Saako Audiblessa kuunnella äänikirjoja mielin määrin?
Ajattelin ottaa Audiblen ilmaisen kokeilun kuunnellakseni erään 17-tuntisen kirjan ja ehkä ryhtyäkseni kestotilaajaksikin. En ole käyttänyt mitään äänikirjapalveluja aiemmin, mutta jostain lehtijutuista olen ymmärtänyt, että niissä on sudenkuoppia.
Onko kuuntelemisen määrää jotenkin rajoitettu eli voinko siis kuunnella tuon yhden kirjan putkeen?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Halvimmassa sopimuksessa saat 1 kreditin kuukausi. Tämän jälkeen sinulla on loputon kuunteluoikeus hankkimaasi kirjaan, vaikkei tilauksesi olisi voimassa. Vähän kalliimmassa saat lisäksi kuunnella Audible original kokoelmaa, missä on lähinnä b-luokan kirjailijoiden tuotoksia. Britti audible taitaa tätä nykyä olla halvempi kuin US.
Kiitos kommentista.
Juuri noiden kredittien kanssa oli ihmettelemistä, enkä ihan tajua vieläkään. Onneksi olen lähinnä vain tuon yhden kirjan perässä.
Löytämäni tarjoukset ovat hieman erilaisia keskenään, eivätkä ne kaikki edes ole voimassa "minun alueellani". Olen joskus ollut Saksan Amazonin asiakas, ja siellä etenin yhden klikkauksen päähän koeajan aloittamisesta. Jokin kuitenkin vielä epäilyttää.
Olen tähän mennessä kuunnellut valtavasti kirjoja YouTuben kautta. Vuoden aikana valikoima kuitenkin on kaventunut valtavasti sen vuoksi, että kirjoja luetetaan tekoälyllä, jota minä taas en siedä ollenkaan. On jo tosi vaikea löytää ihmislukijoita. Kirjat myös katoilevat kesken kaiken, ja viimeisin kokemukseni oli liikaa: seitsemän kirjan sarjan kuudennessa osassa lukija vaihtui epäsopivampaan, ja kaiken kukkuraksi viimeinen kirja loppui kesken. Ehkäpä maksetusta palvelusta ei koidu yhtä paljon mielipahaa.
Ap
Olipa kokemus. Tarkistin, että haluamani kirja on tarjolla englanninkielisenä saksalaisessa Amazonissa, ja tilasin kokeilukuukauden.
Latasin englanninkielisen kirjan, mutta sain saksankielisen, jota en halua. Mikään ei auttanut, ei edes asiakaspalvelu, joka kertoo olevansa pahoin ruuhkautunut. Sitten käytin kolme varttia siihen, että sain tilaukseni peruutetuksi. Kaikki muu on tosi helppoa, mutta peruuttaminen tapahtuu hämärän rajamailla.
Takaisin YouTubeen. :(
ap
Halvimmassa sopimuksessa saat 1 kreditin kuukausi. Tämän jälkeen sinulla on loputon kuunteluoikeus hankkimaasi kirjaan, vaikkei tilauksesi olisi voimassa. Vähän kalliimmassa saat lisäksi kuunnella Audible original kokoelmaa, missä on lähinnä b-luokan kirjailijoiden tuotoksia. Britti audible taitaa tätä nykyä olla halvempi kuin US.