Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätätkö kesällä ihon puhdistuksen ja kosteutuksen vähemmälle?

Vierailija
23.06.2025 |

Miten on?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai jätätkö ympäri vuoden?

Vierailija
2/22 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä. Hulluko olet? 😳

Aina on pesu, kasvovesi ja voiteet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jätä. Hulluko olet? 😳

Monille ihon kosteutuksen ja puhdistuksen jättäminen väliin tuntuu luontevalta kesäisin, kun kuiva talvi-ilma on historiaa ja meikkaamistakin tulee ehkä kesäpäivinä harrastettua maltillisemmin.

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000011308028.html

Vierailija
4/22 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jätä. Hulluko olet? 😳

Monille ihon kosteutuksen ja puhdistuksen jättäminen väliin tuntuu luontevalta kesäisin, kun kuiva talvi-ilma on historiaa ja meikkaamistakin tulee ehkä kesäpäivinä harrastettua maltillisemmin.

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000011308028.html

Mulla menee iho huonoon kuntoon jos en pese ja hoida. Mulla ei ole ihossa kuivuutta talvellakaan

Vierailija
5/22 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesua en, aurinkovoiteita kun joudun käyttämään herkästi palavan vaalean ihon takia, eikä niitä oikein viitsi jättää iholle ympäri vuorokauden pyörimään. Mutta tosiaan en tarvi niin monimutkaista ihon kosteutusrutiinia kuin talvella. Joku ihan tavallinen herkän ihon kevyt voide illalla pesun jälkeen riittää. Aamulla pelkkä vesipesu eikä voiteita. Talvella tarvin paljon tuotteita että iho ei mene hilseilevän kuivaksi: kosteuttava hoitoneste, hyaluronihapposeerumi, täyteläisempi kosteusvoide.

Vierailija
6/22 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavanomaisesti pesen ja kosteutan kesälläkin. Ainoa ero talveen on aurinkorasvan käyttö.

Vierailija
7/22 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina täydellinen ihon puhdistus. Kesällä jopa kolme kertaa päivässä, koska aurinko suoja tulee pestyä pois, ulkoa tullessa.

Puhdistys, kasvovesi, Avene vesi, silmänympärys, hoito jutut, kosteusvoide, huulirasva.

ja laadukas meikkivoide, laadukas varjostus hiusrajaan, kulmat sekä poskipuna voidemainen, päälle laadukas puuterimainen poskipuna, lisäämään kestävyyttä. 

Ja hyvä olo koko päivän, 

Vierailija
8/22 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on superrasvainen iho ja kesällä jos on lämmin se kiiltää rasvasta. Kesällä riittää vain pesu. Ainoastaan talvella jos on todella kova pakkanen ihoni kaipaa kevyttä kosteutusta. Yleensä ei.

Vierailija
9/22 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän kyllä. Pesen aineilla vain, jos olen käyttänyt aurinkorasvaa tai meikkiä. Useimmiten en käytä kumpaakaan kesällä. En käytä mitään voiteita tai hoitotuotteitakaan, kun iho on muutenkin kesällä aina tosi hyvässä kunnossa. Mulla on sekaiho, joka talvella on kuivuuteen taipuvainen, kesällä rasvaisuuteen, mutta näin menopaussin jälkeen se rasvaisuus on sen verran lievää, että ei sitäkään tarvi yrittää mitenkään häivyttää tai peittää, eikä tule esim. näppyjä.

Vierailija
10/22 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee iho huonoon kuntoon jos en pese ja hoida. Mulla ei ole ihossa kuivuutta talvellakaan

Ja mulla on sekaiho.

55v.

Vierailija
11/22 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavanomaisesti pesen ja kosteutan kesälläkin. Ainoa ero talveen on aurinkorasvan käyttö.

Aurinkorasvaa olisi hyvä käyttää talvellakin.

Vierailija
12/22 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho ei tarvitse muuta kuin pesun silloin tällöin, n. kerran vuorokaudessa.

Vierailija
13/22 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina täydellinen ihon puhdistus. Kesällä jopa kolme kertaa päivässä, koska aurinko suoja tulee pestyä pois, ulkoa tullessa.

Puhdistys, kasvovesi, Avene vesi, silmänympärys, hoito jutut, kosteusvoide, huulirasva.

ja laadukas meikkivoide, laadukas varjostus hiusrajaan, kulmat sekä poskipuna voidemainen, päälle laadukas puuterimainen poskipuna, lisäämään kestävyyttä. 

Ja hyvä olo koko päivän, 

3 krt/ päivä? Älä riko ihoasi liialla puhdistamisella!

Vierailija
14/22 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy jäävän.  Varpaanvälit mustassa köhnässä.

Vierailija
15/22 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jätä. Hulluko olet? 😳

Hullu :D Ehkä vähän ylireagoit?

Kyllä mulla ainakin kesällä jää ihonhoito vähemmälle, kun iho ei ole kylmyydestä niin kovilla kuin talvella. Eilen aamulla viimeksi laitoin hamppuöljyä kosteille kasvoille, eilen illalla pesin vaan hampaat ja tänään en ole lähtenyt vielä kotoa minnekään, joten en ole pessyt naamaa. Treenaan ja käyn sit suihkussa, jonka jälkeen laitan iholle jotain. 

Jatkuvasti teen tuota, etten pese ja hinkkaa naamaa kahta kertaa päivässä..

Vierailija
16/22 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hyvä olo koko päivän, 

Varjostus hiusrajaan? Anteeksi, mutta naurahdin ääneen 

Vierailija
17/22 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä. No astetta kevyempiä rasvoja saatan käyttää, puhdistuksen on pakko olla ekstratehokasta aina kun aurinkovoiteita käyttää.

Vierailija
18/22 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen ja rasvaan silloin kun siltä tuntuu. Rasvaamisen tarve vähenee kesäisin

Vierailija
19/22 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama hoito kesät talvet eli kerran päivässä pesu vedellä. Jos teen jotain tosi likaista niin sen jälkeen pesu saippuan kanssa.

Vierailija
20/22 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinkorasvaa olisi hyvä käyttää talvellakin.

Miltä se aurinkorasva siis suojaa silloin, kun uv-indeksi on kuukausikaupalla 0?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän