Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutuissa paikoissa raikaa piipitys, joka ei ota loppuakseen Nyt selvisi syy

Vierailija
23.06.2025 |

Tutkivan journalismin huippu?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5dd57cfc-ac77-46ff-8a45-86c3917703ee

"Paistopisteellä ja pikaruokaravintoloissa kuuluvan ääneen mysteeri selvisi."

Uuneissa ja keittimissä on AJASTIN!!!!!!

HURJAA!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ja jääkaapin oven lisäksi piipittää mikroaaltouuni ja siinä sitä vasta kova ääni onkin, kuuluu varmaan naapurin. Miksi siinä ei voi olla sellaista sievää pientä ääntä, laulaisi vaikka hiljaa jonkin sulosävelen.

Vierailija
22/25 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä vaan jutun aihetta onkin.  Jossakin ranskanperunakeitin piipittää lakkaamatta jiin hemmetinmoisella äänellä, että asiakaskin harmostuu.  Pitää ihmetellä, miten henkilökunta kestää.  Olisi työsuojelulle toitä.  hyvähän sae on, että hälyttää, koska joutuu samalla tekemään muuta työtä, mutta pieni äänimerkki riittäisi,   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä vaan jutun aihetta onkin.  Jossakin ranskanperunakeitin piipittää lakkaamatta jiin hemmetinmoisella äänellä, että asiakaskin harmostuu.  Pitää ihmetellä, miten henkilökunta kestää.  Olisi työsuojelulle toitä.  hyvähän sae on, että hälyttää, koska joutuu samalla tekemään muuta työtä, mutta pieni äänimerkki riittäisi,   

Miksiköhän minä en niihin piipityksiin kiinnitä sen suurempaa huomiota. Ei mulla ainakaan pinna pala jos joskus jonkun piippauksen kuuleekin. 😂 

Vierailija
24/25 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää Pulizereita pukkaa:

Tämän verran aurinkorasvaa kuuluu oikeasti laittaa Katso

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/27b73888-3132-4e74-953b-c036d…

Vierailija
25/25 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän minä en niihin piipityksiin kiinnitä sen suurempaa huomiota. Ei mulla ainakaan pinna pala jos joskus jonkun piippauksen kuuleekin. 😂 

Ehkä siksi, että olen teho-osaston hoitaja.  Pienikin piipitys on aina merkki jostakin vakavasta ja ainakin Seinäjoen ABC:llä takavuosina hälytys oli korvia rastava ja säälin henkilökuntaa, kun jpoutuivat sellaisessa työskentelemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä