Naapurin tyttö ei saa leikkiä lasten kanssa
Olemme muuttaneet vasta omakotitalo alueelle, omat lapseni eivät täältä tunne ketään, naapurissa tyttöäni muutaman vuoden vanhempi tyttö, joka tuskin koskaan ulkona. Vanhemmat eivät tervehdi, ei vaikka oikein aluksi odotin että katsoisi edes kohti, että voisi tervehtiä uusia naapureita.. Mieheni kävi ovikelloa soittamasa raja-asioista ja kauan saikin soittaa ennenkuin mies tuli avaamaan, asian saivat sovittua asiallisesti, mutta sen jälkeenkään eivät ole tervehtineet.
Nyt toinen naapuri kertoi, ettei saa leikkiä muidenkaan alueen lasten kanssa tämä tyttö. Eipä silti asia minulle kuulu, en näe enää heitä, koskei hekään minua, asia vain tuli mieleeni, kun perheen äiti lähti hakemaan tyttöä koulusta, ilmeisesti ettei matkalla juttele kenenkään kanssa? Oma tyttöni onneksi viihtyy yksinkin, mutta ihmetyttää tuo perhe, vanhemmat ovat eläkeikäisiä ja saaneet iltatähtensä todella myöhään..
Kommentit (2)
Naapurin jehovat toimivat juuri noin
Meidän naapurissa asui myös perhe jonka lapset eivät saaneet leikkiä meidän muiden kanssa kun olin lapsi. Vanhemmat pukivat lapsensa tosi hienoihin vaatteisiin. Tytön hiukset kiharrettiin ja pojalla oli kesäisin tosi muodolliset vaatteet. Ihan kun se perhe olisi aina ollut juhliin menossa.