Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään huvittavia poliisitarinoita

Vierailija
25.06.2025 |

Kun ammatti on niin vakava ja pönöttävä siitä täytyy löytyä huumorin siemeniä. Joten----Reinikais-tilanteita vaan kehiin. Itse en muista kuin yhden aika hupittavan joka oli samalla traaginenkin. Ruotsissa poliisi ampui miestä ainoaan jalkaan otsikon (kai oli vaan yksi jalka). Läts.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli Elokapina mielen osoitus ja teitä oli suljettuna. Edess ajava tollo olisi halunnut kääntyä suljettuun ajosuuntaan mutta se oli estetty. Ajoin takana ja käytin äänimerkkiä että ajaisi eteenpäin ja näin tapahtui. Sitten auttolleni juoksi raivo hullu poliisi hakaten ovea ihan kuin olisin tehnyt rikoksen ja antoi huomautuksen. Mistä näitä kusi pää poliiseja sikiää.

Vierailija
2/6 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tarina mutta muistan sen aina. Taannoin olin kaupassa kassajonossa ja edessäin seisoi nuori ja iäkkäämpi poliisi. Lehtitelineessä oli iltalehti, jonka kannessa oli Lola Odusogan kuva.

Poliisiita puhuivat siitä jotakin. Puutuin keskusteluun tositarinalla:

Kerroin heille, että meille yritettiin murtautua ja soitettiin poliisille ja käskettiin ottaa seuraavana auna yhtetttä, kun rosvot eivät olleet enää näköpiirissä.

Totesin, että jos olisin kertonut seksyllä äämellä olevani Lola, niin olisitte olleet viivana paikalla.

Vamhempi kaveri kyseli ihan oikeasti asiasta ja juttu loppui siihen.

Ajoin fillarilla kotiin ja puhelin soi: soittaja oli rikospoliisista ja esitteli itsensä, mutta olikin työkaverin mies.

Sanoin hänelle, että joko ne kertoi sinne töihin niistä rosvoista.

Oikeasti poliisi oli vahingossa soittanut, kun poikansa nimi oli luettelossa minun edessäni.

Tilannekomiikkaa😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kävi viemässä minut vanhempieni luo. Hänet puhallutettiin matkalla. Sitten mieheni lähti hakemaan kaupasta pullaa. Taas samat poliisit puhalluttivat hänet. Mies tuli kaupasta ja taas hänet puhallutettiin. Mies kysyi että, luuletteko että kun olen tässä 5 min. välein ollut puhallutetava, saavanne minut kiinni rattijuoppoudesta? Kun lähdimme vanhempieni luota arvatkaapa puhallutettiinko mieheni taas? Eikä tälläkään kertaa mittari värähtänyt.

Vierailija
4/6 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä onko huvittava surullinen vai mikä?

Olin silloisen vaimon kanssa liikenne ratsiassa. 3 poliisia pysäytti meidän auton ja muija sit opastettiin Maijan kyytiin ottamaan sakkolappu.. istuin itse Boran takapenkillä " tummat lasit"  ja nää poliisit seisoi auton vieressä. 

No nuoria miehiä. Alkoivat välittömästi vaimon ollessa tarpeeksi kaukana puhumaan vaimon nussimisesta. Miten pitäs kullia työntää sinne ja tänne. 

Avasin takaikkunan tonnin seteli ilme päällä ja katsoin poliiseja silmiin.  Samantien yks näistä lähti kun kuppa Töölöstä Maijalle ja peruutti vaimon saaman ylinopeus sakon. Toivottelivat oikein hyvää kesän jatkoa.

Vierailija
5/6 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä onko huvittava surullinen vai mikä?

Olin silloisen vaimon kanssa liikenne ratsiassa. 3 poliisia pysäytti meidän auton ja muija sit opastettiin Maijan kyytiin ottamaan sakkolappu.. istuin itse Boran takapenkillä " tummat lasit"  ja nää poliisit seisoi auton vieressä. 

No nuoria miehiä. Alkoivat välittömästi vaimon ollessa tarpeeksi kaukana puhumaan vaimon nussimisesta. Miten pitäs kullia työntää sinne ja tänne. 

Avasin takaikkunan tonnin seteli ilme päällä ja katsoin poliiseja silmiin.  Samantien yks näistä lähti kun kuppa Töölöstä Maijalle ja peruutti vaimon saaman ylinopeus sakon. Toivottelivat oikein hyvää kesän jatkoa.

Helmi.

Vierailija
6/6 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli hauska kun poliisimies heitti nuoren miehen seinään kun oli pöllinyt suklaapatukan. Nauran vieläkin videota katsoessani

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän