Oon Helsingissä yhdellä uimarannalla(liittyy lapsiin ja mölyämiseen)
Oon siis Helsingissä uimarannalla yksi. Mun toisella puolella on suomalainen perhe lapsineen ja toisella puolella ranskaa puhuva perhe. Suomalaiset lapset rääkyy, kiukuttelee, joka toinen sana on pippeli. Kaikki heidän tavaransa on levitetty pitkin rantaa. Ranskalaiset taas ovat rauhallisia, lapset leikkivät ja supattavat hiljaa keskenään sulassa sovussa. Miksi suomalaiset ovat tällasia mölyapinoita, jotka eivät huomioi muita käytöksellään? Puhuminen siis ok, mutta ei rääkyminen ja kitiseminen.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan siinä menee rantapäivä pilalle jos pitää muksuja komentaa. Kunhan ei nyt ihan silmitöntä väkivaltaa ole tai eivät huku, niin ei tarvii nostaa katsetta kännykästä. Ääntä maailmaan mahtuu.
Eikä sekään haittaa jos hukkuvat jos kännykässä on jotain ihan tosi mielenkiintoista!
Juu, ei se ole ihan niin justiinsa. Onhan lapsia maailma täynnä ja uudenkin saa helposti.
Juu,juu ja maailmaan mahtuu sinunlaisia vanhojapiikoja pälisemään paskaa. 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset kasvattaa lapset ihan ilman kuria ja kunnon kasvatusta. Lapset on vallassa ja saa kaiken mitä haluaa. Tulokset näkyvät rannalla ja kaikkialla muuallakin.
Meeppä vanhapiika välillä kuselle ja tee uusi haukkumisketju...lapsista, vanhemmista tai ihan vaan haukut jotain julkkista. 😝😝😝🤣🤣🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy niiltä suomalaisilta mikä heidän koulutustaustansa on. Eivät varmasti ole akateemisia.
Höpsispupsis, eiköhän ne kaikkein graaveimmat lastensa kanssa neuvottelijat löydy juurikin jostain valtiotieteiden maistereista.
Njoo aika ulapalla moni koulutettu nykypäivän äiti on. Toki myös sellaisilla kasvatus hukassa, joilla on elämänhallinta muutenkin hukassa ja sivistys nolla, mutta myös suomalaiset koulutetut naiset on hukassa. Tapoja ei ole ja lapsia ei kasvateta. Isät kai jotenkin hengaa siinä sivussa tai äidin käskyläisinä, kun eivät ota ohjia omiin käsiin ja pistä pentuja ruotuun. Tai ovat nyhjäkkeitä, jotka myös vaan neuvottelevat jonkun kirjastossa metelöivän kakaransa kanssa, eivätkä kanna sitä ulos.
Kun olin itse lapsi, oli itsestäänselvää, että sisällä ei juosta ja kiljumista piti välttää. Jompi kumpi vanhemmista totesi normaalilla äänellä että ei tarvitse huutaa. En muista milloin viimeksi olisin nähnyt vanhemman hyssyttelevän esimerkiksi kaupassa mekastavaa lastansa.
Suomiapinoiden kurissapitäminen on pitkälti laitonta tai huoliilmotuksii sossuu ja poliisei ovelle
Ranskassa lapsia kasvatetaan yhä fyysisesti kurittamalla.