Loukkaantuisitko jos puolisosi ei muistaisi
syntymäpäivääsi? Ei onnitteluja, ei mitään. Minulle se on iso juttu, mutta turha kai siitä itseään on suututtaa, enkä kyllä viitsi muistuttaakaan, kun muutama päivä sitten oli jotain puhetta syntymäpäivästäni.
Kommentit (5)
Sosiaalista mediaa kun ei ole käyttänyt vuosiin niin en välttämättä muista itsekään omaa syntymäpäivääni niin ei suuremmin tuollaiset kiinnosta.
Itse muistutin miestä synttäreitäni kun lapset oli pienempiä. Ihan vaan siksi että opettaa lapset huomioimaan äidin syntymäpäivää niin pojat muistaisivat sitten tyttökavereidensa synttärit.
Nyt kun lapset isoja niin en enää muistuta. Tosin tyttö tänään huomautti että äiti sinulla on synttärit perjantaina. Voi olla en itse ollut ajatellut asiaa.
apn kohdalla voisi ajatella että sinun ei tarvitse vuorostasi muistaa puolison syntymäpäivää jatkossa jos hänkään ei huomioi sinua. Tietysti jos huomioiminen on sinulle tärkeää niin sano. Jos puoliso fiksu niin järjestää sinulle vaikka huomiselle jotain kivaa. Jos puoliso pitää sinun muistamista turhana mutta haluaa että sinä muistat häntä niin harkitse rupeatko kouluttamaan vai erotakko
Mä olen sanonut, että MÄ haluan että mun synttäreitä juhlitaan. Ihan omalla porukalla, syödään hyvin kotona tai raflassa. Vietetään aikaa yhdessä. Nyt varsinkin korostuu, kun lapsetkin ovat aikuisia. Tuntuu, että kaikilla töissä ja/tai harrastuksissa aivan järjetön kiire tuossa vaiheessa vuotta, niin tuo ainakin hetkeksi pysäyttää yhteen. Vaikka mielellänihän mä aina synttäripäivänä viettäisin, mutta ei se vaan aina onnistu. Kuin aamupalan ja tms suhteen.
32 vuotta, eikä pettyä ole tarvinnut. Mies on hoitanut tonttinsa mallikkaasti. Joskus olen jopa lahjan saanut ja lähdetty perheenä reissuun. :)
Vierailija kirjoitti:
Itse muistutin miestä synttäreitäni kun lapset oli pienempiä. Ihan vaan siksi että opettaa lapset huomioimaan äidin syntymäpäivää niin pojat muistaisivat sitten tyttökavereidensa synttärit.
Nyt kun lapset isoja niin en enää muistuta. Tosin tyttö tänään huomautti että äiti sinulla on synttärit perjantaina. Voi olla en itse ollut ajatellut asiaa.
apn kohdalla voisi ajatella että sinun ei tarvitse vuorostasi muistaa puolison syntymäpäivää jatkossa jos hänkään ei huomioi sinua. Tietysti jos huomioiminen on sinulle tärkeää niin sano. Jos puoliso fiksu niin järjestää sinulle vaikka huomiselle jotain kivaa. Jos puoliso pitää sinun muistamista turhana mutta haluaa että sinä muistat häntä niin harkitse rupeatko kouluttamaan vai erotakko
Kyllä meidän pojat ovat oppineet huomioimaan omien syntymäpäivien kautta.
En, on turha rakennella pettymyksiä, lasten synttärit sen sijaan ovat tärkeät.