Ehdottakaa Suomesta kivaa hotellia/kaupunkia yksin matkustavalle naiselle
Otan hermolomaa miehestä ja haluan mennä omaan rauhaan jonnekin kivaan paikkaan. Viihtyisä hotellihuone, hyvä aamupala, lähistöllä herkullinen ravintola tai kaunis luontokohde? Saa suositella!
Kommentit (52)
Tampere ja hotelli Tammer tai Lillan Hotel.
Suomen mukavin ja viihtyisin ja kiinnostavin kaupunki.
Mä ajaisin lappiin, majoittuisin hyvissä hotelleissa ja tekisin päivävaelluksia
Forssa, Hotelli Fabrik, Ravintola Gusto. Käyt museoissa, Piipputerassilla oluella, kuuntelet elävää musiikkia. Meno- ja/tai tulomatkalla poikkeat Liesjärven tai Torronsuon kansallispuistoissa. Tunnin ajomatka Espoosta.
Vierailija kirjoitti:
Ai kahdessa yössä? :D
Vierailija kirjoitti:
Park Hotel on kotisi poissa kotoa. Pieni ja persoonallinen hotellimme hurmaa sinut vieraanvaraisella palvelulla, kodikkaalla tunnelmalla ja jäljittelemättömällä tyylillään; avatessasi oven Park Hoteliin, on kuin astuisit toiseen maailmaan. Hurmaava jugend-tyylinen rakennuskaunotar on seissyt Rauhankadun päädyssä jo vuodesta 1902 lähtien. Viimeiset 30 vuotta talo on palvellut Park Hotelina, yhtenä Turun kiistatta kiinnostavimmista hotelleista. Keskeinen sijaintimme vehreän Puolalanpuiston kupeessa, aivan Turun rautatieaseman lähellä ja vain muutaman minuutin kävelymatkan päässä kauppatorilta tekee meistä helposti saavutettavan majoituspaikan omaa maksutonta parkkitilaa unohtamatta. Haluamme olla sinulle Turun paras hotelli, jonne palaat toistekin.
Vierailija kirjoitti:
Imatran kylpylä.
Minä olisin tullut sanomaan saman. Kiva kylpylä ja hyvät ulkoilumaastot vieressä. Sinne menisin itse.
Hevonkuusi. Sinne voit mennä vaikka suksilla.
Hotelli Rantapuisto, Helsinki. Metsää, luontopolkuja ja meren rantaa. Hyvä aamiainen. Rauhallista ja hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Forssa, Hotelli Fabrik, Ravintola Gusto. Käyt museoissa, Piipputerassilla oluella, kuuntelet elävää musiikkia. Meno- ja/tai tulomatkalla poikkeat Liesjärven tai Torronsuon kansallispuistoissa. Tunnin ajomatka Espoosta.
Villaforss on kiinnostava myös, josko on joku tapahtuma tai kesäravintola sattuis olemaan auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kahdessa yössä? :D
En huomannut että oli joku aikaraja. Kyllä mä tohon viikon varaisin
Ruovesi Camping.