu vuosittain :-(
Moni palstalainen sais miettiä että miten turvallinen se auto olikaan??? Kun täällä yhdessä vaiheessa mainostivat sitä että miten pienet lapset voi jättää keskenään autoon siksi aikaa kun itse menee kauppaan taikka kotiin sisälle yms....
Ilmeisesti löyhästi tositapahtumiin perustuva elokuva?
Olen aiemmin miettinyt, josko sen uskaltaisi katsoa dvd:ltä. Olen ajatellut, että tuo on aihepiiri, johon en halua sukeltaa ja samaistua. Se voisi olla liikaa. Vaikka yleensä en välttele raskaitakaan aiheita. Sain juuri luettua Reko ja Tiina Lundanin kirjan " Viikkoja, kuukausia" . Kirja kertoo perheen tarinaa päiväkirjamuodossa (nimet kirjassa kyllä muutettu), sen jälkeen kun Reko Lundan sairastui aivokasvaimeen.
Ja perustuu kyllä tosiasioihin varmasti melko tarkastikin. Ainakin ko. perhe osallistunut leffan tekoon ja perustuu isän kirjoittamaan kirjaan.
Jos ei koulussa pärjää niin sitten erikoisluokalle.
Vierailija:
Ihan käsittämätöntä, miten tuossa tilanteessa pystyy jatkamaan elämää. Ja kyllä säälitti se pieni koululainen ja miten koulu ei huomioinut yhtään tilannetta!
oli todella ahdistava!