Härskein pettämis tapaus jonka tiedätte!
Ite tiedän että kaverini antoi suikkarin siskonsa miehelle kun he odottivat häntä juna aseman Pihassa autossa.
Kommentit (46)
Vähän vastaava, mutta sillä erotuksella että pari vietti juuri hääjuhlaa juhlapaikalla eräässä keskisuuren kaupungin hotellissa jossa suurin osa häävieraista majoittui myös.
Sulhanen (minun hyvä kaveri) oli huomannut että morsian oli yön hämärtyessä jo hiukan hoipertelevassa kunnossa ja pyysi sitten yhtä toista kaveria viemään morsian heidän hääsviittiin ja että tulee ihan kohta perässä.
Sulhanen hyvästeli häävieraat, tässä meni joku 15min ja lähti tämän jälkeen huoneeseen.
Huoneeseen sisään pääsyä sulhanen näki kun tämä morsianta taluttamaan lähtenyt kaveri junttasi juuri spermat morsiamen suojaamattomaan pilluun (hääparilla oli vauva työnalla) , morsian oli hereillä, ei sammuneena ja säikähti todella kovasti kun näki sulhasen, samoin tämä kaveri joka juuri tyhjensi kassinsa.
Oli lyhyt aivoliitto ja kaveruus loppui siihen, kaveri sai läksiäis lahjana hiukan tummuneen silmäkulman ja yhden murtuneen hampaan...
Nykyisin kaverilla todella hyvä vaimo, avioliitto ja perhe.
Mä tiesin yhdet bestikset jotka oli erottamattomat. Sitten toinen alkoi seurustelemaan pojan kanssa ja toinen ei oikein tykännyt siitä.
Se laittoi sitten kerran sille kaverilleen selffien, missä sen toisen poikaystävä pani sitä takaapäin.
Ravintolassa ollessani tutustuin näyttävään daamiin asiat johti lopulta siihen että menimme naisen työ ja yö oli kiihkeä ehkä makuuni turhan raju koska daamin seksulelulaatikon sisältö oli kohtuullisen kattava ja monenlaista esinettä häneen tuli kokeiltua aamulla tokaisi että minun pitää lähteä mies saapuu.4 päivää myöhemmin muussa yhteydessä törmään naiseen ja hänen miehensä mikä tässä minusta rivoa niin selvisi että nainen on pappi.
No oma tilanne on varmaan sellainen. Itse olen siis sinkku, mutta reilusti vanhempi mies on varattu. Seksisuhde on kestänyt kaksi vuotta.
Olemme tavanneet lukuisia kertoja viimeisen kahden vuoden aikana. Tapaamme joko mun tai miehen luona yleensä. Joskus ollaan pantu autossa tai sitten miehen mökillä. Miehen kotona panemme monesti heidän ruokapöydällään, mutta myös sängyssä ollaan pantu. Joskus mies oli tekemässä metsätöitä ja vaimonsa oli lähdössä yöksi pois kotoa, niin mies sieltä metsästä laitteli mulle viestiä, että miten olisi illalla.
Mulla on pillerit käyössä ja pannaan ilman kortsua. Multa ei voi mies mitään tauteja saada koska mulla ei ole muita miehiä, mutta aika kova luotto miehellä asian suhteen. Siis, että luottaa siihen, että syön pillereitä enkä ole muiden kanssa ilman kortsua.
Eräissä häissä morsian pani kaasoaan täkin alla kun pappi huiteli menemään kiveksiä heidän kasvoilleen. Kaikki nauroivat ja hurrasivat jopa sulho.
Muija oli synnäril. Varpajaiset käynnissä ihan hirveessä kännissä. Päädyin yhden synnäri kätilön kanssa yhdyntään.
Työkaverilla oli aika härski tilanne. Muija raskaana, seinänaapuri raskaana.
Siellä ne kuulemma rivarin pihalla kokoontui pitämään raskaus kerhoa. Tää paljastui oikealle muijalle kun tää naapuri lopulta paljasti sen.
Tiedän tapauksen, jossa mies lähti perheensä kanssa Thaikkuihin pariksi viikoksi. Miehellä oli ns. salarakas, jonka otti mukaan reissuun, maksoi siis sen toisen naisen reissun. Samat lennot, mutta salarakas majoittui eri hotellissa lyhyen kävelymatkan päässä perheen hotellilta. Perheenisä oli sitten päivittäin käynyt tapaamassa salarakasta, kun muu perhe nautti samaan aikaan lomasta uima-altailla. Ainakin yhtenä päivänä olivat käyneet skootterilla tutustumassa lähiseutuun, mutta ilmeisesti muuten tapailut tapahtuivat vain naisen hotellilla. Mielestäni melko härskiä pettämistä tämä keissi, vaikka pettämistä oli muutenkin säännöllisesti tämän salarakkaan kanssa.
Porvoo 2009. Tapailin aikani naista josta ei oikein saanut selvyyttä. Hän halusi lähinnä seksiä.
6kk myöhemmin tajusin miksi. Kun törmäsin hänen Facebookkiin. (Oli nimi kirjoitettu niin ettei löytynyt normi haulla.).
Hänestä oli tullut rouva ja samaan aikaan kun me paneskeltiin he suunnittelivat häitä.
Oli sellainen tapaus, että oli pariskunta ja naisosapuoli oli tilannut kotiinsa hierojan. Hieroja oli myös nainen, mutta hierojan tilannut ei tiennyt, että se tekee myös keikkaa ihan maksullisena seuralaisena. Mies oli ilmeisesti sattumalta nähnyt kyseisen hierojen seksi-ilmoituksen.
Hieroja kävi siis monta kertaa. Yhdellä kerralla myös mies oli tehnyt oman tilauksensa ja kun miehen nainen makasi siinä rentoutuneena mahallaan, hierojan hieroessa selkää, niin samalla mies pani sitä hierojaa takaapäin.
Eräs puhemies petti vaimoaan 8 vuotta ja saattoi salarakkaansa raskaaksi, jota vaimo jopa onnitteli fb-ssä perheenlisäyksestä ennen kuin totuus selvisi.
Kaverin tyttökaveri petti minun kanssa nuorena ku nukuttiin juhannuksena pakettiauton perässä patjoilla. Hän nukkui meidän keskellä niin siitä vaan makuupussit auki kun kaveri nukahti. Siinä sitten hiiren hiljaa pantiin kyljellään takaapäin kun kaveri nukkui autuaasti.
Morsian petti miestään hääyönä kaasonsa kanssa, jonka kanssa oli pettänyt jo polttareissaan. Hääyön jälkeisenä aamuna ilmoitti miehelle suhteen olevan nyt polyamorinen suhde, ota, tai jätä. Morsian ei edes vuosien jälkeen nähnyt toiminnassaan mitään epäeettistä, tai väärää, koki toimineensa täysin oikein ja voimaantuneesti, onhan hänellä täysi oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan juuri kuten haluaa. 
Onnekseni en ole enää tuon ihmishirviön kanssa missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Ravintolassa ollessani tutustuin näyttävään daamiin asiat johti lopulta siihen että menimme naisen työ ja yö oli kiihkeä ehkä makuuni turhan raju koska daamin seksulelulaatikon sisältö oli kohtuullisen kattava ja monenlaista esinettä häneen tuli kokeiltua aamulla tokaisi että minun pitää lähteä mies saapuu.4 päivää myöhemmin muussa yhteydessä törmään naiseen ja hänen miehensä mikä tässä minusta rivoa niin selvisi että nainen on pappi.
Vanhakirkollisen tavan mukaan papit jatkuvasti moittivat ihmisiä seksuaalisuudesta, minkä johdosta papilta myös odotettiin esimerkillistä pidättyvyyttä. Luterilaisen opin mukaan ei kuitenkaan ole olemassa siveellistä paremmuutta, olemuksellista pyhyyttä. Kaikki ovat samaa laatua, mutta Kristuksen sovintotyön takia vanhurskaaksi JULISTETTUJA. Pappi ei voi olla kummoisempi kuin muut. Kynis
Tmä on siinä ja siinä, että hyväksytäänkö pettämiseksi.
Tapailin miestä, joka ei ollut lainkaan makuuni. Oltiin totaalisesti eri aaltopituuksilla. Päädyin aika nopeasti päättämään tapailumme, mutta mies ei tätä ymmärtänyt. Ei vaan mennyt perille, vaikka kuinka monella eri tavalla siitä ilmoitin. Jopa hänen sisarensa yritti kertoa veljelleen ettei enää olle yhdessä, mutta ei mennyt siltikään perille.
Mietin pitkään, että miten pääsen tuosta tyypistä eroon.
Mies oli joskus aiemmin kertonut, että jos häntä petetään, niin se on kerrasta poikki eikä selittelyä oteta vastaan.
Kelasin sitten, että minähän en enää seurustele hänen kanssaan, mutta hän kokee, että seurustellaan, joten pettäminen tai näennäinen pettäminen olikin varteenotettava vaihtoehto kokeiltavaksi. Järjestin sitten tilanteen, jossa ikäänkuin jäirin rysän päältä kiinni ja sehän toimi tosiaan.
Ihan hirveää, jos asiaa ajattelee liikaa tunteella, mutta tosiasia oli, että tässä oli kyseessä mies, joka ei yhtään osannut kuunnella mitä toinen sanoo ja vaikka toinen sanoisi, että ei, enä halua seurustella enää kanssasi, niin vastaus oli tyyliin "minusta me seurustellaan". Pelkkä ajatuskin tuosta saa minulle taas puistatuksen tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Eräs puhemies petti vaimoaan 8 vuotta ja saattoi salarakkaansa raskaaksi, jota vaimo jopa onnitteli fb-ssä perheenlisäyksestä ennen kuin totuus selvisi.
No tuossa nyt ei ole mitään outoa :D
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin mieleen aika pirun törkeä pettämiskeissi.
Vihreiden puheenjohtaja väitti miehensä pahoinpidelleen häntä ja julkisuudessa kertoi sen hirviömäisestä käytöksestä. Sen varjolla se on myös vieraannuttanut lapsen kyseisestä miehestä.
Totuus on, että kyseinen pj on harjoittanut miestään kohtaan säälimätöntä henkistä väkivaltaa sekä myös ihan kunnon fyysistä väkivaltaa. Sitten se alkoi suhteeseen miehen ystävän kanssa. Kauhean paljon törkeämpää ei voi tehdä.
Minä tiedän, että morsian otti lastin sisäänsä Best manilta hääkirkossa, kun sulhanen oli alttarilla odottamassa morsianta. Siinä morsiamen sitten kävellessä kohti alttaria, niin siemennesteen vain valuivat reittä alas.