Ei ole varaa omaan autoon
Huomaa kuinka oppimisvaikeudet on vaikuttaneet elämään. Kun ei ole saanut opiskeltua eikä töitä, niin ei ole samalla viivalla kuin muut viisikymppiset naiset. T. Valis
Kommentit (46)
On sentään jalat. Ja pyörällä sekä bussilla pääsee...
No ei ollu mullakaan. Varastin Porvoosta Nissan Cherryn
Eiköhän se ole hyvä kaikkien kannalta. Menieren pyörrytyskohtaukset ja moottoritiellä ajo ei olisi kiva yhdistelmä.
Onks ees kissa korviksia? Sähän voisit myydä ne sille Itkevälle pienyrittäjälle, jolla siis niitä ei oo😆
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole hyvä kaikkien kannalta. Menieren pyörrytyskohtaukset ja moottoritiellä ajo ei olisi kiva yhdistelmä.
Ai kauhee, en kestä🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ja anteeksi, taas...
Vierailija kirjoitti:
Onks ees kissa korviksia? Sähän voisit myydä ne sille Itkevälle pienyrittäjälle, jolla siis niitä ei oo😆
Ei ole.ap
No pahus, mistäs ihmeestä me nyt tempastaan ne hemmetin kissakorut? Ei voi millään olla niin, ettei semmosia oo lainkaan olemassa...
Niin tosiaan, mites ajat autoa kun päivittäin pakkaa pyörryttämään? Eiks oo hieman riskialtista...
Vierailija kirjoitti:
Niin tosiaan, mites ajat autoa kun päivittäin pakkaa pyörryttämään? Eiks oo hieman riskialtista...
Enpä ole nyt vuosiin ajanut autoa tuon huimauksen takia vaikka sitä ei ole lääkäri kieltänytkään.ap
Ja jos olisi auto, ei olisi varaa bensaan, auton korjaukseen...
Voiko autoa muuten ajaa hampaattomana? Jos sattuu niin, että poliisi pysäyttää tai joutuu ostamaan bensaa; Nämähän on tilanteita, joissa voi joutua puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos olisi auto, ei olisi varaa bensaan, auton korjaukseen...
Voiko autoa muuten ajaa hampaattomana? Jos sattuu niin, että poliisi pysäyttää tai joutuu ostamaan bensaa; Nämähän on tilanteita, joissa voi joutua puhumaan.
Puhunhan mä muuallakin.ap
Vierailija kirjoitti:
Okei. Mulla tonnin auto. Verot ja vakuutukset on yhteensä pari sataa vuodessa. Ei se autoilu välttämättä ihan tolkuttoman kallista ole.
On mulla pari "parempaakin" autoa, mutta tämä tonnin löytö on ollut toimintavarmin ja viattomin ajoneuvo meidän taloudessa vuosikausiin. Edullinen auto ei ole automaattisesti synonyymi vikapommille.
700€ auto tullut yhteensä maksamaan jo 950€. Kolmas vuosi menossa, mittarissa nyt 240 000km. Helmassa oli reikä, sen hitsasin katsastukseen kun ostin.
Niillä korteilla on pelattava jotka on saanut.
Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole nyt vuosiin ajanut autoa tuon huimauksen takia vaikka sitä ei ole lääkäri kieltänytkään.ap
Eli sen murehtinen, ettei ole varaa autoon, on ihan turhaa, kun et kuitenkaan voisi ajaa. Seuraavaksi sä sitten kommentoit, ettet murehdikaan kunhan vaan totesit. 🤪
Vierailija kirjoitti:
Puhunhan mä muuallakin.ap
Ristiin sä puhut jutuillas.
Aiemmin nimittäin olet valittanut, kun et just hampaattomuuden vuoksi voi puhua kampaajalla, kahvilassa, elokuvissa...
Mutta nyt yht'äkkiä voisitkin mennä Suviseuroille ja ajaa autoa.
No valittamallako se auto sinne pihaan ilmestyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sen murehtinen, ettei ole varaa autoon, on ihan turhaa, kun et kuitenkaan voisi ajaa. Seuraavaksi sä sitten kommentoit, ettet murehdikaan kunhan vaan totesit. 🤪
Mä toivon vielä paranevani.ap
Mulla ei ole oppimisvaikeuksia, mutta silti koin autokoulun aika hankalaksi.
Eli väitän, että oppimisvaikeuksia oikeasti omaavalle olisi kyllä todella vaikeaa. Mutta mikäs siinä, täyttä totuuttahan näistä Valiksen jutuista ei voi tietää...
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole oppimisvaikeuksia, mutta silti koin autokoulun aika hankalaksi.
Eli väitän, että oppimisvaikeuksia oikeasti omaavalle olisi kyllä todella vaikeaa. Mutta mikäs siinä, täyttä totuuttahan näistä Valiksen jutuista ei voi tietää...
Kyllä mulla on ajokortti. En olisi ensimmäisen mieheni kanssa maalla asuessa ilman autoa pärjännyt millään lailla. Ja tunnen muutenkin esim omaa sukuani, joka ei ole pärjännyt opiskeluissa, mutta joilla kaikilla on ajokortit ja autot.ap
Okei.