Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen yhteydenpito ystävänaisiin

Vierailija
23.06.2025 |

Miehelläni on tapana olla aloitteellinen ja tarjota ruokaa lounaiden ja illallisten, joskus viinilasillisten,  merkeissä tuntemilleen naispuolisille ystävilleen. Joskus näistä kohtaamisista tiedän, joskus ne tulevat jotenkin ilmi. Joskus naiset ovat ymmättäneet tilanteen väärin ja kokeneet tämän kiinnostuksen osoituksena. Itse korostaa käytöksen viatonta luonnetta. Kertoo  vain haluavansa olla reilu ja avokätinen. Toisaalta ymmärrän, toisaalta harmittaa. Itse en kalastele miesseuraa tällä tavoin. En edes ymmärrä miksi tai missä tilanteessa näin tekisin. Ei siis ole kysymyksessä työpäivän keskellä lounastunti vaan erikseen sovittu miehen aloitteesta sovittu ruokaili, johon   itse en osallistu. Mielipiteitä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä saa olla ystäviä ja oma elämä vaikka olisikin parisuhteessa. Olet liian epävarma ja mustasukkainen.

Vierailija
2/5 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et osallistu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhdenkään ystäväni kanssa sellaisissa väleissä, että tarjotaan toisillemme ravintolassa juomia ja ruokia. Jokainen maksaa omansa, toimii hyvin. Tarjoamiset kuuluvat lähinnä perheeseen tai parisuhteeseen.

Vierailija
4/5 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänaiset vaan monesti alkaa vihaamaan tätä miehen elämänkumppania ja yrittää pilata heidän välit. Eli kannattaako?

Vierailija
5/5 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä on nykyään niin hyvä palkka, että pystyy tarjoamaan jatkuvasti ruokaa ja viiniä ravintolassa ulkopuolisille?  Outoa kyllä myös miksi ihmeessä. En tykkäis vaimona. Vaikka ovat miehen rahoja perheen yhteisistä silti pois. 

Joku ihme tarve miehellä on tarjota. Ei ole ihan tavallista peliä. Ymmärrän, että naiset käsittävät väärin tai sitten käyttävät vain miestä hyväkseen. Sinkkuna saattaisin itsekin mennä syömään vaikka olisi yhtään miehestä kiinnostunut. Tai vaikka ja varsinkin jos  olisinkin.