Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheen rajat

Vierailija
20.09.2008 |

Miten te muut saatte pidettyä perheenne rajat sukulaisten kanssa? Meillä on todellisia vaikeuksia!

Jos yritän hienovaraisesti olla kertomatta, välttelen jne. ei hyvä. Jos sanon suoraan, ei hyvä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paljon sisaruksia joilla samanikäisiä lapsia ja säännöllisin väliajoin mies vetää pultit kun ollaan niin paljon tekemisissä. Onko se niin kamalaa jos lapsilla on hyvät välit serkkuihin ja äidilläkin seuraa. Ei tätä yksin jaksais. Vissin pitäis..

Vierailija
2/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi sisar ja äiti, jotka sekaantuvat kaikkeen. Siis aivan kaikkeen. Kouluvalintoihin, harrastuksiin, ruokaan ja lasten syömisiin, lääkäreihin, diagnosoivat lapsissa sairauksia ja jopa penkovat tavaroitamme.

Mikään ei uppoa! Ei hienovaraisuus, eikä suora puhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty jos oltais ihan eri aaltopituuksilla en mäkään jaksais. mut mein lapset on parhaita kamuja myös. ei me nyt asuta yhessä mut nähdään aika useasti. mies vain haluais kontrolloida kaikkea niin kuin aina ennenkin. jos se haluaa niin kun sanoo että lapset on kotona hoidossa pienenä olis vissiin parempi olla tukkimatta nokkaansa joka asiaan mitä mä kotona ollessa teen. onko huono jos puistoon sattuu lähteen myös serkut ätinsä kanssa. oikeesti musta tuntuu että on vähä mopo karannu ukolta.. 2 siis olen.

Vierailija
4/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan molemmat uuvuksissa.

Ap

Vierailija
5/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kuoli isäni. Tämän jälkeen huomasin ettei minulla ole mitään yhteistä kahden huomattavasti vanheman sisarukseni kanssa. On oma hyvä mies ja lapset, mutta koen tietynlaista yksinäisyyttä silloin tällöin... :-( , että ihan erilaiset ongelmat täällä. Suku ei siis rasita.

Vierailija
6/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
7/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOko ikä on aikaa oppia tätä ihmisenä olemista, dont vori

Vierailija
8/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasi koko suvun kattava valtaisa parjauskampanja ja 90 herjaustekstaria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan