Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoitteko eilen Eläville ja kuollelleille -leffan? Oli kyllä tosi surullinen :(

Vierailija
27.03.2007 |

Ihan käsittämätöntä, miten tuossa tilanteessa pystyy jatkamaan elämää. Ja kyllä säälitti se pieni koululainen ja miten koulu ei huomioinut yhtään tilannetta!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli todella ahdistava!

Vierailija
2/8 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on vielä taivahan tosi kuinka moni tuohonkin tilanteeseen joutuu vuosittain :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on vielä taivahan tosi kuinka moni tuohonkin tilanteeseen joutuu vuosittain :-(

Vierailija
4/8 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni palstalainen sais miettiä että miten turvallinen se auto olikaan??? Kun täällä yhdessä vaiheessa mainostivat sitä että miten pienet lapset voi jättää keskenään autoon siksi aikaa kun itse menee kauppaan taikka kotiin sisälle yms....

Vierailija
5/8 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti löyhästi tositapahtumiin perustuva elokuva?

Vierailija
6/8 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin miettinyt, josko sen uskaltaisi katsoa dvd:ltä. Olen ajatellut, että tuo on aihepiiri, johon en halua sukeltaa ja samaistua. Se voisi olla liikaa. Vaikka yleensä en välttele raskaitakaan aiheita. Sain juuri luettua Reko ja Tiina Lundanin kirjan " Viikkoja, kuukausia" . Kirja kertoo perheen tarinaa päiväkirjamuodossa (nimet kirjassa kyllä muutettu), sen jälkeen kun Reko Lundan sairastui aivokasvaimeen.

Vierailija
7/8 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja perustuu kyllä tosiasioihin varmasti melko tarkastikin. Ainakin ko. perhe osallistunut leffan tekoon ja perustuu isän kirjoittamaan kirjaan.

Vierailija
8/8 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei koulussa pärjää niin sitten erikoisluokalle.

Vierailija:

Ihan käsittämätöntä, miten tuossa tilanteessa pystyy jatkamaan elämää. Ja kyllä säälitti se pieni koululainen ja miten koulu ei huomioinut yhtään tilannetta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi