Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä tuotteet ostat erikoisliikkeistä? Kengät? Kukat? Keittiövälineet? Kalaa? Käsityötavarat?

Vierailija
25.06.2025 |

Mitä käyt varta vasten ostamassa erikoisliikkeessä?Kesäkukat? Erävälineet? Harrastustarvikkeet? Suklaata? Onnittelukortit ja paperitarvikkeet? Kosmetiikkaa? Luontaistuotteita?

Itse käyn kenkäliikkeissä ja leipomoissa

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenkäliike,leipomo, joskus ostan puiset keittiö jutut käsityöläiseltä joka tekee koreja ja puulastoja itse.

Vierailija
2/8 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta niistä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkupyörän ostin erikoisliikkeestä, siinäpä tuo sitten onkin.

Vierailija
4/8 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakaupoista onnittelu- ja surunvalittelukukat. Koiran ruuat eläintarvikeliikkeestä. Joskus tilaan kakun leipomosta.

Melkeinpä kaiken muun tilaan netistä tai ostan Tokmannilta, Rustasta, Puuilosta, Prismasta, Cittarista, Lidlistä.

Vierailija
5/8 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt suinkaan kaikkia ruokatarvikkeita, mutta rakastan erikoisruokakauppoja, pieniä suklaapuoteja, teemyymälöitä jne.

Vierailija
6/8 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan mitään noista. Jos leikkokukkia tarvitsee niin käyn kukkakaupassa, mutta kesäkukat saa helpoiten ja halvimmalla rautakaupan viherpihalta. Kengät ostan joskus brändin omasta liikkeestä ja joskus tavaratalosta. Myös netistä tulee ostettua kenkiä kun olen löytänyt merkin jolla on konsistentit koot ja itselleni sopiva lesti. 

Vierailija
7/8 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita, kenkiä, harrastustarvikkeita, kosmetiikkaa, joskus harvoin jotain sisustustarviketta ja leipomoa. Kesäkukat ostan torilta tai puutarhalta. Kaikki muu sitten vähän millloin mistäkin. 

Vierailija
8/8 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kengät ja rintaliivit, sekä jotain käsityötarvikkeita.

Niin ja housut, jos kyse on muista kuin kuminauhavyötäröisistä löysistä malleista.