Mitkä tuotteet ostat erikoisliikkeistä? Kengät? Kukat? Keittiövälineet? Kalaa? Käsityötavarat?
Mitä käyt varta vasten ostamassa erikoisliikkeessä?Kesäkukat? Erävälineet? Harrastustarvikkeet? Suklaata? Onnittelukortit ja paperitarvikkeet? Kosmetiikkaa? Luontaistuotteita?
Itse käyn kenkäliikkeissä ja leipomoissa
Kommentit (8)
Kukkakaupoista onnittelu- ja surunvalittelukukat. Koiran ruuat eläintarvikeliikkeestä. Joskus tilaan kakun leipomosta.
Melkeinpä kaiken muun tilaan netistä tai ostan Tokmannilta, Rustasta, Puuilosta, Prismasta, Cittarista, Lidlistä.
En nyt suinkaan kaikkia ruokatarvikkeita, mutta rakastan erikoisruokakauppoja, pieniä suklaapuoteja, teemyymälöitä jne.
En oikeastaan mitään noista. Jos leikkokukkia tarvitsee niin käyn kukkakaupassa, mutta kesäkukat saa helpoiten ja halvimmalla rautakaupan viherpihalta. Kengät ostan joskus brändin omasta liikkeestä ja joskus tavaratalosta. Myös netistä tulee ostettua kenkiä kun olen löytänyt merkin jolla on konsistentit koot ja itselleni sopiva lesti.
Vaatteita, kenkiä, harrastustarvikkeita, kosmetiikkaa, joskus harvoin jotain sisustustarviketta ja leipomoa. Kesäkukat ostan torilta tai puutarhalta. Kaikki muu sitten vähän millloin mistäkin.
Yleensä kengät ja rintaliivit, sekä jotain käsityötarvikkeita.
Niin ja housut, jos kyse on muista kuin kuminauhavyötäröisistä löysistä malleista.
kenkäliike,leipomo, joskus ostan puiset keittiö jutut käsityöläiseltä joka tekee koreja ja puulastoja itse.