Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ole varaa omaan autoon

Vierailija
27.06.2025 |

Huomaa kuinka oppimisvaikeudet on vaikuttaneet elämään. Kun ei ole saanut opiskeltua eikä töitä, niin ei ole samalla viivalla kuin muut viisikymppiset naiset. T. Valis 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. 

Vierailija
22/46 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sentään jalat. Ja pyörällä sekä bussilla pääsee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/46 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollu mullakaan. Varastin Porvoosta Nissan Cherryn 

Vierailija
24/46 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole hyvä kaikkien kannalta. Menieren pyörrytyskohtaukset ja moottoritiellä ajo ei olisi kiva yhdistelmä.

Vierailija
25/46 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks ees kissa korviksia? Sähän voisit myydä ne sille Itkevälle pienyrittäjälle, jolla siis niitä ei oo😆

Vierailija
26/46 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole hyvä kaikkien kannalta. Menieren pyörrytyskohtaukset ja moottoritiellä ajo ei olisi kiva yhdistelmä.

Ai kauhee, en kestä🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Ja anteeksi, taas...

Vierailija
27/46 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks ees kissa korviksia? Sähän voisit myydä ne sille Itkevälle pienyrittäjälle, jolla siis niitä ei oo😆

Ei ole.ap

Vierailija
28/46 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pahus, mistäs ihmeestä me nyt tempastaan ne hemmetin kissakorut? Ei voi millään olla niin, ettei semmosia oo lainkaan olemassa...

Vierailija
29/46 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tosiaan, mites ajat autoa kun päivittäin pakkaa pyörryttämään? Eiks oo hieman riskialtista...

Vierailija
30/46 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tosiaan, mites ajat autoa kun päivittäin pakkaa pyörryttämään? Eiks oo hieman riskialtista...

Enpä ole nyt vuosiin ajanut autoa tuon huimauksen takia vaikka sitä ei ole lääkäri kieltänytkään.ap

Vierailija
31/46 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olisi auto, ei olisi varaa bensaan, auton korjaukseen...

Voiko autoa muuten ajaa hampaattomana? Jos sattuu niin, että poliisi pysäyttää tai joutuu ostamaan bensaa; Nämähän on tilanteita, joissa voi joutua puhumaan.

Vierailija
32/46 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos olisi auto, ei olisi varaa bensaan, auton korjaukseen...

Voiko autoa muuten ajaa hampaattomana? Jos sattuu niin, että poliisi pysäyttää tai joutuu ostamaan bensaa; Nämähän on tilanteita, joissa voi joutua puhumaan.

Puhunhan mä muuallakin.ap

Vierailija
33/46 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Mulla tonnin auto. Verot ja vakuutukset on yhteensä pari sataa vuodessa. Ei se autoilu välttämättä ihan tolkuttoman kallista ole.

On mulla pari "parempaakin" autoa, mutta tämä tonnin löytö on ollut toimintavarmin ja viattomin ajoneuvo meidän taloudessa vuosikausiin. Edullinen auto ei ole automaattisesti synonyymi vikapommille.

700€ auto tullut yhteensä maksamaan jo 950€.  Kolmas vuosi menossa, mittarissa nyt 240 000km.  Helmassa oli reikä, sen hitsasin katsastukseen kun ostin.

Vierailija
34/46 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä korteilla on pelattava jotka on saanut.

Elämä on.

Vierailija
35/46 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole nyt vuosiin ajanut autoa tuon huimauksen takia vaikka sitä ei ole lääkäri kieltänytkään.ap

Eli sen murehtinen, ettei ole varaa autoon, on ihan turhaa, kun et kuitenkaan voisi ajaa. Seuraavaksi sä sitten kommentoit, ettet murehdikaan kunhan vaan totesit. 🤪

Vierailija
36/46 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhunhan mä muuallakin.ap

Ristiin sä puhut jutuillas.

Aiemmin nimittäin olet valittanut, kun et just hampaattomuuden vuoksi voi puhua kampaajalla, kahvilassa, elokuvissa...

Mutta nyt yht'äkkiä voisitkin mennä Suviseuroille ja ajaa autoa. 

Vierailija
37/46 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valittamallako se auto sinne pihaan ilmestyy?

Vierailija
38/46 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sen murehtinen, ettei ole varaa autoon, on ihan turhaa, kun et kuitenkaan voisi ajaa. Seuraavaksi sä sitten kommentoit, ettet murehdikaan kunhan vaan totesit. 🤪

Mä toivon vielä paranevani.ap

Vierailija
39/46 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole oppimisvaikeuksia, mutta silti koin autokoulun aika hankalaksi.

Eli väitän, että oppimisvaikeuksia oikeasti omaavalle olisi kyllä todella vaikeaa. Mutta mikäs siinä, täyttä totuuttahan näistä Valiksen jutuista ei voi tietää...

Vierailija
40/46 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole oppimisvaikeuksia, mutta silti koin autokoulun aika hankalaksi.

Eli väitän, että oppimisvaikeuksia oikeasti omaavalle olisi kyllä todella vaikeaa. Mutta mikäs siinä, täyttä totuuttahan näistä Valiksen jutuista ei voi tietää...

Kyllä mulla on ajokortti. En olisi ensimmäisen mieheni kanssa maalla asuessa ilman autoa pärjännyt millään lailla. Ja tunnen muutenkin esim omaa sukuani, joka ei ole pärjännyt opiskeluissa, mutta joilla kaikilla on ajokortit ja autot.ap