Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niiiin ihastunut mieheen

Vierailija
23.06.2025 |

joka käy syömässä lounasravintolassa missä oon töissä. Miten kannattaisi lähestyä? Oon sitten nainen. 🙂

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow, oletko ihan nainen täällä naisten palstalla🙂🙂wow, olet kyllä erikoinen yksilö 🙂🙂🙂

Vierailija
42/55 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iljettävä tätinainen. Eikö voi jättää edes asiakkaita rauhaan?

En ole täti. Olen 27v

Lisään vielä, että olen myös ruma kuin riihipiru.

Olin kerran sylikummina, niin lapsen lisäksi myös kastepappi itki rumuuttani.

Mutta sisäisesti olen kyllä kaunis ja voimaantunut. Lisäksi olen myös luonnollisesti korkeakoulutettu.

Nykyisin ajan työkseni rekkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaisin välittömästi esimiehelle jos työläinen ahdistelisi työajalla.

Vierailija
44/55 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on aina niin vaikeita. Jos et ole koskaan edes jutellut koko ihmisen kanssa, mies on todennäköisesti vain todella hyvännäköinen, kun on kiinnittänyt huomiosi. Ja niin hyvännäköinen mies saa melko varmasti lähestymisiä jatkuvasti.

Olisi paljon helpompi neuvoa, jos olisitte tutustuneet vaikka saman harrastuksen puitteissa. Jossakin missä oikeasti on jotain yhteistä tarttumapintaa ja mahdollisuuksia tutustua ja ihastua toisen persoonallisuuteenkin.

Itse en lähestyisi ikinä mitään asiakkaita - tai asiakkaana asiakaspalvelijaa - koska on niin suuri mahdollisuus, että toinen pitääkin sitä kiusallisena tai jopa ahdistavana. Mutta kukin tyylillään tietysti.

Miehenä pitäisin jos asiakaspalvelija lähestyisi minua. Ottaisin sen kohteliaisuutena vaikka en pystyisikään vastaamaan myöntävästi. Hurmaavalle naiselle vastaisin kyllä.

Vierailija
45/55 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

San häl et "sulta tais tippuus tää" ja sitten oot nostavinas jonkun paperinpalasen lattialta ja siinä onkin sun puhelinnumero. 

TAI vielä parempi:

"Mä unohdin mun puhelinnumeron, ni voitko sä lainaa omaas"? 

Ole hyvä! N

Ei mitään idiootti-iskulauseita!

Kai sen kanssa voi koittaa jutustella siitä sun tästä ja katsella mikä reaktio.

Jos se lähestyminen ei olekaan toivottavaa niin mies vaihtaa ravintolaa.

Miksi AP olet siihen ihastunut kun et tunne yhtään?

Tän takia mua ainakin arveluttaisi lähestyä ketään työpaikalla ainakaan kovin suoraan. Työnantaja saattaa hieman tykätä kyttyrää, jos asiakas kokee lähestymisen kiusalliseksi ja vaihtaa asioimaan kilpailijalla.

Voisi yrittää vain vaihtaa pari sanaa ihan viattomasti, ilman mitään iskuyrityksiä, ja katsoa, alkaako mies jutella innokkaasti takaisin. Jos alkaa, niin ruveta tekemään tätä säännöllisesti ja sitä myöten pikkuhiljaa tutustua. Jos taas mies ei vaikuta ilahtuneelta juttelusta, niin sitten kuitenkaan mitään kovin kiusallista ei ole tapahtunut ja voit vain jättää hänet rauhaan.

Vierailija
46/55 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies kunnon hopeakettu?

Kyllä vain. Ja on syytä myös olettaa, että hänen kyr#nsä on valtava ja suonikas. Kuin pätkä ratakiskoa.

Vierailija
47/55 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaspaikkojen ruoka on nykyään perseestäs ja ylihinnoiteltua. Mies luultavasti työskentelee jossain lähistölä ja käy pakosta siellä kun muutakaan ei ole eikä vaimo tee eväitä.

Vierailija
48/55 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iljettävä tätinainen. Eikö voi jättää edes asiakkaita rauhaan?

En ole täti. Olen 27v

Kyllä sinä jo noilla kilometreillä oot täti.

Vierailija
49/55 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda miehet. Niistä ei ole mihinkään.  

Vierailija
50/55 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä haluaako se piirakkaa jälkkäriksi ja sitten sanot että jos se tulee luoksesi kahville niin se saa piirakkaa.

Vierailija
51/55 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihastu!

Vierailija
52/55 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujautat alastonkuvan miehelle. Olet varmasti kivan näköinen jonkun mielestä, vaikka oletkin tuhdinpi tapaus. Laita vaikka sellaiset persekannikat paljastavat uikkarit ja pyllistä sekä katso olkasi yli. Mies saattaa digata läskeistä, meissä on aika paljon pervoa sakkia.

Vierailija
53/55 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta

Vierailija
54/55 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä voi tahdikkaasti kysyä vaikka numeroa, mutta varaudu siihen että mies saattaa olla varattu tai kieltäytyy jostain muusta syystä. 

Vierailija
55/55 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda jo se v:tun mies! Pelkkää ajanhukkaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi