Ihmettelen heitä, jotka tykkäävät viileästä ja sateisesta kesästä
Tai no viileyden ymmärrän, mutta miksi joku tykkää, jos ja kun sataa jatkuvasti?
Kommentit (51)
Minä taas ihmettelen niitä jotka nauttivat tukalasta kuumuudesta ja kuivuudesta.
Vierailija kirjoitti:
nytkin paistaa aurinko. eilenkin paistoi aurinko. Sanoisin, että tämä ihan paras kesä, koska on kaikille jotain.
Mulle ei ole vielä ollut lämpöä. Odotan 23-26 asteen lämpöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että melkein joka päivä sataa puoli tuntia ei minusta ole vielä jatkuvaa sadetta.
Mutta yli 24 tuntia kestävä kaatosade on!!! Ja sama toistuu joka toinen päivä vähintään
Harmi että teillä sataa noin paljon, täällä missä minä asun on nytkin puolipilvinen poutasää. Yön aikana on näköjään vähän satanut mutta eilenkään ei päivällä satanut ollenkaan, eikä juhannusaattona. Lauantaina sateli vähän enemmän mutta ei silloinkaan jatkuvasti koko päivää, joitain kuuroja päivän aikana.
Noi kuurot on kaikkein ärsyttävimmät! Just katsot ikkunasta että aurinko vilahti näkyviin ja lämpöä 15 astetta, ennenkuin saat mekon päälle ja pääset pihalle onkin 13 j
Se on ihan mihin itsensä totuttaa. Me täällä mun kesäasuinmaassani kirmaillaan sujuvasti mekossa 10 asteessa, muuten sitä ei tulisi käytettyä koskaan.
Älä viitsi valittaa! Ensimmäinen kesä VUOSIIN kun pk-seudulla on astanut kesällä. Yleemsä tässä vaiheessa on ollut ruoho jo palanutta.
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi valittaa! Ensimmäinen kesä VUOSIIN kun pk-seudulla on astanut kesällä. Yleemsä tässä vaiheessa on ollut ruoho jo palanutta.
No johan on typoja, näppis vähän sekoilee, sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ihmettelen niitä jotka nauttivat tukalasta kuumuudesta ja kuivuudesta.
Ne on niitä samoja jotka pahistelevat sillä kuinka tulisia mössöjä pystyvät syömään. Eli joku vajaiden joukko.
No ihan parashan olisi sellainen kesä, että sataisi ehkä kerran viikkoon päivällä ja muutamana yönä. Päivisin lämpötila olisi +18- 22 astetta ja olisi aurinkoista, mutta jonkin verran pilviäkin taivaalla ja kävisi pieni tuulenvire. Olisi lämmin, tarkenisi mainiosti kesämekossa tai t-paidassa ja sortseissa mutta ei läkähtyisi vaan voisi olla aktiivinen.
Tuollaista ei enää valitettavasti juurikaan ole (tosi usein ainakin tuulee aivan saatanasti vaikka muu olisikin kohdillaan) joten tämä on sitten se toisiksi paras. Sellainen viime kesinä ollut käristyshellekupoli on ihan vihonviimeinen sää.
Antaa tulla vettä vaan kesäkuu niin tulee mustikkaa hyvin. Helteet saa tulla heinä- ja elokuussa
Vierailija kirjoitti:
nytkin paistaa aurinko. eilenkin paistoi aurinko. Sanoisin, että tämä ihan paras kesä, koska on kaikille jotain.
Paitsi lämmintä. Tähän mennessä parina päivänä on ollut selvästi yli 20 astetta.
Ihmettelen heitä, jotka ihmettelevät toisten tykkäämisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että melkein joka päivä sataa puoli tuntia ei minusta ole vielä jatkuvaa sadetta.
Mutta yli 24 tuntia kestävä kaatosade on!!! Ja sama toistuu joka toinen päivä vähintään
No, ei ole täällä päin ollut kyllä tuollaisia päiviä. Pari päivää on ollut, jossa on ollut hieman enemmän kuuroja, mutta niissäkin päivissä on ollut myös taukoja, jolloin ei ole satanut.
Helsingin sademäärä on nyt kesäkuun keskiarvossa. Ei ole ollut siis erityisen sateinen kesäkuu noin tilastojen mukaan.
Näillä sateesta tykkäävillä ei ole koiria ja / tai lapsia. Eivät siis käsitä sitä miten ehkäpä pienen lapsen vanhempi odottaisi kesäkeliä, jolloin ei tarvitsisi pukea lapselle kuravarusteita ja sitten sen sadeulkoilun jälkeen vielä pelleillä niiden kuraisten vaatteiden kanssa. Sitä riittää tässä maassa ihan tarpeeksi, edes kesän toivoisi olevan lämmin ja kuiva. Sama koirien omistajilla: märän koiran haju ja pesuhuolto. Sitä riittää vuodessa enemmän kuin tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Helsingin sademäärä on nyt kesäkuun keskiarvossa. Ei ole ollut siis erityisen sateinen kesäkuu noin tilastojen mukaan.
'
Sademäärä ei kerro sitä miten usein sataa. Sama määrä sadetta voi tulla yhdessä rajussa kuurossa kuin kymmenissä normaaleissa sateissa.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö tosiaan keksi muuta? Oletteko kuulleet sopivan lämpöisestä kelistä? Niin, se on siinä +20 ja +23 asteen välissä, muutamia pilvenhattaroita taivaalla ja auringonvaloa. Kyllä sitä saa tässä sáatanan kylmässä ja kurjassa maassa toivoa edes parin kuukauden ajaksi vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan kiva hikoilla töissä haalaritpäällä sitten kotona vielä perse hiessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö tosiaan keksi muuta? Oletteko kuulleet sopivan lämpöisestä kelistä? Niin, se on siinä +20 ja +23 asteen välissä, muutamia pilvenhattaroita taivaalla ja auringonvaloa. Kyllä sitä saa tässä sáatanan kylmässä ja kurjassa maassa toivoa edes parin kuukauden ajaksi vuodessa.
Missäs perseessä asut kun sulla jokapäivä saatanan kylmä????????????????????
oot jankuttanu joka päivä kuinka kylmä on.ootko vammainen vai mikä itkettää?.
Helle hullun päivittäinen paska jankutus numero 291.
"Missäs perseessä asut kun sulla jokapäivä saatanan kylmä????????????????????"
No ihan fakta on että tänä kesänä ei juuri ole ollut mitää +20-+23 asteen päiviä. Siis sitä jota yleensä ajatellaan normaaliksi kesäsääksi.
Niin, miksi valittaa asioista joille ei mitään voi. Ja varsinkaan toisten ihmisten mielipiteistä. Säät on mitä on, aivan sama. Mielellään kuitenkin viileää töissä ollessa. Vapaalla ei väliä.