Ei ole varaa omaan autoon
Huomaa kuinka oppimisvaikeudet on vaikuttaneet elämään. Kun ei ole saanut opiskeltua eikä töitä, niin ei ole samalla viivalla kuin muut viisikymppiset naiset. T. Valis
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Ja jos oikeasti olet autokoulunkin pystynyt suorittamaan vaikeuksista huolimatta, niin luultavasti kykenisit muuhunkin.
Nykyään on myös kaikenlaisia tuki/ oppimisapuja, mitkä auttaa hyvin monenlaisissa oppimisen ongelmissa. Jos siis vaan haluaa ottaa edes selvää asioista.
Olen ottanut selvää. Pärjäisin jossain fyysisessä työssä ja sellaisen koulutuksessa, mutta kun sairauksien takia en voi sellaista tehdä. Ja henkisiin töihin on koulutukset liian vaikeita.ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole oppimisvaikeuksia, mutta silti koin autokoulun aika hankalaksi.
Eli väitän, että oppimisvaikeuksia oikeasti omaavalle olisi kyllä todella vaikeaa. Mutta mikäs siinä, täyttä totuuttahan näistä Valiksen jutuista ei voi tietää...
Totuus ainakin on että yksi jätkä pääsi koulunsa läpi eikä oikeasti oppinut lukemaan. Autokoulun kirjalliset meni läpi kun yritti 11 kertaa. Siitä huolimatta on töissä ollut ikänsä ja on perhettäkin.
Jos muuttaa sellaiseen paikkaan, mistä kulkee bussit niin eihän siinä autoa välttämättä tarvitse.
Mutta nyt olis se auto vaan saatava...
Vierailija kirjoitti:
No ei siinä pelkällä autolla pärjää, jos ei oo korttiakaan...
ei sitä kortilla ajeta. Gta:ssakin voi ajaa miten sattuu ja ei tarvita korttia
Mun veli ei osaa edes lukea tai laskea, mutta on korjaamolla ollut töissä koko ikänsä ja sillä on oma kotikin maksettuna.
Äiti ja isä hoitaa sen verojutut ja kaiken missä pitää osata lukea ja kirjoittaa.
Mulle on sanottu että mun pitää sitten heidän poistuttua huolehtia veljen salaisuudesta.
Ja jos oikeasti olet autokoulunkin pystynyt suorittamaan vaikeuksista huolimatta, niin luultavasti kykenisit muuhunkin.
Nykyään on myös kaikenlaisia tuki/ oppimisapuja, mitkä auttaa hyvin monenlaisissa oppimisen ongelmissa. Jos siis vaan haluaa ottaa edes selvää asioista.